• 1
  • 2
2006-04-01, 17:34
Medlem
*Lurking_Eyes*s avatar
Var nere på ett gym idag och tränade en nybörjar runda på diverse tortyrliknande redskap. När jag senare tittade in i den långsträckta gymspegeln som visar en i hel-längd, blev jag förvånad över hur enormt bred och biffig jag såg ut.

I omklädningsrummet visade spegeln (inte heltäckande ifs) en mer normal kroppshydda och jag insåg lite dystert att den där andra spegeln nog var konstruerad för att göra folk "mustiga". Är det här ett vanligt förfarande?

Förövrigt får ni önska mig lycka till imorgon, och i övermorgon. Jag anar en viss träningsvärk. Å andra sidan nyttig smärta.
Citera
2006-04-01, 17:44
Medlem
Kip_wests avatar
tråden borde kanske flyttas till konspirations forumet
Citera
2006-04-01, 17:49
Medlem
Har märkt ungefär samma sak..
Dock att man blir längre ute i själva gymmet och biffigare i duschrummen...
Borde kanska va tvärtom
Citera
2006-04-01, 19:36
Medlem
Har ni aldrig lärt er att speglar alltid ljuger
Citera
2006-04-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SK-Samurajerna
Har ni aldrig lärt er att speglar alltid ljuger

Speglarna kanske inte ljuger, men man kanske ljuger för sig själv? Har också funderat på det ett par gånger. Det är lätt hänt att man ibland känner sig jävligt snygg framför spegeln, exempelvis om är uppklädd och ska gå ut på fest. Sen kan man se ut som en luffare när man ser sig på en bild efteråt.

Det är väl något som händer i hjärnan kanske när man pumpar skrot, man känner sig jävligt biffig och stark och tror på sig själv när man tittar sig i spegeln?
Citera
2006-04-01, 20:01
Medlem
Princans avatar
Jo, det stämmer väldigt bra. Dock, när man är som mig, väger över 80 kg RENA (ej dopade) muskler så spelar det ingen roll, man är biffig i vilken spegel än man ser sig själv i.
Citera
2006-04-01, 20:01
Medlem
Princans avatar
dubbel
Citera
2006-04-01, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Jo, det stämmer väldigt bra. Dock, när man är som mig, väger över 80 kg RENA (ej dopade) muskler så spelar det ingen roll, man är biffig i vilken spegel än man ser sig själv i.

Haha
Citera
2006-04-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Princan

Vi som väger 96kg typ då och är dopade ?
Citera
2006-04-01, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sgt_johansson
Vi som väger 96kg typ då och är dopade ?

Väger du inte mer och är dopad....
Citera
2006-04-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Väger du inte mer och är dopad....

Vafan tror du att det är mirakel medel eller?
Citera
2006-04-01, 20:37
Medlem
zlpes avatar
nja vetifan om speglarna ljuger! Ja och ett par kompisar har disskuterat saken och kom fram till att på vårt gym ser man lika stor ut i "verkligheten" som i spegeln.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in