[quote=bajssprutan|82612241]Brorsan har sina ljusa stunder, även om han är lite av en suput.
Den utan skuld kastar första stenen.. Har du stoppat hashpipan? Du gynnar packet, jag gynnar statsfinaserna.. Ser du skillnaden?
Den utan skuld kastar första stenen.. Har du stoppat hashpipan? Du gynnar packet, jag gynnar statsfinaserna.. Ser du skillnaden?
Skillnaden är hårfin. Om packet som kallas staten får in dem på alkoholskatt eller via elskatten spelar kvittar.
Inte fan befattar jag mig med några skummisar. De kastar ju sten.
Själv är jag i vanlig ordning stenad som en iransk böckling.
Senast redigerad av bajssprutan 2022-12-03 kl. 01:52.
Skillnaden är hårfin. Om packet som kallas staten får in dem på alkoholskatt eller via elskatten spelar kvittar.
Inte fan befattar jag mig med några skummisar. De kastar ju sten.
Det är pak å afghan för hela slanten.. Mig lurar du knappast. Hehe..
Edit; jag vet att du är tillräckligt smart för att hålla käften, men det är inte jag som har gått i gropen.. https://www.youtube.com/watch?v=unCX...AKmNw&index=17
Senast redigerad av Odagan 2022-12-03 kl. 02:10.
Hur ser era portföljer ut? Min är nog rätt tråkig då det är mest index, spiltan för investmentbolag och ett par Globala ETF:er! =)
4% värdeaktier på Stockholmsbörsen. 3% i utländska statspapper valutaskyddade med avseende på SEK, 20% Värde-ETFer. Resten i MSCI All country world index.
Det jag brevar om i denna tråden är mina 4% i aktier men hur den portföljen går är egentligen helt oviktigt för det är så liten del av mina pengar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!