Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2020-06-12, 15:00
  #97
Medlem
ostfiss avatar
Personligen har jag varit singel sedan 2009 och har ingen brådska med att hitta någon partner alls. Jag trivs oerhört bra som singel med mina fritidsintressen, arbete och sociala kontaktnät. Den dagen jag kommer på att jag vill ha ett förhållande så kommer det kunna lösas, men varför hetsa fram det med lykta och säck?
Och lite med tanke på vad kvinnor tenderar att dras till så kan de lika gärna hålla på med det tills de tröttnar.
Citera
2020-06-17, 19:20
  #98
Medlem
Jag var 29 (2019) när jag fick min första partner, vi hade första kontakten här på Flashback faktiskt för fyra år sedan.
Citera
2020-06-20, 21:20
  #99
Medlem
Jag är 30+ och har varit det hela livet. Vart hittar man ens någon som vuxen? Jag lyckades inte ens i 20-25 års åldern när jag var på fester hela tiden.
Citera
2020-06-20, 22:17
  #100
Medlem
IT-snubbens avatar
Nej, det har jag inte. Jag tror att jag hade haft större chans om jag hade bott i ett land där folk är mer öppna och vågar börja prata med främlingar på ett naturligt och avslappnat sätt. Här i Sverige är vi ju så reserverade. Börjar man prata med en tjej på affären eller medan man väntar på tåget kommer hon med största sannolikhet att känna sig obekväm. På krogen däremot går det bra snacka. Men det är ju inte alla som vill springa där hela tiden. Själv har jag mer eller mindre vuxit ifrån det där att springa på krogen.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in