Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-02, 16:54
  #1969
Medlem
Hur länge är alkoloiderna aktiva i Mimosa?

Hur länge håller sig barken potent bör man förbruka så snabbt som möjligt eller?
Citera
2014-01-05, 17:17
  #1970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphoreign
Hur länge är alkoloiderna aktiva i Mimosa?

Hur länge håller sig barken potent bör man förbruka så snabbt som möjligt eller?

Jag har extraherat ur 2 år gammal bark utan märkbar skillnad. Den verkar hålla länge.
Citera
2014-02-06, 16:45
  #1971
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Kul kul. Men hitta ett bättre sätt att röka, det behöver inte smaka bränd plast. Jag känner ingen smak alls med "maskinen". Typ som att andas luft med bara en svag smak av dmt. Och det smakar gott. Däremot när jag råkar bränna dmt:t smakar det väldigt starkt.

Det smakar vanilj visst?
Citera
2014-02-07, 20:13
  #1972
Medlem
dmtnojas avatar
DMT näms i barnprogrammet Adventure time. riktigt roligt avsnitt!
http://www.youtube.com/watch?v=rE9Cwa5EDDw
Citera
2014-02-08, 20:04
  #1973
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Det smakar vanilj visst?

Jag har inte associerat smaken till vanilj hittills. Men nästa gång lär jag ju göra det
Citera
2014-02-19, 00:13
  #1974
Medlem
NBOMes avatar
Har kommit över ett halvgram DMT, och undrar vilket sätt och vilken teknik som är bäst för mig som ickerökare? Har slutat med cigaretter och röker mitt weed i en vaporizer eftersom jag får en satanisk halsbränna av rök, speciellt av gräs.

Är det the machine som gäller? Isf, hur länge ska man elda på DMT't osv?
Citera
2014-02-19, 00:46
  #1975
Medlem
Sahastraras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBOMe
Har kommit över ett halvgram DMT, och undrar vilket sätt och vilken teknik som är bäst för mig som ickerökare? Har slutat med cigaretter och röker mitt weed i en vaporizer eftersom jag får en satanisk halsbränna av rök, speciellt av gräs.

Är det the machine som gäller? Isf, hur länge ska man elda på DMT't osv?


Testa kör det i vaporizern. Har själv en vape men aldrig stoppat något annat än grönt i den. Beror väl på vad för modell man har och om den kan leverera tillräckligt med värme.
Citera
2014-02-19, 15:43
  #1976
Medlem
lehirals avatar
DMT inrikes omöjligt att få tag på? Via internet då :/
Citera
2014-02-19, 16:37
  #1977
Medlem
Hej allesammans! Är på jakt efter Mimosa Hostilis bark. Har svårt att hitta någon inrikesleverantör men sett i trådar att folk refererar till "Lilafarg" "Lilafärg", har någon trevlig själ kontaktuppgifter/URL:en till sidan? Vet ni någon annan smidig plats att få tag på det utan tull & krångel? Pm:a gärna isåfall.

Cyberkram och tacksamhet till dig som hjälper mig!
Citera
2014-02-19, 18:25
  #1978
Medlem
NBOMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sahastrara
Testa kör det i vaporizern. Har själv en vape men aldrig stoppat något annat än grönt i den. Beror väl på vad för modell man har och om den kan leverera tillräckligt med värme.
Är en pax vaporizer jag kör, lite för dyr för att "förstöra" med DMT. Har hört att smaken kommer sitta kvar i vapen. Klarar fortfarande av själva rökandet ur en pipa, men halsbrännan dyker upp om jag röker mer än typ 3 bloss. Har sett någon på Youtube som kört skiten i en flaska utan botten och folie under. Hur illa blir röken om man gör detta, förutsatt att man eldar rätt och vaporizar DMT't?
Citera
2014-02-19, 19:11
  #1979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppejopp
Hej allesammans! Är på jakt efter Mimosa Hostilis bark. Har svårt att hitta någon inrikesleverantör men sett i trådar att folk refererar till "Lilafarg" "Lilafärg", har någon trevlig själ kontaktuppgifter/URL:en till sidan? Vet ni någon annan smidig plats att få tag på det utan tull & krångel? Pm:a gärna isåfall.

Cyberkram och tacksamhet till dig som hjälper mig!
Vill också veta!
Citera
2014-02-21, 01:15
  #1980
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
DMT inrikes omöjligt att få tag på? Via internet då :/
Men för helvete sluta kranfiska!
Söker du i tråden så finner du att detta redan har diskuterats. DMT -är- svårt att få tag på gatan/via bekantskapskretsar pga den otroligt låga efterfrågan (det är trots allt en enormt kraftig hallucinogen).

Allra lättast är att framställa det själv; guider hittar du på nätet. Allt som behövs går att köpa på Ica/Clas Ohlson och bark kan du köpa inom EU (mimosa hostilis är inte narkotikaklassat i Sverige). Slutligen: Den mängd kemi du behöver kunna motsvarar ungefär kemin från högstadiet (baser och syror).
Citera
dmt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback