Jag ska erkänna att jag faktiskt aldrig handlat toalettpapper själv, även när jag bott ensam fick jag hjälp av föräldrarna att handla sånt så jag har inte haft någon koll på vilket toalettpapper jag använder. Just nu är jag på sjukhus så då är det sådant billigt papper som det gör ont i röven att torka sig med. Vad brukar du köpa för dasspapper och tänker du ekonomiskt eller på komforten?
Jag ska erkänna att jag faktiskt aldrig handlat toalettpapper själv, även när jag bott ensam fick jag hjälp av föräldrarna att handla sånt så jag har inte haft någon koll på vilket toalettpapper jag använder. Just nu är jag på sjukhus så då är det sådant billigt papper som det gör ont i röven att torka sig med. Vad brukar du köpa för dasspapper och tänker du ekonomiskt eller på komforten?
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag tänker på komforten. Bara det bästa är gott nog för min stjärt. Därför blir det Ica Bad & Toalett.
Vill man ha det bästa ska det va Lambi men ica´s egna papper funkar också ica basic.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!