Svara
2006-04-29, 02:07
Medlem
Hekate_66s avatar
Substans: Spacecake med obestämt innehåll

Dos: 2-3 x för mycket

Ålder: Kön: Vikt: 33 år: Fruntimmer

Tid: 3-4 timmar

Beskrivning: Nära dödenupplevelse/födsloverkar

Utvärdering: Hade varit kanon om jag vetat vad det var.

Hade en period i livet, då jag var mycket intresserad av det ockulta. Dessa människor verkar ha en viss förkärlek till de hallocigena drogerna.

Hur som helst, var det ett stort möte i Stockholm och jag bestämde mig för att vara chaufför, jag ville ändå inte dricka något ritualvin eller inta några andra droger, dessutom hade jag inte budget för något annat än att komma upp till Stockholm - inte ens matpengar.. så då kunde jag lika gärna vara chaufför.

Väl på plats, såg jag och min väninna ett "trevligt" par ha picnic på gräsmattan med kaffe och härlig sockerkaka. Hungriga som vi var, frågade vi om vi fick smaka och vara med på en kopp kaffe. Jodå.. vi var välkomna att sitta ner. Vi tog en kaka, hungriga som as... tog en kaka till. Killen förklarade stolt att dessa kakor var välsignade av Kali och fyllda med heliga örter.... ja ja.. det fanns så mycket kaka kvar så vi roffade åt oss en till för att stilla hungern... men sen tyckte han att det fick vara nog.

Det gick väl en timma, sen skulle cermonin/ritualen starta. Jag stod vid elden och kände helt plötsligt hur mäktigt allt blev... tänkte först att det är nog sanning att de ockulta makterna finns hos oss, och att de är verkliga. Men efter ytterligare 10 min. började jag känna lite väl mycket.... och började lägga i hop ett och annat (hade inte kakat smakat något mer än bara salvia)... Började söka med min blick efter min väninna och fann henne på andra sidan av elden och såg att hon såg lika fånig ut som jag kände mig. Med ens insåg vi båda att vi skulle dra oss undan... vi kom med nöd och näppe ner till bilen..

Väl i bilen kom första ruschen över oss... oj oj oj - vilken bergodalbana - Balder - släng dig i väggen. Vi spännde fast säkerhetsbälten, i fall om att vi skulle flyga iväg!!

Det som nu utspelade sig är en form av skräckblandad tjusning. Allt lugnade ner sig - och vi tror att det är över - helt plötsligt känner vi pulsen öka - benen börjar hoppa - och en känsla som är nästan övermäktig sköljer över oss.. och vi dras in i ett kaos, en virvelvind - totalt oförmögen till handling... det dalar ut - och vi kan åter andas - hinner titta på varandra för att konstatera att vi fortfarande är vid liv.... och så kommer det igen... - min väninna liknar det hela som födsloverkar- och den tanken hjälper mig att reda ut stormen. Men allteftersom det totala kaoset stegras - börjar jag såsmåningom fundera på när det är dags att ta sig till sjukhuset.... jag vet ju inte om jag klarar nästa rusch... För hela tiden tänkte jag, att jag klarar inte en omgång till.. inte en till!! Anledning till denna oro - berodde på, att jag inte visste vad vi tagit - hade jag vetat - hade det varit lättare att förstå drogens påverkan.

Vi satt i bilen i nästan två timmar - tänk er själva - att åka bergodalbana i 2 timmar!!

När vi känner att ruscherna klingar av, bestämde vi oss för att gå ut och gå.... Vi ut - ritualklädda på en kyrkogård, klockan 2 på natten!!! Tjena!!

Vi knallade omkring i 1 tim - hittade en kiosk, köpte en pytteliten påse med chips för 8:- och delade på - det var vad vi hade råd med.

Vi tror att innehållet i spacecaken var cannabis, majja, och eller svamp. Hade vi vetat vad vi tog - så hade det varit en kanontripp - men nu kämpade vi emot. Dessutom - jag var ju chaffis och skulle vara drogfri
Citera
2006-05-02, 00:08
Medlem
DirtyBones avatar
Låter som cannabis ja, ingen svamp om det höll i sig så kort tid.
Ja kanske en stark dos av cannabis det kan ju bli intensivt det med ibland.
Citera
2006-05-02, 16:08
Medlem
slimkims avatar
måste va jävligt bra cannabis om man åker bergodalbana i 2 timmar ;S
Citera
2007-11-24, 04:29
Medlem
Blue_berrys avatar
Khali + weed = 1+1 = 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera