• 7
  • 8
2024-11-24, 16:02
Medlem
Sg att ven Avanza anvnder sig av dem
Citera
2024-11-24, 18:05
Medlem
Hur ser jag mitt innehav? Str bara vrdet i pengar men kan inte se vad jag har i vrde utan bara det totala beloppet. Mste vl bli ngon lista typ som p Avanza vad fr aktier man ger, procent i uppgng osv
Citera
2025-01-19, 15:24
Medlem
Sven2s avatar
Min fru har bra erfarenhet med de, har kpt krypto fr ver 400 tkr
Citera
2025-01-19, 16:06
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Om detta kryptoexchange gs av judar s var frsiktiga. Det har senaste tiden varit alltfr mycket mysko med pengar som frsvinner frn olika stllen som gs av judar som handskas med mnniskors pengar.
Citera
2025-03-26, 16:01
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Binance r i stort sett gratis nr du stter in pengar via bank SEPA och tar ut, sedan trading kostar runt 0.075%.

Fattar inte hur folk hr kan sitta och tycka att en avgift p 5%+ r helt rimligt. Hade ni accepterat om ni betalat 5% nr ni kper fonder hos Avanza ocks? Det r skrattretande.

Det ser ungefr likadant ut hos dom andra stora exchanges som inte r Svenska.

Handlar ej om det. Det handlar om att 80-90% Av bankerna sprrar ditt konto om du ens frsker stta in p Binance eller ngon annan.
Citera
2025-03-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Handlar ej om det. Det handlar om att 80-90% Av bankerna sprrar ditt konto om du ens frsker stta in p Binance eller ngon annan.

Dom stnger av om du stter in p Trijo ocks, vet flera som rkat ut fr det.
Citera
2025-03-26, 16:05
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Dom stnger av om du stter in p Trijo ocks, vet flera som rkat ut fr det.

Ja du ser. Varfr inte lta juggemaffian eller ngra zigenare som bor i husvagn ta hand om ens sparpengar. Dom r mer att lita p en banker.

Vilket skmt r s glad och tacksam att jag fick in allt jag gde p krypto. Och bad alla banker dra t helvete.
Citera
2025-03-26, 23:49
Medlem
Citat:

Nu var det lnge sedan jag gjorde just en bank till bank SEPA verfring. Men jag antar att det gr att fra ver till Revolut och sedan betala med kort eller gra en SEPA drifrn.

Antingen s kper man cert p Avanza, eller s vnder man sig till av dom strre exchangen som inte rnar dig p skyhga avgifter.
Citera
2025-03-27, 11:05
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Nu var det lnge sedan jag gjorde just en bank till bank SEPA verfring. Men jag antar att det gr att fra ver till Revolut och sedan betala med kort eller gra en SEPA drifrn.

Antingen s kper man cert p Avanza, eller s vnder man sig till av dom strre exchangen som inte rnar dig p skyhga avgifter.

Gr ej! Ny kund p Revolut och dom stter en grns p 6000-7000:- Och tar lng tid att f grnsen kad. Och dom svara aldrig p nr eller hur man ska gra fr att den ska ka. Det r lite som dom knner fr.

Avanza har inget med krypto att gra. Man kper ett certifikat, vilket r totalt vrdelst.
Citera
2025-03-27, 11:10
Medlem
Citat:
Gr ej! Ny kund p Revolut och dom stter en grns p 6000-7000:- Och tar lng tid att f grnsen kad. Och dom svara aldrig p nr eller hur man ska gra fr att den ska ka. Det r lite som dom knner fr.

Avanza har inget med krypto att gra. Man kper ett certifikat, vilket r totalt vrdelst.

r gammal kund hos Revolut och jag kan skicka hur mycket jag vill vart jag vill, inga problem dr inte.
Citera
2025-03-27, 11:13
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
r gammal kund hos Revolut och jag kan skicka hur mycket jag vill vart jag vill, inga problem dr inte.

Precis, samma fr mig. Men fr nya kunder
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in