Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-06-12, 19:55
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Nästa ratchet and clank spel. Såg inte något releasedatum men spelet såg riktigt snyggt ut. Sen är det ju ratchet and clank så man vet vad man får och insomniac levererar alltid.

https://www.youtube.com/watch?v=ai3o0XtrnM8
Citera
2020-06-12, 20:26
Medlem
nakamotos avatar
Ytterst tveksam till att det är äkta gameplay vi fick se i trailern. Tror snarare att allt var renderat i förväg. Återstå att se, kul med nytt Ratchet & Clank spel dock.
Citera
2020-06-13, 10:57
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Ytterst tveksam till att det är äkta gameplay vi fick se i trailern. Tror snarare att allt var renderat i förväg. Återstå att se, kul med nytt Ratchet & Clank spel dock.
Varför skulle det inte vara det? Rent grafiskt var det inget jätteimponeramde och såg helt klart verkligt ut. Det som däremot var imponerande var det som visade vad SSDn är kapabel till att göra.

Nu vet jag iofs inte om du såg presentationen, men det var uppdelat i två delar. En trailer som mest var cutscenes, men sen så hade de också ett gameplaysegment.

Den länken som han klistrade in i sitt juvudinlägg innehåller bara det första. Gameplay finns här; https://youtu.be/TiImwSE2RuQ
Citera
2020-06-13, 18:42
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Trodde det var den videon jag länkade men var tydligen något annat som jag inte såg på deras visning då. Men även i min länk är det en del gameplay blandat med cutscenes då. Tex on rails sektionen ser helt klart ut som gameplay. Känner igen det från tidigare spel som använt liknande. Om än inte lika snyggt.

Nu har visserligen sony fuskat förut med gameplay videos. Killzone tror jag det var men detta känns genuint som gameplay, förutom de delarna som man tydligt ser är cutscenes.
Citera
2021-06-10, 21:27
Medlem
dovAkins avatar
Fått super recensioner över allt typ, beställde det aldrig lirat något av spelen innan, tror ni man fattar storyn?
Citera
2021-06-10, 22:00
Medlem
Yinool0401s avatar
WOW, den släpps snart?
Citera
2021-06-10, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
WOW, den släpps snart?

Imorgon.
Citera
2021-06-11, 00:05
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Imorgon.

Kommer köpa PS5 bara för Ratchet, och jag är 48 år. Skrattastrof.
Citera
2021-06-11, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Kommer köpa PS5 bara för Ratchet, och jag är 48 år. Skrattastrof.

Jättekul att du känner så, hoppas att du tycker om spelet!
Citera
2021-06-11, 06:38
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Jättekul att du känner så, hoppas att du tycker om spelet!

Varvat dom andra sedan PSII , in oblivion. . Kollade på Youtube när dom spelar den senaste, bruuutalt snyggt. Bruuuutalt.
Citera
2021-06-11, 19:20
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Fått super recensioner över allt typ, beställde det aldrig lirat något av spelen innan, tror ni man fattar storyn?
Är väl ingen som spelar spelen för storyn dock. Den är mer lättsam och rolig. Men knappast något superseriöst att investera sig i. Säkert en del gamla karaktärer och lore som dyker upp här och där men inget mer än det tror jag inte. Sen rebootade dom väl typ serien med det senaste spelet ändå. Så alla de andra spelen kan man ju glömma om man vill. Vet inte om det senaste spelet är gratis än men har varit det tidigare. Oavsett är det väl värt en genomkörning tycker jag då dessa spel alltid levererar.
Citera
2021-06-11, 19:23
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Är väl ingen som spelar spelen för storyn dock. Den är mer lättsam och rolig. Men knappast något superseriöst att investera sig i. Säkert en del gamla karaktärer och lore som dyker upp här och där men inget mer än det tror jag inte. Sen rebootade dom väl typ serien med det senaste spelet ändå. Så alla de andra spelen kan man ju glömma om man vill. Vet inte om det senaste spelet är gratis än men har varit det tidigare. Oavsett är det väl värt en genomkörning tycker jag då dessa spel alltid levererar.

Ah dåså ser ju jäkligt kul ut på gameplay

Får hem mitt om typ 2 timmar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här