Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-04-14, 23:02
Medlem
Hej det r s att jag r s jvla trtt p Sverige fr det r s jvla trkigt hr man fr verkligen depression kanske beror p att jag r 20 r gammal men jag vill verkligen stirra p snygga latinaamerikanska tjejer i bikini p stranden och jag undrar om hur det skulle g om man tog ett flyg frn Arlanda med SAS till Frankfurt sen frn Frankfurt till Santo Domingo i Dominikanska Republiken med Condor som tillhr Lufthansa. Jag r medborgare i Dominikanska Republiken s det kanske gr det lttare fr mig o komma in i landet. men det jag undrar mycket r ocks om dessa flyg som man kan kpa just nu gr s att man d ocks kommer fram till 100% eller om man kanske rtt s bara fastnar t.ex. i Tyskland strandsatt med coronaviruset som just nu pgr.
Citera
2020-04-14, 23:06
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Eller s konkar Lufthansa.
Affrerna gr inte lysande fr tillfllet.
Citera
2020-04-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Eller s konkar Lufthansa.
Affrerna gr inte lysande fr tillfllet.
Affrer i Dominikanska Republiken eller fr lufthansa? Ja jag antar att Lufthansa och mnga andra flygbolag har ftt stngen i huvudet fr denna kris
Citera
2020-04-14, 23:22
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoda174728
Hej det r s att jag r s jvla trtt p Sverige fr det r s jvla trkigt hr man fr verkligen depression kanske beror p att jag r 20 r gammal men jag vill verkligen stirra p snygga latinaamerikanska tjejer i bikini p stranden och jag undrar om hur det skulle g om man tog ett flyg frn Arlanda med SAS till Frankfurt sen frn Frankfurt till Santo Domingo i Dominikanska Republiken med Condor som tillhr Lufthansa. Jag r medborgare i Dominikanska Republiken s det kanske gr det lttare fr mig o komma in i landet. men det jag undrar mycket r ocks om dessa flyg som man kan kpa just nu gr s att man d ocks kommer fram till 100% eller om man kanske rtt s bara fastnar t.ex. i Tyskland strandsatt med coronaviruset som just nu pgr.

Skrare kort att googla tjejerna i bikini fr stunden
Citera
2020-04-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Skrare kort att googla tjejerna i bikini fr stunden
Aja fan d blir det o ka gubbmerca SLK 200 frn 2007 hela sommaren d. S besviken p r 2020 fyfan vilket jvla skit r detta r det hr har varit
Citera
2020-04-14, 23:32
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Aja fan d blir det o ka gubbmerca SLK 200 frn 2007 hela sommaren d. S besviken p r 2020 fyfan vilket jvla skit r detta r det hr har varit

Strnderna finns kvar nr du r 21. len kommer smaka lika dant. Allt lser sig.

Men hller med om att det blivit lite magplask so far... men fatta vilket tryck sen.. all sport dundrar igng samtidigt, alla ska ut och festa samtidigt. Kommer bli legendariskt. Sen r det kanske 12 r dit. Men fan vad stort
Citera
2020-04-14, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Strnderna finns kvar nr du r 21. len kommer smaka lika dant. Allt lser sig.

Men hller med om att det blivit lite magplask so far... men fatta vilket tryck sen.. all sport dundrar igng samtidigt, alla ska ut och festa samtidigt. Kommer bli legendariskt. Sen r det kanske 12 r dit. Men fan vad stort
12 r kvar tills det blir som vanligt? Jag dr!
Citera
2024-12-02, 08:57
Medlem
Negercps avatar
Citat:
Hej det r s att jag r s jvla trtt p Sverige fr det r s jvla trkigt hr man fr verkligen depression kanske beror p att jag r 20 r gammal men jag vill verkligen stirra p snygga latinaamerikanska tjejer i bikini p stranden och jag undrar om hur det skulle g om man tog ett flyg frn Arlanda med SAS till Frankfurt sen frn Frankfurt till Santo Domingo i Dominikanska Republiken med Condor som tillhr Lufthansa. Jag r medborgare i Dominikanska Republiken s det kanske gr det lttare fr mig o komma in i landet.
Oj! Bertta mer om hur den processen gick till tack.
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3137879

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in