2020-07-03, 18:30
Bannlyst
Har sökt men hittar bara en tråd om Inleed och det är i egenskap av webbhotell. Jag funderar dock på att köpa fiber från Inleed. Har någon här någon erfarenhet av dom? Jag kan också välja Telia eller Bahnhof men Telia vill jag inte ha av naturliga skäl och Bahnhof bojkottar jag av principskäl.

Inleed, bu eller bä?
Citera
2020-07-06, 04:14
Medlem
SvartaBjorns avatar
Telefoni: operatörer --> Nätverk och datorkommunikation
/Moderator
Citera
2020-07-06, 16:42
Medlem
PeterNosters avatar
Vad menar du mad "köpa fiber"?

Är du företrädare för bostadsrättsförening eller en villaägarförening eller nåt.
Jag har svårt att tro att något bolag drar fiber till enbart en privatperson.

...eller har du fiber redan indraget?

Dessutom är dina skäl på andra företag oskäliga.
Citera
2025-01-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -AEI
Har sökt men hittar bara en tråd om Inleed och det är i egenskap av webbhotell. Jag funderar dock på att köpa fiber från Inleed. Har någon här någon erfarenhet av dom? Jag kan också välja Telia eller Bahnhof men Telia vill jag inte ha av naturliga skäl och Bahnhof bojkottar jag av principskäl.

Inleed, bu eller bä?

Har också funderat på Inleed nu när Tele2 försökte höja priset på vårt avtal, lyckligtvis kom vi överens igen men någon säljare men vill fortfarande ha en stabil plan B redo. Inleeds kundtjänst var iaf super trevliga och svarade på alla frågor kring hur det skulle gå till om jag gick över till dom som leverantör.

Är det någon som har Inleed? Deras priser är ju rätt trevliga.
Citera
2025-01-04, 15:43
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Vad menar du mad "köpa fiber"?

Är du företrädare för bostadsrättsförening eller en villaägarförening eller nåt.
Jag har svårt att tro att något bolag drar fiber till enbart en privatperson.

...eller har du fiber redan indraget?

Dessutom är dina skäl på andra företag oskäliga.
Hade det gjort någon skillnad om han var företrädare för bostadsrättsföreningen eller villaägare? Hade du gett han olika svar? I så fall, varför och vilka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in