2021-03-27, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Habibi424
Atila får nog livstid och hans familj lever under skyddade former, hur menar du att inget kommer hända honom eller hans familj?

Om han döms så får albanerna enligt deras egna lagar gällande blodshämnd rätt att döda hans bror. Blod för blod.

Låter extremt överdrivet. Det har tidigare nämnts i tråden att det inte är sådana albaner det handlar om. Tror inte Kastratis ens vill beskrivas på det sättet.

Både Adrian samt Kastriot och Berat skulle varit avlidna nu om Polisen inte hade gripit dom. Förmodligen deras bägge farsor också.

Det är vad jag hundra procent tror på. Låter inte realistiskt att dom kan besegra A falangen med den lilla styrkan dom hade. Nu har dock familje Kastrati enormt mycket tur på sin sida, dels för att A falangen i princip endast består av negrer och riktiga klantarslen.

Men annars tror jag personligen att alla 6 av männen i kastrati skulle vart under jord nu och inte bara 1.

Det framkommer också i protokollet, att dom skulle döda alla 3.
Citera
2021-03-27, 13:17
Medlem
Niqqass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellashix
Framgår säkert i FUPen men inte hunnit läsa igenom hela.

Hotellet killarna bodde på (där de hade tjejer över), hade polisen riggat mikrofoner och kameror i deras rum?
Nej men på ett av hotellen hade hotellet egna kameror i korridoren.
Citera
2021-03-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingiskhan
GARANTERAT
utan tvekan,då Atil4 har vart sååååå pådrivande o ligger bakom mordet på Bl3rim o har finansierat det hela,vilken idiot asså förstör sitt liv o knullar hela sin egen släkt!!en turk är alltid en turk,här har vi en brilijant exp på
Citera
2021-03-27, 21:59
Fup via docdroid?
Citera
2021-03-28, 00:03
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det är de andra Kastrati bröderna och deras kusin.

oj det låter drastiskt med fyra mord. Vad skulle orsaka denna ilska?
Citera
2021-03-28, 00:16
Avstängd
Inspirit81s avatar
(FB) Sex gängkriminella gripna i Göteborg. Förberedelse till mord. 28/1-21

har det här någotmed saken att göra??? kanske är trög men jag förstår faktiskt inte exakt hur isf
Citera
2021-03-28, 00:39
Medlem
Hahaha va tror ni hände på hotellet, de synd att tjejernas rykte är åt toaletten just nu😂. Tvillingarna och Aida hade djungelfeber o trodde att dessa gangstrar skulle vara för evigt
Citera
2021-03-28, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
(FB) Sex gängkriminella gripna i Göteborg. Förberedelse till mord. 28/1-21

har det här någotmed saken att göra??? kanske är trög men jag förstår faktiskt inte exakt hur isf
Who was the target?
Är det ngn som vet nått om detta , för der har varit lite tyst !!!
Citera
2021-03-28, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Fup via docdroid?
varför är du inte nöjd med att läsa den genom en pdfläsare eller din webbläsare som fungerar alldeles utmärkt?
Citera
2021-03-28, 03:59
Bannlyst
han gambian negern, sebbe antar jag, ska ha velat ha en bild på när Blerim ligger död på marken, vilket han också fick, och

Det är sådant som händer när man "jiddrar med södra", svarade mannen när han fått bilden.

står det i GP.

Antar att denna bilden inte finns med i FUP då eller? Eller att det är sekretessbelagt?
Citera
2021-03-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pannsvett
han gambian negern, sebbe antar jag, ska ha velat ha en bild på när Blerim ligger död på marken, vilket han också fick, och

Det är sådant som händer när man "jiddrar med södra", svarade mannen när han fått bilden.

står det i GP.

Antar att denna bilden inte finns med i FUP då eller? Eller att det är sekretessbelagt?
ju bilden finns med på FUP!!tilläggsprotokoll 2,där hittar du det!!antagligen nån unge har vart o tat bild åt han
Citera
2021-03-28, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
ju bilden finns med på FUP!!tilläggsprotokoll 2,där hittar du det!!antagligen nån unge har vart o tat bild åt han
Jag har kollat igenom hela tilläggsprotokoll 2, och kan inte hitta den bilden. Är du säker på att det är den? Vilken sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in