Värsta skräckisarna!
Jag kommer att tänka på, The Necrofiles, Faces of Gore 1-3, och kanske den grymmaste-värsta filmen som hittills gjorts: Snuff Kill..
Tips på www.bloodyfilms.com
www.sickfers.com
www.fangoria2000.com (och midnight1, som mw tipsade om)
Apropå komedier, finns här inga mer Troma-fans!!?? Troma är toppen, tycker jag iaf!
De skall snart leverera: The Toxic Avanger 4!
"Citizen Toxie", handlar visst om vår vän Toxic Avanger som räddar Tromaville från Toxies Onda tvilling; Noxie!
Andra films som jag inte kommit åt att se ännu, eller inte kommit ut än är:
Hellreiser 5 & 6.., Hellreiser 5: H. Inferno
Hellreiser 6: H. Hellseeker, där supercoola
Pinhead skall medverka mycket mera än i de tidigare Hellreiser. Det är nå´t att se fram emot det!
Självklart ser man även fram emot Freddy vs Jason!
(och Jason X)
Ricky 6 är redan ute, har inte sett den än,
"Realstory" handlar om en tonåring som är satanist-djävulsdyrkare och dras in i en massa sköna saker och ting, skall ha hänt på riktigt, filmen var nära att stoppas - därför att den lär komma att inspirera ungdomar till dyrkan av SATAN och involveranden i ritualer, mässor, blodsoffer och allt.. men, men.., USA är väl nippriga vad det gäller sån´t, myndigheterna där ser ju satanism o djävulsdyrkan i allt som är ett hot liksom. Men Ricky 6 verkar vara mycket sevärd!
Vad kommer mer.., jo, Prison of the Dead, nå´n spansk skräckis om levande döda och vampyrer tror jag det är..
Och för George A. Romero fans; Bruiser, kommer inte ihåg vad den skulle handla om, minns att det verkade bra iaf, blir det säkert - Romero levererar nästan alltid bra! Nu har han ju vilat upp sig länge!
Children of the living dead kommer.., är INGEN fortsättning på living-dead filmerna, helt andra killar som är inblandade i denna film osv.
Cubbyhouse är också en skräckis som jag tror är bra, handlar om demonisk besatthet! - Dock inte i stil med typ Evil Dead... Cubbyhouse lär nog bli bra..
Själv vill jag gärna ha tips om riktigt grymma kampsportsfilmer osv, som är MYCKET annorlunda än mjukis-Jackie osv.
Letar även efter real stuff djävulsdyrkan- offerritualer, Home Made våldsfilmningar osv.
See you!