Min sambo ska fylla r och hon nskar sig en klocka.
Har ni ngra bra tips p klockor som:
-r snygga
-Kostar runt 2000 - 3000 SEK hade jag tnkt mig
-Inte r en smartwatch
-Hon jobbar p ett arbete som krver kostym, s grna ngot som passar till det.
Jag r nrdig datornisse och har ingen koll p detta :/
-r snygga
-Inte r en smartwatch
Ett gkur tipsar jag om.
I fall det r gkande du r ute efter.
2-3000 :- fr du inte mycket klocka fr. omrdet i den prisklassen r ondligt stor s kanske lite mer precis . Annars gr du till urmakaren och tar nt bara. Spara kvitto s kan hon vlja sjlv om hon inte r njd.
Svrt att ge bort en klocka d en klocka r en frlngd personlighet vad r hon intresserad av? Kanske bttre att ge henne ett presentkort p en klocka och att hon fr vlja vad hon vill och kan lgga till fr att f det hon vill ha?
Personligen hade jag frhandlat mig till 10-15 procent p det totalbelopp hon vljer och gett henne ett presentkort p 3000 sek.
Vljer hon en klocka fr 6000sek med 15 % fr hon den fr 5100 och behver bara lgga till 2100. Fr dessa pengar br hon f en hyffsad klocka och precis det hon vill ha. Frhoppningsvis fr du vad du vill ha ocks👻
Svrt att ge bort en klocka d en klocka r en frlngd personlighet vad r hon intresserad av? Kanske bttre att ge henne ett presentkort p en klocka och att hon fr vlja vad hon vill och kan lgga till fr att f det hon vill ha?
Personligen hade jag frhandlat mig till 10-15 procent p det totalbelopp hon vljer och gett henne ett presentkort p 3000 sek.
Vljer hon en klocka fr 6000sek med 15 % fr hon den fr 5100 och behver bara lgga till 2100. Fr dessa pengar br hon f en hyffsad klocka och precis det hon vill ha. Frhoppningsvis fr du vad du vill ha ocks👻
r du allvarlig? Det dr lter som ngot man gr t sina barn, men definitivt inget man gr t sin partner.
Med kostym - En s kallad kostymklocka (Tunnare n sportklockor ) Inga blaffiga urtavlor eller ondig bling bling. Diskret och chict sa det vara. Men, vill hon ha typisk damklocka (betydligt mindre n herrklockor) Eller tillhr hon dem som tycker om herrklockor ?
Som du ser mste du lgga p en tusenlapp fr att f en instegsklocka som r Swiss made. andra sidan kan jag intyga att dessa klockor potential att verleva sina gare
Senast redigerad av Opaque 2020-05-31 kl. 15:06.
-r snygga
-Inte r en smartwatch
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!