2006-04-13, 19:32
hello!!
brjar imorgon med min lilla DNP kur.
den ska vara 20 dagar r det planerat.
20 dagar a' 200 mg.
Mitt stora problem r jobbet bara. Jag jobbar utomhus och har ingen fast punkt. jag jobbar 13 timmar /dag .Det r slitigt och nstan omjligt att f med sig vatten i mngder. P sin hjd en flaska i taget... Vi fr se om jag klarar att dricka tillrckligt annars lgger jag ner.
Skriver inte min vikt eftersom folk blir s tagna av min fysik hela tiden och vill vara som jag..
Vikten kommer att visas frn +- o
Mitt BF r inte mtt p lnge, kr efter spegeln. Men det r lgt. 6 markanta rutor. Kanske fr lgt fr att pyssla med DNP.
Jag kommer efter kuren mta mitt BF och mitt ml r ca 3-4 %
kosten kommer att best (tro det eller ej) av CA,- 33E% kolhydrater, 33E% protein och 33E% fett. kommer ligga p ett underskott av ca 300-500 kcal.
min E% frdelning funkar bra fr mig i bde deff och 'bulk'. ter samma saker vilket som, fast i olika mngd. Jag ter 7-8 ggr /dag.
Satsar p ca 10 liter vatten till en brjan.
Kosttillskott jag anvnder r :
Salttabletter
kalium
kalcium
alla vitaminer extra allt
mivitotal
ALA
magnesium
zink
ppelcider vinger (fr att magnesiumet ska ha en bas som den kan tas upp i)
olja (jordnt,solros,linfr,mm) (kanske inte r ett kosttillskott i den bemrkelsen men jag dricker den ren s...)
effedrin vid extrem trtthet.
protein
gainer efter gymet
Kr ven p SANs VAULT just nu.. vet inte om jag ska fortstta med det eller pausa den...(?)
skriver mer nr jag kommer p.
dag o : temp 36,6 Blodtryck 99/44
Dag 1:
nu tog jag min frsta kapsel kl 11.00
ter kommer senare..(om jag inte dr )
brjar imorgon med min lilla DNP kur.
den ska vara 20 dagar r det planerat.
20 dagar a' 200 mg.
Mitt stora problem r jobbet bara. Jag jobbar utomhus och har ingen fast punkt. jag jobbar 13 timmar /dag .Det r slitigt och nstan omjligt att f med sig vatten i mngder. P sin hjd en flaska i taget... Vi fr se om jag klarar att dricka tillrckligt annars lgger jag ner.
Skriver inte min vikt eftersom folk blir s tagna av min fysik hela tiden och vill vara som jag..
Vikten kommer att visas frn +- o
Mitt BF r inte mtt p lnge, kr efter spegeln. Men det r lgt. 6 markanta rutor. Kanske fr lgt fr att pyssla med DNP.
Jag kommer efter kuren mta mitt BF och mitt ml r ca 3-4 %
kosten kommer att best (tro det eller ej) av CA,- 33E% kolhydrater, 33E% protein och 33E% fett. kommer ligga p ett underskott av ca 300-500 kcal.
min E% frdelning funkar bra fr mig i bde deff och 'bulk'. ter samma saker vilket som, fast i olika mngd. Jag ter 7-8 ggr /dag.
Satsar p ca 10 liter vatten till en brjan.
Kosttillskott jag anvnder r :
Salttabletter
kalium
kalcium
alla vitaminer extra allt
mivitotal
ALA
magnesium
zink
ppelcider vinger (fr att magnesiumet ska ha en bas som den kan tas upp i)
olja (jordnt,solros,linfr,mm) (kanske inte r ett kosttillskott i den bemrkelsen men jag dricker den ren s...)
effedrin vid extrem trtthet.
protein
gainer efter gymet
Kr ven p SANs VAULT just nu.. vet inte om jag ska fortstta med det eller pausa den...(?)
skriver mer nr jag kommer p.
dag o : temp 36,6 Blodtryck 99/44
Dag 1:
nu tog jag min frsta kapsel kl 11.00
ter kommer senare..(om jag inte dr )