Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-04-09, 21:42
Medlem
KillLovelyPonys avatar
jag tnkte spela lite cs med min bror, vi ska allts spela via lan (antagligen med bots).

nu r det s att jag har kpt Half-Life Generation dr man fr bde CS och HL, det r rtt gammalt och jag vill uppdatera till 1,5 eller 1,6 och drefter lgga till bots.

p min tid nr jag spelade cs nr det endast var beta 5 s skulle man hlla p att uppdatera Half-life OCH CS.
vilka r den senaste patchen till HL och vart fr man tag p hela CS 1.5 eller 1.6, allts inga retail utan jag vill helst ha hela.

tillggar br att jag inte vill ha nt att gra med steam!!
hrt att det finns stt att spela 1.6 utan att instalera steam.

MVH
E
Citera
2006-04-09, 23:18
Medlem
Du r tvungen att installera Steam fr att lira 1.6 . Frstr inte vad folk har emot Steam. Riktigt smidigt program enligt mig
Citera
2006-04-09, 23:36
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
tillggar br att jag inte vill ha nt att gra med steam!!

Finns ngon jvla CS-LAN version men den suger. Steam r helt underbart s jag fattar inte varfr du hatar det
Citera
2006-04-09, 23:38
Medlem
allts det dr med steam...
Det borde man inte behva frklara
Sedan s kan du installera 1.6 utan steam.. Vet dock inte hur man gr.
Citera
2006-04-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
Finns ngon jvla CS-LAN version men den suger. Steam r helt underbart s jag fattar inte varfr du hatar det
Killen blir la gd med steam
Citera
2006-04-10, 13:10
Medlem
KillLovelyPonys avatar
det r s att jag har en jttegammal verision av bde cs och halflife.
r allt jag behver gra att skaffa steam och sen ska det uppdateras automatiskt eller?...

frresten str det att min cdkey redan r registrerad vilket den icke ska vara?
Citera
2006-04-10, 16:20
Medlem
KillLovelyPonys avatar
nu har jag laddat ner cs 1.6 (steaminstall_cs) men sen str det bara att jag mste kpa spelet.
Citera
2006-04-10, 18:03
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
nu har jag laddat ner cs 1.6 (steaminstall_cs) men sen str det bara att jag mste kpa spelet.
Du ska kunna vlja att skriva in din cdkey.
Citera
2006-04-11, 15:18
Medlem
Seagates avatar
Citat:

Har du kpt spelet?

Issfall, har du skrivit in din cdkey?

Om ja, och den sger att den redan r registrerad, var frpackningen plomberad eller Ej p den Counter-Strike 1.6 -licens som Du kpte till Dej? Eller alternativt att Du anvnde en begagnad cd-key..?

// Farbror Seagate
Citera
2006-04-11, 17:38
Medlem
Nike25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Har du kpt spelet?

Issfall, har du skrivit in din cdkey?

Om ja, och den sger att den redan r registrerad, var frpackningen plomberad eller Ej p den Counter-Strike 1.6 -licens som Du kpte till Dej? Eller alternativt att Du anvnde en begagnad cd-key..?

// Farbror Seagate

Om jag fattar han rtt har han key till cs beta 5 allts en vldigt gammal key. Den fungerar skert inte nu.
Citera
2006-04-11, 18:18
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nike25
Om jag fattar han rtt har han key till cs beta 5 allts en vldigt gammal key. Den fungerar skert inte nu.

Nej, en cdkey fr 1.5 tror jag inte r giltig fr 1.6. Han mste betala fr sig som alla andra.

// Farbror Seagate
Citera
2006-04-11, 19:23
Medlem
KulanZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Nej, en cdkey fr 1.5 tror jag inte r giltig fr 1.6. Han mste betala fr sig som alla andra.

// Farbror Seagate

Dr mste jag sga att du har fel, klart man kan anvnda samma cd-key som man hade till 1.5.

Till trdskaparen:

Brja med att inte rra HL skivan och infektera din dator med gammalt skrp.
G istllet in p www.steampowered.com och ladda ner steamintall.
Installera sedan steam.
Skapa ett konto.
Regga din CD-Key (om det visar sg att din CD-key r upptagen, kp http://www.webhallen.com/prod.php?id=46413
Spela.

Om du inte du inte vill kpa en ny CD-key s kan du installera HL och ladda ner cs 1.5 och spela det istllet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in