I år har det varit 200 € i månaden som jag tjänat i snitt. Spelar endast turneringar, microstakes, ett bord dvs en turnering åt gången. Spelar inte varje dag.
Hur mycket tjänar du själv då, TS?
Plus 10k i månaden hittills 2020. Hoppas på en liten förbättringar snart då jag sprungit allmänt dåligt senaste tiden. Spelar 1.10$-11$ turneringar på Pokerstars några kvällar i veckan. Köpt studeringsprogram och rye kursen men haft dåligt med motivation till att studera senaste men ska försöka ta tag i det. Ingen som har bra studeringstips?
Plus 10k i månaden hittills 2020. Hoppas på en liten förbättringar snart då jag sprungit allmänt dåligt senaste tiden. Spelar 1.10$-11$ turneringar på Pokerstars några kvällar i veckan. Köpt studeringsprogram och rye kursen men haft dåligt med motivation till att studera senaste men ska försöka ta tag i det. Ingen som har bra studeringstips?
Har lite olika. Men den jag använder mig av nu är Raise your edge tournament masterclass(?) Googla raise your edge så kommer du till hemsidan! Han har även en youtube kanal där det finns massor med gratis material som är värt att kolla in!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!