Flashback bygger pepparkakshus!
2006-04-13, 11:52
Medlem
Atlantiss avatar
Har faktiskt fått tillåtelse av en moderator att starta tråden, då den skiljer sig från "Svåraste spelet"-tråden i och med att här räknas inte hela spelet, utan enskilt moment. Det kan vara allt från ett pussel till en rent löjlig bossjävel till ett plattformshopp som kräver pixelperfekt timing och utförande.

Har inte spelat Rygar tillräckligt mycket, men det ryktas om att slutbossen är hyfsat seg att ha ihjäl. Skulle dock själv vilja dra upp följande sekvenser som fått mig att gå i taket:

* Silent Hill 3, riddle mode hard: Bokpusslet alldeles i början. Ryktas att pusslet på bårhuset senare i spelet ska vara ännu överjävligare, men det sket jag i då jag valde om och körde riddle mode normal.

* Slutbossen i Mega Man: Efter en löjligt svår sistabana så åker man på så frustrerande mycket stryk under ett skott/hopp-fasen att man helt kapitulerar

* God of War, God Mode, slutbossen. Helt banalt omöjligt
Citera
2006-04-13, 13:00
Medlem
mogs avatar
Spel: Gavity Defied

Plattform: Mobil

Svårighetsgrad: Pro

Bana: Intense

Helt jefla omöjlig att klara...jag tror tillochmed att min stackars mobbe har tagit skada efter att jag nött så hårt
Citera
2006-04-13, 16:26
Medlem
volvo 240s avatar
Ecco the dolphin, hela spelet är jävulskt svårt, men slutbossen har jag aldrig klarat av
Citera
2006-04-13, 17:07
Medlem
Det läre väl vara det spelet en spelhatare skapade, där slutbossen behövde träffas 40000 gånger eller vad det var. Nån som vet vilket jag menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in