Blir så sur på mig själv.. Istället för att fortsätta tjäna pengar på Betsson, Kambi och Zaptec lastade jag över cashen i LUMI. Inget fel på planen, men tajmingen..
Avanza-portföljen gick hyfsat idag +1,7% 🥉 Min bästa fond blev ”Länsförsäkringar Fastighetsfond” som steg med +4,2% 🏆 Jämför med OMXS30 som steg med +1,4%.
Svag start på veckan när sommar-rallyt tog paus. Avanza-portföljen +3,8% 🥈 Jämför med OMXS30 som sjönk -0,4%.
Bitcoin har börjat sin återhämtning. Min trade i ”Bitcoin Cash” ligger i skrivande stund på +54%. Stoppen är uppflyttad till ”break-even” = riskfri trade 🤑
Lite dålig fart på rallyt idag. Avanza-portföljen +1,9% 🥉 Min bästa fond idag blev ”Allianz Dynamic Commodities” som steg med +1,2%. Jämför med OMXS30 som steg med +0,4%.
Köpte lite aktier idag, blev H&M B , Norweigan air, Husqvarna b, Nordea och foot locker.
Kul att ha aktier inom klädes företag. Tycker Nordea har bra avkastning, en aktie kostar runt 100 kr och avkastningen var senast runt 7 kr/aktien om jag minns rätt.
Sommar-rallyt fortsätter! Avanza-portföljen +2,2% idag 🥉 Min bästa fond blev ”Handelsbanken Hållbar Energi” som steg med +5,0%. Jämför med OMXS30 som steg med +1,2%.
Bitcoin tokrusar också. Mina ”Bitcoin Cash” har stigit med hela +96% på 2 veckor 🎰
Det går fint, särskilt Filo och Norsk Hydro. Hade turen att träffa riktigt bra på dessa..
Men jag undrar om inte festen är slut redan på måndag? Augusti brukar inte vara någon hit, sen har det vara två fina veckor i slutet av juli. Vidare vore den nästan märkligt om slagigheten plötsligt försvann.
Eller också är det bara jag och min noja..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!