2024-11-12, 16:26
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojje48
Någon som sett Def leppard live? Vad tyckte ni? Vilket är ert favoritalbum av Def? Jag såg dom 2019 på Sweden Rock. De var jättebra. Det bästa albumet är Hysteria helt klart.
Har sett dem ett flertal gånger. Första gången var 1980 på Göta Lejon som förband till Scorpions.
Bandet var relativt okändt då, de hade precis släppt sitt första album.
Citera
2025-02-08, 20:21
Medlem
Varför släpptes inte Love And Affection som singel för den är ju jättebra.

Tycker ni att DL tappade stinget när Steven Clark dog? Jag anser att det sista bra albumet var Adrenalize där steve hade varit med och skrivit låtar. Han var fantastisk enligt mig.
Citera
2025-02-08, 21:03
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Varför släpptes inte Love And Affection som singel för den är ju jättebra.

Tycker ni att DL tappade stinget när Steven Clark dog? Jag anser att det sista bra albumet var Adrenalize där steve hade varit med och skrivit låtar. Han var fantastisk enligt mig.
Jag tillhör minoriteten som gillar alla deras skivor mer eller mindre, fast den absoluta magin var definitivt under Clarks år i bandet.
Citera
2025-02-09, 20:29
Medlem
Adelaides avatar
Vad har 9 armar och suger?

-DEF LEPPARD!!

*Springer och gömmer mig*
Citera
2025-02-10, 12:30
Medlem
Geomeisters avatar
Bandet har släppt en cover på kända låten Stand By Me. Pengarna som dras in går till att hjälpa till efter bränderna i LA.

Uppfriskande att höra en simplare låt från bandet tycker jag. En när de inte försöker hänga med i vad som händer i branschen med massa grejer. Bara en simpel cover.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in