Har faktiskt fått tillåtelse av en moderator att starta tråden, då den skiljer sig från "Svåraste spelet"-tråden i och med att här räknas inte hela spelet, utan enskilt moment. Det kan vara allt från ett pussel till en rent löjlig bossjävel till ett plattformshopp som kräver pixelperfekt timing och utförande.
Har inte spelat Rygar tillräckligt mycket, men det ryktas om att slutbossen är hyfsat seg att ha ihjäl. Skulle dock själv vilja dra upp följande sekvenser som fått mig att gå i taket:
* Silent Hill 3, riddle mode hard: Bokpusslet alldeles i början. Ryktas att pusslet på bårhuset senare i spelet ska vara ännu överjävligare, men det sket jag i då jag valde om och körde riddle mode normal.
* Slutbossen i Mega Man: Efter en löjligt svår sistabana så åker man på så frustrerande mycket stryk under ett skott/hopp-fasen att man helt kapitulerar
* God of War, God Mode, slutbossen. Helt banalt omöjligt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!