Vad gäller topic, Moderaterna ser väl inga problem med segregerade ghetton som i USA? De driver ju själva en politik som går ut på att svenska arbetare ska konkurrera med kinesiska och polska arbetare på hemmaplan, när de arbetarna bor 20 åt gången i husvagn tillfälligt. Jag ser inte hur M skulle vara bra i integrationsfrågan.
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Mycket av Sverigedemokraternas politik verkar vara vettig och logisk, blir intresserad men hur är det egentligen, har partiet rensat bort nazisterna och rassisterna ur partiet?
Någon som kan ge mig en inblick om Sverigedemokraterna förändras eller om det är som det alltid varit, vad kan man förvänta sig?
Jag kan själv inte så mycket om SD. Det jag har förstått är att de tidigare huserat allt möjligt slödder. De senaste åren dock (kanske 5-6 åren) så har "förnyare" fått grepp om partiet och det hårdaste slöddret har drivits ut till ND. De verkar idag syssla med smartare grejor än att försöka smussla in sina valsedlar bland socialdemokraternas valsedlar, typ...
Att nazister hat-ringer SD-folk, anklagar dem för att vara rasförrädare och för att svika sina förfäder måste ju vara lite positivt i alla fall.
Jaja, jag har ingen insider-info och är absolut ingen expert på dem som flera andra här är. Jag har helt enkelt förstått det som att förnyarna är ganska vettiga, är nu i majoritet samt att de som man ser maskerade i Karl den 12:e-demonstrationer flytt partiet till fördel för ND.