• 1
  • 2
2020-06-19, 11:33
Medlem
Vad vet vi om kriminella deras brott och domar. för kriminella i skara, Lidköping, Skövde, Mariestad och Götene?!
Vad gör dem på gatorna utan att bli dömda?
Vad är dem dömda för? Vilka brott har dem gjort? Vad har dem gjort eller gör utan att bli dömda eller anmälda?

Våltäktsmän?
Langare?
Misshandlade?
Mord?
Försök till mord?
Stöld?
Ja allt som går under brott.

Några namn?

Några brott man man läst om tex.

Skara kannibalen. Han som stycka sin fru i skara för många årder sedan. Minns ej namn.

Mord på G*briel Hol*dahl gjort av hans morbror H*nri*.

Lisa Holm mordet.

Joha**in Mir**nda Eller hur han stavas mördade ett barn i götene.

T*bias Ander**on dömd för narkotikabrott även kallad To**e med kniven och To**e biltjuv. Vet ej om personen bor kvar i skara eller lever. Eller vad han har mer än narkotika brott eller gjort.

Stor To**be Lidköping massa brott Med narkotika i Lidköping

Ja vilka finns det egentligen?

Fyll på och berätta det kan bli intressant!
Senast redigerad av myrsloken12 2020-06-19 kl. 12:26.
Citera
2020-06-19, 13:08
Medlem
Juste. Det va ju en man som blev mördad för många årderna i Mariestad på stationen. Någon som vet vem som blev mördad och vem mördaren var?
Citera
2020-06-19, 13:19
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrsloken12
Juste. Det va ju en man som blev mördad för många årderna i Mariestad på stationen. Någon som vet vem som blev mördad och vem mördaren var?
Jag bodde på Ranten i Falköping förra sommaren. Vid Järnvägsstationen. Min Släkt kommer från Falköping. Jag letade efter de gator där min mamma bodde.

Vill berätta att jag aldrig mer i mitt liv kommer att bo där. Hela området behärskades av yngre afro-afrikaner och en eller flera arabiska klan-familjer som bråkade med polisen om att de inte fick respekt. ....

Jag har aldrig haft problem med att polisen inte respekterar mig, men jag håller inte på med olagligheter eller langar knark. Glad att jag är så gammal att jag troligen kommer att vara död innan dessa nya "svenskar" växer upp. Hörs roligt , eller? Tack PK som sabbat Sverige.
Citera
2020-06-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JH1960
Jag bodde på Ranten i Falköping förra sommaren. Vid Järnvägsstationen. Min Släkt kommer från Falköping. Jag letade efter de gator där min mamma bodde.

Vill berätta att jag aldrig mer i mitt liv kommer att bo där. Hela området behärskades av yngre afro-afrikaner och en eller flera arabiska klan-familjer som bråkade med polisen om att de inte fick respekt. ....

Jag har aldrig haft problem med att polisen inte respekterar mig, men jag håller inte på med olagligheter eller langar knark. Glad att jag är så gammal att jag troligen kommer att vara död innan dessa nya "svenskar" växer upp. Hörs roligt , eller? Tack PK som sabbat Sverige.

Oj är det så mycket skit som händer i falköping?!
Hoppas du får lugn och ro. Ja jag tänker ofta på hur kommer Sverige se ut när alla barn och tonåringar växer upp. Lär ju va nya Irak med krig!
Citera
2020-06-19, 13:41
Medlem
sliskets avatar
HIV Mats i Skara stadens största tjack langare vet inte om karln är i livet? detta var ett par år sedan.
Citera
2020-06-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
HIV Mats i Skara stadens största tjack langare vet inte om karln är i livet? detta var ett par år sedan.

Hiv Matts 😂
Undra hur många idioter det finns som fått hiv av han i skara. Kanske borde bli nya namnet på skara ”hiv” skara.

Hört att typ Valhall ska vara värsta punsar palatset i skara. Kanske där alla hiv äckel håller hus.
Citera
2020-06-19, 15:59
Medlem
gammalsvarthunds avatar
Citat:

Det finns svenska & ryska kriminella ochså, tack gustav vasa & fjodor potemkin!
Citera
2020-06-19, 19:10
Medlem
Du glömde att det tillkommit en mängd zigenare som infiltrerat Falköping sägs det. Det tycks finnas mer personer med utländsk härkomst än vanliga Falköpingsbor numera. Det kan också tilläggas att 98% av alla zigenare inte arbetar utan ägnar sig åt åtskilliga kriminella aktiviteter. Huvudsak stölder och snatterier förutom den sedvanliga langningen av diverse preparat. Alla är dessutom bidragstagare av stora mått vilket märks på den mängd barn de alstrar.
Citera
2020-06-21, 10:57
Medlem
Skaraborg2s avatar
Mord vid järnvägsstationen i Mariestad.

Citat:

Lär vara samma fall som jag har fått berättat för mig av en bekant.

När jag och h*n åkte förbi järnvägsstationen i Mariestad, så omnämnde min bekant om ett mord som hade begåtts där. Skall fråga h*nom om detta.
Citera
2020-07-01, 21:09
Medlem
Skaraborg2s avatar
Järnvägsstationen, Mariestad, 2009.

Citat:

Det var Peder Forsell 2009.

Tråd här:

Citera
2020-07-08, 15:56
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammalsvarthund
Det finns svenska & ryska kriminella ochså, tack gustav vasa & fjodor potemkin!
Jag jobbar med ryssar och jag kan försäkra att dessa ryssar aldrig i sina liv skulle ställa till med sådana dumheter som afro-afrikaner eller somalier. Ryssar är européer med släktingar i Asien och går att prata med och visserligen för att de är tokiga galningar som Lenin och Stalin, men ibland kan man prata med dem. Ganska ofta och jag föredrar rysk invasion framför islamsk.
Citera
2020-07-08, 16:00
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Jag jobbar med ryssar och jag kan försäkra att dessa ryssar aldrig i sina liv skulle ställa till med sådana dumheter som afro-afrikaner eller somalier. Ryssar är européer med släktingar i Asien och går att prata med och visserligen för att de är tokiga galningar som Lenin och Stalin, men ibland kan man prata med dem. Ganska ofta och jag föredrar rysk invasion framför islamsk.
Dumt av mig att inte säga att vi är civilingenjörer allihopa. Hoppas att jag inte röjer min id, men dessa ryssar som jobbar som civilingenjörer är som oss svenska civilingenjörer, dvs väldigt ärliga och ordentliga och har råd att köpa mat till imorgon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in