Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2020-07-24, 22:43
Medlem
Running_mans avatar
"Skrämmande video" -Är det jag som är trög? Tycker inte att det är nått skrämmande i dom korta klipp som finns i länkarna...

Själva sekten är ju skrämmande men kom ju hit för att rubriken lovade mer.
Citera
2020-07-25, 00:28
Medlem
Vintergrisens avatar
Ja, den här historien känns tyvärr inte så givande. Läser man de artiklar som finns publicerade om fallet tycks "sekten" inte något egentligt namn och den där "doktorn" som ska ha hållit i trådarna namnges inte. Tror förvisso att jag lyckats lokalisera huset utanför Cerano som dyker upp i vissa artiklar, men eftersom det i sin tur verkar sakna ordentlig adress gav inte heller det något matnyttigt.
Citera
2020-07-25, 07:13
Medlem
DrunkenZealots avatar
Jaja, skall man summera tråden, så har det kommit fram att det är vikingarnas fel. Och att kvinnor gillar män som är våldsamma.En historialektion kring Lombardiet med, det tackar vi för.
Citera
2020-07-25, 09:43
Medlem
Jordgubbes avatar
Clickbait, historielektion, och alla känner för longboard idag.
Citera
2020-07-25, 14:13
Medlem
nextdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jävla clickbait. Det var ju bara någon video från någon jävla magdanskurs med pixlade ansikten.
5 dagar sedan tråden startades och moderatorerna har inte ändrat clickbaitrubriken.
Vill jag läsa clickbaitrubriker går jag in på nyheter24 eller aftonhoran. Dekadens.
Citera
2020-07-26, 14:43
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Är det Lombardiet , du tänker på? Landet i norra Italien (nära Milano) dit Isländarna tog över makten 500 år före Kristus..
Islänningar som tog makten i norra Italien 500 år före Kristus?
Jävla bra grejer du röker må jag säga.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in