• 1
  • 2
2020-04-09, 16:49
Är ju påsk och i dessa påsktider förespråkas avhållsamhet i alla dess former. Nu vill jag köpa en porrfilm och då jag vet att de är ganska dyra (har handlat en p-rulle tidigare) så kanske man vill investera i en bra porrfilm.

Så vad anser ni utgör en bra porrfilm? Och med bra menar jag i detta fall en film man kan se om ofta, igen och igen, och ha behållning av.

Köpte sist en rulle där Nina Hartley blev BBC:ad. Bra film, för 300 kr, men jag märkte att andrahandsvisningsvärdet var lågt. Vilka porrfilmer har ni kvar som fortfarande levererar? Glad påsk!
Citera
2020-04-09, 16:51
Medlem
franges avatar
Inte alls. Ingen köper porr längre. Än mindre på DVD som var det senaste för 20-25 år sedan men helt dött idag. Har du hört talats om gratis internetporr, månne?
Citera
2020-04-09, 16:55
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Inte alls. Ingen köper porr längre. Än mindre på DVD som var det senaste för 20-25 år sedan men helt dött idag. Har du hört talats om gratis internetporr, månne?

Det är bättre på dvd. Tycker du inte det?

Sedan kan man väl göra en lustig poäng av att porrskådisar och bihang i skrået behöver pengarna i dessa tider.
Citera
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Är ju påsk och i dessa påsktider förespråkas avhållsamhet i alla dess former. Nu vill jag köpa en porrfilm och då jag vet att de är ganska dyra (har handlat en p-rulle tidigare) så kanske man vill investera i en bra porrfilm.

Så vad anser ni utgör en bra porrfilm? Och med bra menar jag i detta fall en film man kan se om ofta, igen och igen, och ha behållning av.

Köpte sist en rulle där Nina Hartley blev BBC:ad. Bra film, för 300 kr, men jag märkte att andrahandsvisningsvärdet var lågt. Vilka porrfilmer har ni kvar som fortfarande levererar? Glad påsk!
Handlingen. Ska vara en film hela familjen kan samlas runt. Då är det viktigt med en inte allt för komplicerad handling så även dem minsta hänger med.
Citera
Medlem
Citat:

Det enkla svaret är ingen, har inte ens en DVD-spelare numera
Citera
2020-04-09, 16:59
Medlem
franges avatar
Citat:
Det är bättre på dvd. Tycker du inte det?

Sedan kan man väl göra en lustig poäng av att porrskådisar och bihang i skrået behöver pengarna i dessa tider.

Har inte ägt en DVD-spelare på 10+ år. Köpte en Bluray 2010 och använde den i något år men sedan "kom" digitala filmer via nätet/nedladdningar och sedan dess har spelaren samlat damm under TVn, har inte ens haft den inkopplad i eluttaget på mååånga år.

Så - nej. verkligen inte.
Citera
2020-04-09, 17:08
Medlem
kalkryggars avatar
Då hade jag nog hellre slitit fram farsans gamla VHS-spelare och roat mig med tillhörande påse från Tempo full med gamla filmer farsan kopierade på 90-talet.

Varför kan du inte använda internet som alla andra och ladda ner DVD-filmer?
Citera
2020-04-09, 17:11
Köpte två rullar av en man med vit nagellack. Riktigt nervigt att gå runt i butiken - kände mig sunkig. Var ju inte så dyrt som jag fick för mig dock. Köpte två svenska rullar också (vågar inte ta upp dem ur väskan och checka titlarna). Nu är helgen räddad
Glad påsk!

.. undra var man inte helt obrytt förvarar dylika filmer.
Citera
2020-04-09, 17:12
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Då hade jag nog hellre slitit fram farsans gamla VHS-spelare och roat mig med tillhörande påse från Tempo full med gamla filmer farsan kopierade på 90-talet.

Varför kan du inte använda internet som alla andra och ladda ner DVD-filmer?

Antingen så förstår man eller så gör man inte det. Är helt enkelt trevligare att spela upp en fysisk film. Känns mer på allvar. Mer investerat = mer positiv känsla.
Citera
2020-04-09, 17:42
Erotisk uppfostran och I vädurens tecken. 178 svenska riksdaler för 5 timmars porr! Inte illa pinkat.
Citera
2020-04-09, 20:24
Medlem
Du bör nog ta en riktigt lång rulle. Jag brukade köpa Maxs Gigant, långa och riktiga porrbrudar.
Citera
2020-04-11, 13:35
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Köpte två rullar av en man med vit nagellack. Riktigt nervigt att gå runt i butiken - kände mig sunkig. Var ju inte så dyrt som jag fick för mig dock. Köpte två svenska rullar också (vågar inte ta upp dem ur väskan och checka titlarna). Nu är helgen räddad
Glad påsk!

.. undra var man inte helt obrytt förvarar dylika filmer.

Jag har en porrgarderob precis innanför dörren hemma där alla filmer och tidningar är samlar främst på private koncernens 90 tal
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in