Citat:
Ursprungligen postat av
crille666
första trailern ute, vad tror ni?
Samma skit som varje år.
Citat:
FIFA 21 ULTIMATE TEAM
Win together, get rewarded together
Enjoy brand new ways to play the most popular mode in FIFA as you build your dream squad of players past and present in FIFA 21 Ultimate Team.
FUT Co-Op lets you team up with a friend and compete for rewards. Join forces in both Division Rivals and Squad Battles to earn weekly progress, and work towards brand new Co-Op Objectives that reward playing together beyond winning on the pitch.
Så basically - det går att spela två spelare samtidigt. Precis som idag. Antingen om du har en kompis över som spelar som gäst, med sitt eget konto eller möjligen online? Med eventuell skillnad att man kanske kan spela för objectives/belöningar bägge två? Tippar att det blir så att bara ena klubben får belöningarna (blir för generöst om alla får paket från Rivals, lätt att abusa).
Tippar det blir helt outnyttjat. Att spela två eller flera är svårare än att spela ensam om man inte är båda skillade och inkörda med varandras spelstil och kör voice com.
Citat:
Make your FUT Club truly unique with a range of new and expanded ways to customise your team’s look both on the pitch and in the stands.
Nytt visuellt bajs till klubbarna som ingen bryr sig om eller folk använder för att griefa andra. "Gör din klubb TRULY UNIQUE med det EA förbestämt! YAAAAAAAAAY
Citat:
One FUT Club - If you upgrade to the next generation consoles using Dual Entitlement you can take your FUT Club from PlayStation 4 to PlayStation 5 or Xbox One to Xbox Series X and back again with cross-gen transfer markets and leaderboards in FUT 21. Discless consoles require digital purchase of entitlement to upgrade. Conditions and restrictions apply. See
https://www.ea.com/games/fifa/fifa-2...and-conditions for details.
Ah, du får behålla din klubb om du byter konsol? Big fucking whoop. Det är det minsta man kan kräva.
Citat:
blir förbeställning för min del, fast jag tyvärr tror det kommer suga lika mycket som fifa 20
Jag kör webappen för content, kollar demot - men blir inget köp om inte gameplay gör en REJÄL uppryckning. Nästa år blir fifa-fritt för mig, eller möjligen att jag köper det när priset tankat till hälften. Behöver en FIFA-paus efter denna säsong.