Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-05, 23:23
  #769
Medlem
Fick precis en intressant tanke...

Undrar vad som skulle hända om lät DMT injiceras i sömnen medan man drömmer?
Citera
2011-01-06, 00:37
  #770
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
(I inlägget ovan ska det naturligtvis stå röka och inte söka.)

Kan jag som lekman lyckas lätt med att göra en ren lösning på 10-50 mg DMT?

Injicera den får förmodligen någon annan göra, med tanke på lär dras iväg till en annan planet innan jag hinner ta bort fixen.

Vilka risker finns med DMT iv och vilka är dem?
hohoho, tror inte du ska panga in 50mg DMT i venen, det är väldigt mycket för en intravenös dos. jag vet inte hur van du är men du kan ju börja med 10 eller så och sedan trappa upp och se vad som är lagom. och det stämmer ja, har hört att man inte alltid hinner ta ut hela nålen innan man känner de första effekterna.
Citera
2011-01-06, 06:00
  #771
Avstängd
thelilgringos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
(I inlägget ovan ska det naturligtvis stå röka och inte söka.)

Kan jag som lekman lyckas lätt med att göra en ren lösning på 10-50 mg DMT?

Injicera den får förmodligen någon annan göra, med tanke på lär dras iväg till en annan planet innan jag hinner ta bort fixen.

Vilka risker finns med DMT iv och vilka är dem?
Riskerna med DMT IV är dom som du nämner. Dvs. att man försvinner bort innan man hinner ta ut nålen, och pajjar därför en ven eller nått

Ketamin vill jag minnas är väldigt onyttigt att röka pga. att röken är så sur, eller nått i den stilen. Borde stå nånting i den stora ketamintråden om du orkar söka, för själv orkar jag inte.
Citera
2011-01-06, 11:18
  #772
Medlem
wsbs avatar
Ok, så riskerna med DMT iv är ganska små om man både får in och ut lösningen?

Hur svårt är det att blanda själva lösningen?

Och åter till den första frågan:

Går det att röka någonting annat i vaporgenie (inte hallucinogener eller ketamin), t.ex. heroin?
__________________
Senast redigerad av wsb 2011-01-06 kl. 11:21.
Citera
2011-01-10, 09:15
  #773
Medlem
butangass avatar
Jag tror största risken är att det DMTt du får ut inte skulle vara tillräckligt rent för att kunna IVas med en låg risk.
En enda tanke på att det är "fel" på det man IVar och det blir nog jävligt obehagligt.
Citera
2011-01-11, 04:13
  #774
Medlem
Tomatpures avatar
Vad är det mest effektiva sättet att röka DMT? Tänkte beställa 50g mimosa och extrahera med heptan och kaustiksoda, är det rocket-science eller ska jag ge det ett försök?

Med sättet att röka menar jag bong(kan man röka kristallerna rent) (lösa upp i aceton och låta tobak/oregano suga upp det) glödlampa? Ja kom med tips!
Citera
2011-01-11, 04:16
  #775
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Vad är det mest effektiva sättet att röka DMT? Tänkte beställa 50g mimosa och extrahera med heptan och kaustiksoda, är det rocket-science eller ska jag ge det ett försök?

Med sättet att röka menar jag bong(kan man röka kristallerna rent) (lösa upp i aceton och låta tobak/oregano suga upp det) glödlampa? Ja kom med tips!

Alla dina frågor är redan ställda och besvarade i denna tråd så det är bara att sätta igång och läsa.
Lycka till!
Citera
2011-01-11, 05:06
  #776
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Alla dina frågor är redan ställda och besvarade i denna tråd så det är bara att sätta igång och läsa.
Lycka till!
Kan du inte bara svara på frågan istället för att vara en smartass?
Mer värt att köpa ayahuasca mix från elephantos? Håller ju längre.
Citera
2011-01-11, 09:28
  #777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Kan du inte bara svara på frågan istället för att vara en smartass?
Mer värt att köpa ayahuasca mix från elephantos? Håller ju längre.


Nej, han ska verkligen inte ge dig svaret då svaret finns redan.
Bara att bläddra och läsa, om du ändå ska extrahera och röka så kan du lika gärna lägga ner en hel timme och gå igenom tråden.

Hoppas ingen hjälper dig heller, då svaret finns. Jävla noobs de finns på Flashback va...
Citera
2011-01-11, 10:11
  #778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Vad är det mest effektiva sättet att röka DMT? Tänkte beställa 50g mimosa och extrahera med heptan och kaustiksoda, är det rocket-science eller ska jag ge det ett försök?

Med sättet att röka menar jag bong(kan man röka kristallerna rent) (lösa upp i aceton och låta tobak/oregano suga upp det) glödlampa? Ja kom med tips!

Vaporizer är mest effektivt, men bong eller pipa fungerar hur bra som helst. Det är inte rocket-science, men läs på.
Citera
2011-01-11, 11:02
  #779
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulse82
Nej, han ska verkligen inte ge dig svaret då svaret finns redan.
Bara att bläddra och läsa, om du ändå ska extrahera och röka så kan du lika gärna lägga ner en hel timme och gå igenom tråden.

Hoppas ingen hjälper dig heller, då svaret finns. Jävla noobs de finns på Flashback va...
Jag förstår dig om DU INTE VET SVARET! och spelar allan istället, jag är aldrig på humör att kolla igenom 66 sidor. Så åter igen, vet någon om elephantos ayahuasca mix är bra? Menar traditionella mixarna 1&2.

Jag vet hur man extraherar, dock vet jag inte hur det är i verkligeten, verkar lite för enkelt heptan&kaustiksoda metoden.

Samt, behöver man mer som MAO-hämmare om man ökar mängden DMT växt? Säg att jag kokar
50g MAO och 25g DMT växt (färdigt paket) Om jag nu vill ha 50g DMT växt, ska jag ha 100g MAO hämmare? Verkar lite för mycket....
__________________
Senast redigerad av Tomatpure 2011-01-11 kl. 11:32.
Citera
2011-01-11, 11:24
  #780
Avstängd
Bultiss avatar
Kännedomen om DMT måste ökat rätt så rejält tack vare denna tråd .. Bra reklam!
Citera
dmt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback