• 1
  • 2
2020-04-28, 19:04
Medlem
Var ute på krogen en kväll. Förfest en drink 4a,några folkisar+ 4 stark på krogen så var mer el mindre bara grovt salongsberusad. Vid det obligatoriska fyllekäket på snabbmatsresturang på natten fick jag efter sista tuggan stort illamående och brutalt skitnödig.
Jag gick på muggen med den var "out of order". Panik. Sprang ut på ett centralt torg i stan och fick så ont att jag la mig i ett hörn och hyperventilerade pga av uppblåstheten, illamåendet och smärtan, klarade knappt sitta upp. Allting var stängt pga av corona och det var mitt i natten.
Jag klarade inte av trycket och var tvungen att skita, det kändes som att jag fått lavemang i mig. Så jag sket lite undanskymt vid en byggnadsfasad.

När jag skulle åka tåg hem sen blev jag lika illamående och uppblåst mitt på stationen igen. Undanskymt i en hörna och kollade så inga kameror fanns där satte jag på huk och sket igen. Det var så mycket avföring blandat med rännskita man kunde tro en häst varit där.
Ingen såg mig vad jag kunde märka vid något av tillfällena, det var helt öde.

Jag har nu både ångest och skrattar för mig själv över tanken på folks reaktion av den enorma bajshögen mitt på perrongen. Dom kanske inte ens tror den är mänsklig utan något stort djur varit i farten. Förhoppningsvis. Funderar på åka till stan igen och plocka upp bajset med svart sopsäck och spade men jag vet inte om jag vågar närma mig brottsplatsen igen och sen har någon städare förhoppningsvis sanerat, en städare som har min största empati och respekt.

Jag är vuxen, akademiker, ej dömd för brott och skötsam och jag har aldrig varit med om att få så här ont i magen eller sån här brutal nödighet. Aldrig skitit på allmän plats tidigare, jag ser ner på folk som skiter offentligt. Försöker undvika att pissa offentligt. Jag kan inte komma på något jag ätit som kan fucka upp magen såhär hårt. Kan man få corona smitta i mat och tarm systemet?

Vad skulle jag gjort och var det fel av mig att tömma tarmen i detta nödläge? Finns det risk att jag åker fast för någonting om någon kamera fångat mig? Är corona situationen och detta medicinska läge förmildrande omständighet eller borde jag avlivas? Riskerar jag bli outad i tidningarna om kamera fångat mig och få epitetet "nya bajsmannen?". Detta skrämmer mig något oerhört.
Om det hade funnits någon stadspark i närheten hade jag gått dit och skitit istället gömd i en buske men närmaste låg långt bort och hade inte klarat ta mig dit! Nu i efterhand kommer jag på att jag kunde försökt ta mig till snabbmatsresturangen och be om en hamburgerpapppåse och skita i sen men det är osäkert jag hade kunnat ta mig dit då jag låg och hyperventilerade och kved i rännstenen som någon degenererad uteliggare.
Citera
2020-04-30, 01:14
Medlem
SvartaBjorns avatar
Publicerad - med tvekan (andra gången gillt).
Försök åtminstone hålla den seriös, please!

/Moderator
Citera
2020-04-30, 01:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enuck
Var ute på krogen en kväll. Förfest en drink 4a,några folkisar+ 4 stark på krogen så var mer el mindre bara grovt salongsberusad. Vid det obligatoriska fyllekäket på snabbmatsresturang på natten fick jag efter sista tuggan stort illamående och brutalt skitnödig.
Jag gick på muggen med den var "out of order". Panik. Sprang ut på ett centralt torg i stan och fick så ont att jag la mig i ett hörn och hyperventilerade pga av uppblåstheten, illamåendet och smärtan, klarade knappt sitta upp. Allting var stängt pga av corona och det var mitt i natten.
Jag klarade inte av trycket och var tvungen att skita, det kändes som att jag fått lavemang i mig. Så jag sket lite undanskymt vid en byggnadsfasad.

När jag skulle åka tåg hem sen blev jag lika illamående och uppblåst mitt på stationen igen. Undanskymt i en hörna och kollade så inga kameror fanns där satte jag på huk och sket igen. Det var så mycket avföring blandat med rännskita man kunde tro en häst varit där.
Ingen såg mig vad jag kunde märka vid något av tillfällena, det var helt öde.

Jag har nu både ångest och skrattar för mig själv över tanken på folks reaktion av den enorma bajshögen mitt på perrongen. Dom kanske inte ens tror den är mänsklig utan något stort djur varit i farten. Förhoppningsvis. Funderar på åka till stan igen och plocka upp bajset med svart sopsäck och spade men jag vet inte om jag vågar närma mig brottsplatsen igen och sen har någon städare förhoppningsvis sanerat, en städare som har min största empati och respekt.

Jag är vuxen, akademiker, ej dömd för brott och skötsam och jag har aldrig varit med om att få så här ont i magen eller sån här brutal nödighet. Aldrig skitit på allmän plats tidigare, jag ser ner på folk som skiter offentligt. Försöker undvika att pissa offentligt. Jag kan inte komma på något jag ätit som kan fucka upp magen såhär hårt. Kan man få corona smitta i mat och tarm systemet?

Vad skulle jag gjort och var det fel av mig att tömma tarmen i detta nödläge? Finns det risk att jag åker fast för någonting om någon kamera fångat mig? Är corona situationen och detta medicinska läge förmildrande omständighet eller borde jag avlivas? Riskerar jag bli outad i tidningarna om kamera fångat mig och få epitetet "nya bajsmannen?". Detta skrämmer mig något oerhört.
Om det hade funnits någon stadspark i närheten hade jag gått dit och skitit istället gömd i en buske men närmaste låg långt bort och hade inte klarat ta mig dit! Nu i efterhand kommer jag på att jag kunde försökt ta mig till snabbmatsresturangen och be om en hamburgerpapppåse och skita i sen men det är osäkert jag hade kunnat ta mig dit då jag låg och hyperventilerade och kved i rännstenen som någon degenererad uteliggare.

Vad hände sen då?
Citera
2020-04-30, 01:51
Medlem
Ha ha hänt mig med. Inte ofta man får bajset från hell på sig, men here we go.

Låter inte så speciellt men var på väg hem, köpte ett sexpack folköl. Som alla vet blir man kissnödig av folköl.
Hur som helst. Det var en fin sommardag. Njöt och tog det lugnt och lunkade hemåt. Men halvägs så tog skit i helvete, jag fick ett akuttvång så hittade ett pyttebuskage i en triangelformad väg i relativt tättbebyggt område.
Rännskitan kom i samma ögonblick som jag ställde mig i en uppochnedvänd armhävning. Hann fröjdas i en sekund innan svärmen av flugor njöt av mitt svett i min ansträngda ställning. Sen kom två småtjejer gåendes och jag pekar oanständigt upp med vissa saker, flugorna är i miljoner och ser mitt ansikte som ett happy meal medan svetten rinner överallt.
Hinner tänka "ser dom mig nu så blir jag känd som nåt pervo som gillar att skita när småflickor ser på.
Men thank god så såg dom inget, dom var bara i sin mobil och gick vidare.
Citera
2020-05-02, 01:55
Medlem
448s avatar
Var på krogen och blev skitnödig 10 meters kö till dassena.

Stack ut o klättra in på en byggarbetsplats , dasskuren var låst.

Gick in i bygget men inget var klart , såg en vertygslåda med fina skruvsmejslar

Jag bajsade i den

Stängde den

Sen tillbaks till krogen med glad min
Citera
2020-05-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Var på krogen och blev skitnödig 10 meters kö till dassena.

Stack ut o klättra in på en byggarbetsplats , dasskuren var låst.

Gick in i bygget men inget var klart , såg en vertygslåda med fina skruvsmejslar

Jag bajsade i den

Stängde den

Sen tillbaks till krogen med glad min

HaHahHaha Tack för största gapskrattet på länge, kan bara tänka mig hur tokiga snickarna lär blivit på morgonen.

Jag har inte bajsat utomhus på många många år, en gång när jag va typ 12 sket jag brevid ett dagis där vi brukade leka efter dom stängt på kvällen.

Dagen efter var en fröken kvar sent och frågade om det var vi som hade bajsat där tidigare och stod och pekade på min pringelsrör stora korv. Jag mumlade nått om att det säkert vara en hund och min kompis höll på att dö av skratt samtidigt.
Citera
2020-05-02, 09:21
Medlem
Man-At-Armss avatar
Jag bajsade på en hotellentré's röda matta i fyllan.
Jävligt äckligt gjort och det var längesen. Tyckte att det var en kul grej att göra då. Önskar jag kunde spöa mitt yngre jag.

Jag har svårt att se att ditt bajseri ts skulle blåsas upp i den grad att folk skulle leta efter dig med ljus och lykta.
Citera
2020-05-02, 10:16
Medlem
Milldues avatar
Jag undrar mest vad TS torkade sig med. Har arbetat åt Örebro kommun och tagit bort en och annan "hög" med skyffel. Oftast ligger det något klädesplagg intill högen typ en trasig T-Tröja som förövaren använt. Kan inte vara kul att gå därifrån "Otorkad".
Citera
2020-05-02, 12:11
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Jag undrar mest vad TS torkade sig med. Har arbetat åt Örebro kommun och tagit bort en och annan "hög" med skyffel. Oftast ligger det något klädesplagg intill högen typ en trasig T-Tröja som förövaren använt. Kan inte vara kul att gå därifrån "Otorkad".

Strumpa är billigt och o enkelt
Citera
2021-01-10, 14:50
Medlem
pantywankers avatar
Blev utslängd från Liseberg för ett antal år sedan. Pissade i en rabatt och vakten kom på mig
Citera
2021-01-16, 18:47
Medlem
Jag åkte buss och var skitnödig. Chauffören körde fel och det tog en djävla tid att komma fram. Var så nödig att jag klev av bussen och sked i en buske vid någons tomt. Jag har inte varit med om en mer saktfärdig bussförare.
Citera
2024-10-03, 18:28
Medlem
mogwai77s avatar
Jag har ungefär fem minuters cykelväg till tågstationen. När jag är framme och låser cykeln får jag plötsligt värsta magknipet, som om någon trycker en pinne mot magen. Jag tänker inte så mycket på det och går vidare till perrongen. Men nu börjar magknipet igen, och jag försöker stå stilla i hopp om att det ska hjälpa. Det lindrar lite, så jag dricker lite vatten, men det gör ingen större skillnad. Det är mörkt ute och klockan är ungefär kvart över fyra. På andra sidan perrongen står en annan pendlare och röker en cigarett.

Jag försöker se om jag kan gömma mig bakom en av tågkurerna för att han inte ska se mig om något händer. Plötsligt kör ett godståg förbi, och jag tar det som ett tecken från ovan. Jag är inte religiös, men det kändes som att någon där uppe ville hjälpa mig. Magknipet blir värre, och till slut brister det. Jag hukar mig snabbt, drar ner byxor och kalsonger, och släpper ut något som liknar en kladdkaka med en omkrets på 15 cm. Det kommer ut snabbt och smärtfritt, och jag är helt chockad.

Men vad ska jag torka mig med? Jag hittar ett par otvättade kalsonger som jag tänkt använda efter duschen på jobbet. Jag använder dem snabbt för att torka mig och, i panik, slänger dem på rälsen där de fastnar som om de var magnetiska. Jag drar upp byxor och kalsonger och ser mig omkring. Ingen är i närheten, förutom pendlaren som fortsätter att röka och tittar åt ett annat håll.

Jag känner mig ändå stolt över min insats och inväntar tåget, som har en toalett där jag kan göra en sista “säkerhetstorkning”. Senare kollade jag om tågen blivit försenade på grund av något “okänt föremål” på rälsen, men som tur var hade inget rapporterats. Puh!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in