Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-23, 21:25
Medlem
första trailern ute, vad tror ni?

blir förbeställning för min del, fast jag tyvärr tror det kommer suga lika mycket som fifa 20

https://www.ea.com/games/fifa/fifa-2...7#fut-overview

FIFA 21 ULTIMATE TEAM
Win together, get rewarded together
Enjoy brand new ways to play the most popular mode in FIFA as you build your dream squad of players past and present in FIFA 21 Ultimate Team.

FUT Co-Op lets you team up with a friend and compete for rewards. Join forces in both Division Rivals and Squad Battles to earn weekly progress, and work towards brand new Co-Op Objectives that reward playing together beyond winning on the pitch.

Make your FUT Club truly unique with a range of new and expanded ways to customise your team’s look both on the pitch and in the stands.

One FUT Club - If you upgrade to the next generation consoles using Dual Entitlement you can take your FUT Club from PlayStation 4 to PlayStation 5 or Xbox One to Xbox Series X and back again with cross-gen transfer markets and leaderboards in FUT 21. Discless consoles require digital purchase of entitlement to upgrade. Conditions and restrictions apply. See https://www.ea.com/games/fifa/fifa-2...and-conditions for details.

See Less
Full reveal coming in August
Citera
2020-07-24, 15:19
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666

blir förbeställning för min del, fast jag tyvärr tror det kommer suga lika mycket som fifa 20

https://www.ea.com/games/fifa/fifa-2...7#fut-overview

FIFA 21 ULTIMATE TEAM
Enjoy brand new ways to play the most popular mode in FIFA as you build your dream squad of players past and present in FIFA 21 Ultimate Team.

FUT Co-Op lets you team up with a friend and compete for rewards. Join forces in both Division Rivals and Squad Battles to earn weekly progress, and work towards brand new Co-Op Objectives that reward playing together beyond winning on the pitch.

Make your FUT Club truly unique with a range of new and expanded ways to customise your team’s look both on the pitch and in the stands.

One FUT Club - If you upgrade to the next generation consoles using Dual Entitlement you can take your FUT Club from PlayStation 4 to PlayStation 5 or Xbox One to Xbox Series X and back again with cross-gen transfer markets and leaderboards in FUT 21. Discless consoles require digital purchase of entitlement to upgrade. Conditions and restrictions apply. See https://www.ea.com/games/fifa/fifa-2...and-conditions for details.

See Less
Full reveal coming in August

Tror det kommer bli en flopp , de släpper ett spel med massa buggar , de försöker fixa spelet under året = med gör spelet ännu sämre.

Appen kommer bugga oxå

FIFA är trasigt spel , som EA inte kan fixa .

Behövs ett Annat företag som gör FIFA så fort som möjligt

Pes är inte bra heller

Tror folk kommer va lyriska första veckorna , sen inser det att spelet e piss och så har vi en negativ tråd i år igen om dåligt gameplay.
Citera
2020-07-24, 16:27
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Samma skit som varje år.

Citat:
FIFA 21 ULTIMATE TEAM

Så basically - det går att spela två spelare samtidigt. Precis som idag. Antingen om du har en kompis över som spelar som gäst, med sitt eget konto eller möjligen online? Med eventuell skillnad att man kanske kan spela för objectives/belöningar bägge två? Tippar att det blir så att bara ena klubben får belöningarna (blir för generöst om alla får paket från Rivals, lätt att abusa).

Tippar det blir helt outnyttjat. Att spela två eller flera är svårare än att spela ensam om man inte är båda skillade och inkörda med varandras spelstil och kör voice com.

Citat:

Nytt visuellt bajs till klubbarna som ingen bryr sig om eller folk använder för att griefa andra. "Gör din klubb TRULY UNIQUE med det EA förbestämt! YAAAAAAAAAY

Citat:

Ah, du får behålla din klubb om du byter konsol? Big fucking whoop. Det är det minsta man kan kräva.

Citat:

Jag kör webappen för content, kollar demot - men blir inget köp om inte gameplay gör en REJÄL uppryckning. Nästa år blir fifa-fritt för mig, eller möjligen att jag köper det när priset tankat till hälften. Behöver en FIFA-paus efter denna säsong.
Citera
2020-07-24, 21:58
Medlem
ja, det ser ju tyvär inte ut att vara några nyheter änsålänge.. inget om cuper eller något annat roligt

bara om hur revolutionerande gameplay kommer bli, som vanligt, "du har aldrig kunnat kontrollera dina spelare som nu, revolutionerande bla bla bla osv osv" som varje år, nån ny ikon (cantona är bekräftad)

de e skit samma så länge dynamic difficulty finns, tyvärr.

skall inte existera online

men men, jag kommer köpa, de första 1-3 månaderna är oftast riktigt roliga i FUT, man kan uppgradera sitt lag i stort sett varje vecka

men det blir VÄLDIGT casual för min del nästa år
Citera
2020-07-24, 23:52
Medlem
Trillskes avatar
Sjukt efterblivet spel. Vid typ den här tiden förra året kände jag för att ha ett spel att lira ett antal timmar i veckan för att koppla loss hjärnan från annat, så jag tänkte naivt att det skulle bli Fifa20.

Gick med i en enda WL, spelade och vann kanske ett tiotal matcher, insåg att det var sämsta spelet jag någonsin lagt timmar på, stängde ned. Mådde rent av lite dåligt att jag la flera timmar av en helg på det där.

Körde sedan en vända i divisionerna med bara svenska spelare. Småkul inte minst för att Isak var "trasigt" bra (detta brukar förvånantsvärt ofta betyda att spelarna är på väg att slå igenom i verkligheten, hände med Reus på 80 overall stats tex). Blev lite utmaning.. men spelet? Spelet blev ju faktiskt inte bättre av saken. Fifa har blivit ett spel för små barn, som de kan varva med sina meningslösa mobilspel, och jag är tyvärr(?) inte ett barn längre.

Minns när jag plockade upp Fifa18 efter att inte spelat sedan Fifa14. Var många, många som skrev här och på andra ställen att de var uppgivna och inte ens kommer titta på nästa utgåva, för de hade förväntat sig något bättre i så många år. Jag var lika naiv (Fifa09 - Fifa14 var ju bra spel), så jag trodde att Fifa19 skulle vara bättre. Sedan att Fifa20 måste de ju skärpt sig.

Nu är förstår jag precis hur folk resonerade. Fifa21 kommer bli skit.
Senast redigerad av Trillske 2020-07-24 kl. 23:56.
Citera
2020-07-25, 08:55
Medlem
catforwardpowers avatar
Alla ni som stödjer Ultimate Team och betalar massa pengar för skiten, ni är en skam! För oss som minns hur bra spelet var innan vet att det här har sabbat alltihop. Gameplay och Career Mode är det riktiga Fifa. Ultimate Team är förhoppningsvis en fluga som kommer dö. Men det är väl att hoppas för mycket
Citera
2020-07-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Alla ni som stödjer Ultimate Team och betalar massa pengar för skiten, ni är en skam! För oss som minns hur bra spelet var innan vet att det här har sabbat alltihop. Gameplay och Career Mode är det riktiga Fifa. Ultimate Team är förhoppningsvis en fluga som kommer dö. Men det är väl att hoppas för mycket

håller med dig till viss del, köper inga points all för egen del, men visst har UT på ett sätt förstört fifa, allt handlar bara om pengar för EA tack vare UT

däremot är spelläget en fantastiskt idé, som hade kunnat bli riktigt bra om EA var mindre giriga
Citera
2020-07-31, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower

Tyvärr är det just på FIFA Points som EA drar in de stora summorna. Jag själv kommer aldrig lägga en krona på det men hoppas att ryktena om att de inför ett tak på FIFA Points stämmer nu inför FUT 21.
Citera
2020-08-01, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetsspelare
Tyvärr är det just på FIFA Points som EA drar in de stora summorna. Jag själv kommer aldrig lägga en krona på det men hoppas att ryktena om att de inför ett tak på FIFA Points stämmer nu inför FUT 21.

Det hade ju varit fantastiskt om dom ryktena var sanna, men det har jag Väldigt svårt att tänka mig
Citera
2020-08-01, 10:15
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Det hade ju varit fantastiskt om dom ryktena var sanna, men det har jag Väldigt svårt att tänka mig

Även om det skulle va så
Så skulle folk ändå köpa coins

Reklam för Coins försäljning ser man överallt
Skulle inte förvåna mej om ea säljer coins själva , då de låter så många göra det öppet .

Så Efter första veckorna Så har ändå de flesta monsterlag och charmen med fut försvinner innan man ens hunnit lära sej FIFA 21.
Citera
2020-08-06, 00:15
Medlem
https://youtu.be/GBqSUNf-qH8

Lite nytt om fifa 21
Citera
2020-08-10, 23:53
Medlem
Info med nyheter som idag släpptes om FUT 21: https://www.ea.com/games/fifa/pitch-...Localized=true
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in