Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-16, 23:02
  #1
Medlem
Ser att myndigheterna vill få denna klassad, det är en analog till Etonitazene.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...farliga-varor/

Här denna ens funnits tillgänglig inrikes om inte varför så jävla bråttom att klassa den som "hälsofarlig" och inte som narkotika då? Ska vara ganska många gånger mer dospotent än morfin.

Ska annars vara hyfsat nice opi att röka/snorta/bomba (ej läst om IV)

Någon som testat? Märkt av den inrikes eller liknande?
Citera
2020-06-17, 23:06
  #2
Medlem
Ingen som testat eller har någon info alls?
Citera
2020-06-25, 02:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Har bara kört originalet etonitazen och det är den starkaste mest euforiska opioid som skapats.

Diacetylmorfin och hydromorfon är inte ens lika bra om det säger dig något
Om det är bättre än hydromorfon så är det nog helvetes fint, då hydro är det bästa jag har testat i hela mitt jävla liv slår horse med hästlängder, vad är det för dosering på det?
Citera
2020-07-04, 16:28
  #4
Medlem
invisuss avatar
Så dom grisarna klassar skit som ingen i sverige ens tar, äckel regering
Citera
2020-07-23, 18:35
  #5
Medlem
l.s.ds avatar
Väldigt intresserad utav denna. Någon med kemikunskap som kan förklara vad "-des-" innebär i praktiken?
Citera
2020-07-23, 19:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l.s.d
Väldigt intresserad utav denna. Någon med kemikunskap som kan förklara vad "-des-" innebär i praktiken?

Antagligen bara en kemisk förkortning på något.
Citera
2020-08-18, 08:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Om det är bättre än hydromorfon så är det nog helvetes fint, då hydro är det bästa jag har testat i hela mitt jävla liv slår horse med hästlängder, vad är det för dosering på det?

Efter ha gått igenom en del riktigt etazen så har jag kommit fram till att den har för kort duration(Översättning?) alltså påslaget är asfett! Lika bra som tunga varor. Men sen försvinner det snabbt. Men jag går på 100mg metadon, vilket gör saker svårare. Men med etonitazen så var det inga problem med höga doser metadon eller bup. Förrutom att bup krockar massivt med etonitazen sen. Så vänta minst ett dygn om du börjat gå på etonitazen och sen ska tillbaks på bup. Det misstaget gör jag inte igen. Om jag någonsin ens skulle få tag etonitazen igen.
Etazen verkar det finnas det gott om dock, men den är tyvärr inte lika bra. Hörde iso etonitazen skulle vara riktigt bra men verkar vara slut världen runt. Så då finns metonitazene, clonitazen och några andra som kan bra.
__________________
Senast redigerad av Cp5 2020-08-18 kl. 08:16.
Citera
2020-08-18, 08:21
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l.s.d
Väldigt intresserad utav denna. Någon med kemikunskap som kan förklara vad "-des-" innebär i praktiken?

Vet inte vad det innebär i praktiken men det finns andra exempel med des. DCK descloroketamine, 2fdck 2-flourodescloroketamine.
Citera
2020-08-18, 08:38
  #9
Medlem
"des" betyder 'ta bort'
Tex som i O-desmethyltramadol, betyder tramadol minus metylgruppen som satt på syret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in