Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-06-29, 19:45
Medlem
Hej ! Min man har så länge jag kan minnas minst senaste tio åren ( varit ett par i 25 år) varit nöjd med att ha sex var fjortonde dag. Han har inga problem med att vardagliga saker ( jag jobbar varanan helg ) gör att det kan gå så många dagar innan vi lyckas få till det. Dessutom upplever jag att det är mest jag som tar insiativet till sex, han är dessutom och har aldrig varit någon direkt fysisk person. Han klarar sig rätt bra utan massa kramar och pussar. Han vill gärna vara tillsammans med mig. Umgås gärna med mig. Vi umgås och pratar en hel del med varandra. Han säger att jag är hans livskamrat.
Jag känner tyvärr många gånger att jag inte får tillräckligt med fysisk bekräftelse. Att jag lider av hungry skin......jag funderar på att föreslå att han kan äta tabletter som ökar sexlusten.
Något annat tips? Någon som sitter i samma båt som mig ?
Citera
2020-06-29, 19:51
Medlem
maxatdunders avatar
Du kan försöka pigga upp det med tabletter och allt annat tjaffs men sanningen är att ni har haft 25 år på er att vara nöjda med sexlivet så oddsen att det blir bättre finns nog inte där. Vad tänker du om tanken att möta upp en annan hunk som kan kan behaga dig?
Citera
2020-06-29, 19:54
Medlem
Åk lite sidovagn och se till att han inte får reda på det.
Citera
2020-06-29, 19:56
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edblad
Hej ! Min man har så länge jag kan minnas minst senaste tio åren ( varit ett par i 25 år) varit nöjd med att ha sex var fjortonde dag. Han har inga problem med att vardagliga saker ( jag jobbar varanan helg ) gör att det kan gå så många dagar innan vi lyckas få till det. Dessutom upplever jag att det är mest jag som tar insiativet till sex, han är dessutom och har aldrig varit någon direkt fysisk person. Han klarar sig rätt bra utan massa kramar och pussar. Han vill gärna vara tillsammans med mig. Umgås gärna med mig. Vi umgås och pratar en hel del med varandra. Han säger att jag är hans livskamrat.
Jag känner tyvärr många gånger att jag inte får tillräckligt med fysisk bekräftelse. Att jag lider av hungry skin......jag funderar på att föreslå att han kan äta tabletter som ökar sexlusten.

Har du pratat med din man om detta? Lägg fram det för honom att du upplever det som ett problem med lite fysisk närhet. Då kommer han ganska så säkert lyssna på dig och möta dina behov, om han nu ser dig som en livskamrat.
Citera
2020-06-29, 19:58
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Du kan försöka pigga upp det med tabletter och allt annat tjaffs men sanningen är att ni har haft 25 år på er att vara nöjda med sexlivet så oddsen att det blir bättre finns nog inte där. Vad tänker du om tanken att möta upp en annan hunk som kan kan behaga dig?

Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Åk lite sidovagn och se till att han inte får reda på det.

Ni uppmanar alltså till otrohet? Endast omogna och svagsinta personer sysslar med sånt. Isåfall är det bättre att TS säger till sin man att det inte funkar längre.
Citera
2020-06-29, 20:44
Medlem
HuldumeyStones avatar
Är du tänd på honom då?
Kan tänka mig att det är lätt att tappa intresset för någon som inte visat sexuellt intresse på så länge.
Citera
2020-06-29, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edblad

Äter han inte nyttig mat? Servera honom nyttig mat och få han komma igång med joggning så kommer han få upp lusten igen
Citera
2020-06-29, 20:50
Medlem
CompressorVanes avatar
Är du säker på att han inte tömmer bredvid!?

Jag kan nästan lova det...
Citera
2020-06-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuldumeyStone
Är du tänd på honom då?
Kan tänka mig att det är lätt att tappa intresset för någon som inte visat sexuellt intresse på så länge.

Jag är tänd på honom fortfarande men känner samtidigt att jag inte får det jag verkligen behöver av honom och därför rädd att jag en dag när barnen flyttar hemifrån drar vidare, att jag drar vidare för att jag känner mig sårad och inte tillräckligt på alla plan tillfredställd av honom.
Citera
2020-06-29, 20:56
Moderator
pbos avatar
Du bör som redan påpekats prata med din man på ett ickedömande sätt. Berätta att det skulle betyda mycket för dig med mer kroppskontakt. Föreslå att ni masserar varandra så måste det inte alltid leda till sex heller. Köp massageolja och ge honom i present.

Kanske känner han även prestationsångest. Kan ni tala öppet om sex?
Citera
2020-06-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realmegamer
Äter han inte nyttig mat? Servera honom nyttig mat och få han komma igång med joggning så kommer han få upp lusten igen
Vi tränar ihop, är båda smala och skapligt sunda av oss.
Citera
2020-06-29, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Är du säker på att han inte tömmer bredvid!?

Jag kan nästan lova det...

Han gör inte det, Varför tror du att han gör det ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in