Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-05-27, 18:46
Medlem
Denoms avatar
Jag ska erkänna att jag faktiskt aldrig handlat toalettpapper själv, även när jag bott ensam fick jag hjälp av föräldrarna att handla sånt så jag har inte haft någon koll på vilket toalettpapper jag använder. Just nu är jag på sjukhus så då är det sådant billigt papper som det gör ont i röven att torka sig med. Vad brukar du köpa för dasspapper och tänker du ekonomiskt eller på komforten?
Citera
2020-05-27, 18:49
Medlem
NoTruces avatar
Jag tänker på komforten. Bara det bästa är gott nog för min stjärt. Därför blir det Ica Bad & Toalett.
Citera
2020-05-27, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag ska erkänna att jag faktiskt aldrig handlat toalettpapper själv, även när jag bott ensam fick jag hjälp av föräldrarna att handla sånt så jag har inte haft någon koll på vilket toalettpapper jag använder. Just nu är jag på sjukhus så då är det sådant billigt papper som det gör ont i röven att torka sig med. Vad brukar du köpa för dasspapper och tänker du ekonomiskt eller på komforten?

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag tänker på komforten. Bara det bästa är gott nog för min stjärt. Därför blir det Ica Bad & Toalett.

Vill man ha det bästa ska det va Lambi men ica´s egna papper funkar också ica basic.
Citera
2020-05-27, 18:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkort
Vill man ha det bästa ska det va Lambi men ica´s egna papper funkar också ica basic.

Japp, men det är också viktigt att tänka pris/prestanda, och där ligger ICAs bra till.
Citera
2020-05-27, 19:21
Medlem
Coop extra. HATAR mjukt toalettpapper. Känns vidrigt i röven och att ta i. Lite strävt och kraftigt skall det vara.
Citera
2020-05-27, 19:23
Medlem
zxcvb45s avatar
Man köper ju såklart en hel bal på Granngården så man slipper tänka på toapapper på några månader.
Citera
2020-05-27, 19:25
Medlem
GastonLeMans avatar
Man måste investera i en handdusch till handfatet.

Sen är pappret bara till för att använda en kontrollruta för säkerhets skull.
Citera
2020-05-27, 19:32
Medlem
exoticspices avatar
ICA Basic Toalettpapper.
Citera
2020-05-27, 19:39
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Man köper ju såklart en hel bal på Granngården så man slipper tänka på toapapper på några månader.
Använder du en rulle om dagen då eller?
Citera
2020-05-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
icas bad och lambis kostar nästan samma. Men jag föredrar Icas bad också. Perfekt i "mjukhet"
Citera
2020-05-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
2010 snodde du åtminstone toapapper enligt vad du uppgav då. Ta samma sort denna gång.
(FB) Vad har du snattat från en affär?
Citera
2020-05-27, 20:18
Medlem
Hallsakaefts avatar
Serla kör jag. Bra ratio luft/papper... Alltså mycket papper.

Och det är starkt och lagom strävt/mjukt, inte som övermjuka lambi som känns som att torka sig med bomullsdukar, du klara dig på en ruta per svep.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in