2006-04-01, 22:00
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...802820,00.html

alltså vafan är det här! Vet inte folk vad träning betyder längre?
Citera
2006-04-02, 02:54
Medlem
fRiPPE-s avatar
Seriöst? Vad fan håller jänkarna på med?
Fan att dom ska vara värst med allt
Citera
2006-04-02, 21:43
Medlem
Bstroms avatar
Ja, jag antar att det är denna nyhet som äntligen bekräftar devisen "bigger is better".
Citera
2006-04-03, 00:17
Medlem
rvindebros avatar
hur många i hela sverige tror ni väger över 270 kg?
Citera
2006-04-03, 00:50
Medlem
Harry Bombers avatar
Det är en rättighet att göra vad man vill med sin kropp och kunna förvänta sig sjukvård precis som alla andra.
Citera
2006-04-03, 15:03
Avstängd
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry Bomber
Det är en rättighet att göra vad man vill med sin kropp och kunna förvänta sig sjukvård precis som alla andra.

Nej,det är det inte alls.
Du har inte rätten att ta ditt eget liv,vilket fettma kan leda till.
Sen har de inte samma sjukförsäkringssystem i usa,där betalar man försäkringen själv och väljer i princip vilken nivå man vill ha.
Citera
2006-04-03, 15:54
Medlem
Feta människor är förjävla äckliga.
Citera
2006-04-03, 16:16
Medlem
sceptics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullodum

Givande inlägg... Men fan så kul konstaterat. On topic: Fetma är ett tecken på lättja och/eller efterblivenhet. Det finns inte en chans att alla feta lider av hormonrubbningar/defekt metabolism/kraftig benstomme som de flesta feta säger sig lida av. För mycket mat och för lite arbete; så enkelt är det i 99% av fallen vågar jag påstå.

Att man måste bygga ambulanser som klarar 300 kilosklumpar och flygsäten breda som parkbänkar är nog tyvärr bara början.
Citera
2006-04-03, 16:23
Medlem
Musketörs avatar
Han i "Supersize Me" verkar ju veta vad det beror på i alla fall. Att man gör folk beroende av snabbmat redan vid ung ålder.
Citera
2006-04-03, 18:07
Medlem
Harry Bombers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n3m3
Nej,det är det inte alls.
Du har inte rätten att ta ditt eget liv,vilket fettma kan leda till.

Du har såklart rätt till lika bra sjukvård även efter ett självmordsförsök. Eller efter att du tryckt i dig en överdos heroin för den delen..
Det du säger är inte direkt relevant.
Citera
2006-04-04, 14:44
Medlem
aegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sceptic
On topic: Fetma är ett tecken på lättja och/eller efterblivenhet. Det finns inte en chans att alla feta lider av hormonrubbningar/defekt metabolism/kraftig benstomme som de flesta feta säger sig lida av. För mycket mat och för lite arbete; så enkelt är det i 99% av fallen vågar jag påstå.

OffTopic: Det där brukar jag säga till allt och alla. Fast jag brukar lägga in sinnessjukdom nägonstans i mitten också

OnT: Sverige har en biiiit kvar innan vi behöver sådana och det är sorgligt att USA behöver dem.
Citera
2006-04-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullodum

Din avatar är jävligt äcklig den med

Men om man ska snacka om topicen så säger jag såhär: Bara man själv inte är sådär fet så funkar det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in