• 7
  • 8
2020-06-28, 18:27
Medlem
Apansiktets avatar
Jag har fortfarande inte fått tillbaka pengarna som Tova fick. Har någon annan fått en återbetalning än? 240:- kanske är småpengar men jag är ändå förbannad att hon kommer undan med att ha stulit tusentals kronor.
Citera
2020-07-29, 21:14
Medlem
De sjuka är inte att hon ”gjort om sin kropp på bild” eller att ha lurat folk, de sjuka är att en Kvinna utnyttjar en annan kvinna genom att använda hennes kropp för att tjäna pengar på de.
Citera
2020-07-30, 00:50
Medlem
Handeldsbankens avatar
Alltså satan vad moralister det finns här tydligen!

Betalar man hundralappar för nakenbilder på ett mediokert luder förtjänar man verkligen att bli blåst. Ha lite självkritik och perspektiv istället för att komma med långa tirader om hur våpet i fråga är djävulen inkarnerad.
Citera
2020-08-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldsbanken
Alltså satan vad moralister det finns här tydligen!

Betalar man hundralappar för nakenbilder på ett mediokert luder förtjänar man verkligen att bli blåst. Ha lite självkritik och perspektiv istället för att komma med långa tirader om hur våpet i fråga är djävulen inkarnerad.

Ja alla skiter inte i som dig. Om hon nu vill tjäna pengar på utmanande bilder kunde hon använda sin egna kropp till de istället för att tjäna pengar på en annan kvinnas kropp.
Citera
2020-08-09, 09:15
Medlem
Handeldsbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfly004
Ja alla skiter inte i som dig.

Jag vet, men ni BORDE skita i det, för ett hälsosammare liv.

Citat:

Om hon nu vill tjäna pengar på utmanande bilder kunde hon använda sin egna kropp till de istället för att tjäna pengar på en annan kvinnas kropp.

Ja det hade hon, och det hade antagligen varit betydligt mer lönsamt. Men om man absolut inte vill visa sin egen kropp, men ändå tjäna pengar på törstiga runkgubbar, så är detta en bra lösning. Lovar att många av köparna var så dumma att de inte ens såg fejket. Dessa har ju faktiskt fått precis den upplevelse de betalade för.
Citera
2020-08-09, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apansiktet
Jag har fortfarande inte fått tillbaka pengarna som Tova fick. Har någon annan fått en återbetalning än? 240:- kanske är småpengar men jag är ändå förbannad att hon kommer undan med att ha stulit tusentals kronor.

Det är väl inte enda gången hon har fifflat? Tror det kommer smälla rejält för henne inom några år.
Citera
2020-08-09, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsinudel
Jag tror det.

Jah har inte knullat med henne än så dra inte mig över den kammen

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Med tanke på att hon länkade kontot på IG så verkar det orimligt att någon annan ligger bakom. Att hon dessutom kör den lama "just a prank bruh"-ursäkten hjälper ju inte hennes case direkt.

Hon ligger bakom det själv, absolut. Beviset är att hon är dum nog att inte inse att även om tanken var god så är den olaglig. Personligen så tycker jag inte synd om bildköparna alls. Är man dum och köper porr på nätet när det finns fullt med gratis så får man skylla sig själv. Klientelen kan väl bara bestå av 50-åriga snuskgubbar?

Citat:
Ursprungligen postat av Apansiktet

No Refunds. Du får se det som en digital könssjukdom som måste behandlas, sånt kostar. Men grattis, du är den första i världen som knullat.. uh, nej föresten.. det var inget.

Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det är väl inte enda gången hon har fifflat? Tror det kommer smälla rejält för henne inom några år.

Hur gammal är fjortisen?
Citera
2020-09-09, 16:26
Medlem
Vill man följa något smaskigt på onlyfans så kan jag rekomendera https://onlyfans.com/nakedswedishgirl svensk tjej som funnits på en annan plattform. Lägger upp härliga bilder, man kan önska material, skriva med henne och ibland träffar hon folk.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in