Citat:
Ursprungligen postat av
iamqueensblvd
Har messat lite med honom, ven ringt honom ett par gnger. Trevlig kille att prata med. Verkar intresserad av skrckfilmer tror jag att han sa en gng. Han r inne och lser lite d och d i trden men loggar aldrig in p Flashback lngre. Han jobbar och bor i mellansverige. Bild har jag inte p honom tyvrr. Hade jag haft det s hade jag inte lagt upp en nd. Han har ju inte blivit dmd fr ngonting, mer n av folket som lst historien. Skyldig eller inte - fortfarande en trevlig snubbe.
Hur kommer det sig att s mnga frn FB har varit i kontakt med mnniskan? Och att flera personer i trden med vad som endast kan tolkas som stolthet har messat/ringt honom. Det fr mig att tro att ingen av er frutom manon haft ngon nrmare relation, men att Strypis varit vldigt aktiv att ragga potentiella offer ven hr p FB. r det mjligtvis s att Stryplekar fortfarande r ute p internet och jagar, om n i tysthet?
Minns att det fanns en video dr man kunde se hans tatuerade arm. Nu har jag inte grvt mycket men den senaste aktiviteten av Strypis jag kunde se p ett par klick var frn 2012. D hade han fortfarande en uttalad frkrlek fr kvinnohnder. Har han inte slppt den perversionen s tror jag inte han slppt nekrofilin, kannibalismen eller det andra heller. Undrar hur mnga kvinnohnder han kkat upp och till dagens datum.