Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-25, 02:15
  #1
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Hur är Franska tjejer egentligen?
Jag har sett på många videos om hur fransmän och fransyskor är och jag får uppfattningen att dom har dåligt självförtroende då dom måste visa upp sig så fräsch och lyxig hela tiden.

Ett exempel är att man äter och dricker endast i köket. Vardagsrummen....no. Hamburgare äts med kniv och gaffel. Annars ska det inte ätas.

Fransmän är ofta fenemina och känsliga och franska kvinnor kommenterar och gnäller. Just kommentera och gnäller tror jag är sant då jag känner en fransk tjej och hon gnäller på allt i Sverige. Allt är piss enligt hon. Finns inget bra.

Jag tolkar detta som ren omognad istället för öppet sinne. Bita ihop är något som hon inte kan.

Fransmän är finare än andra, uppfattar jag. Men inte för att dom egentligen är finare, utan för dom vågar inte vara sig själv.

Stämmer detta? Eller hur är fransmän och fransyskor?
Citera
2020-07-25, 02:58
  #2
Medlem
Riddarhusets avatar
Nä de är finare min vän. Har ett helt annat kulturarv än vi nordbor. Jag kan berätta att mina anfäder har förkovrat sig genom århundradena för att bli lite mer småfranska genom att ta åt sig av denna deras mer högstående civilisationen.
På McDonalds äter jag med handen som en barbar fast med papper om brödet att hålla i, men hemma blir det naturligtvis kniv och gaffel för att slippa fett och såser på fingrarna mina. Även den nordamerikanska kulturen måste ju hållas i schack.
Nä, fransmän är mer avantgarde än vi är och dessutom belästa avseende Europas kultur.
En fransk tjej vore ett uppvaknande för dig. Jag menar bara sexet befinner sig på en hög själslig dimension som kärlekskrydda till själva penetrationen.
Inte en bag in box, knulla på och ropa kukko och somna som en klubbad säl efter noll förspel och ett intensivt pumpande.
Citera
2020-07-25, 03:55
  #3
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Nä de är finare min vän. Har ett helt annat kulturarv än vi nordbor. Jag kan berätta att mina anfäder har förkovrat sig genom århundradena för att bli lite mer småfranska genom att ta åt sig av denna deras mer högstående civilisationen.
På McDonalds äter jag med handen som en barbar fast med papper om brödet att hålla i, men hemma blir det naturligtvis kniv och gaffel för att slippa fett och såser på fingrarna mina. Även den nordamerikanska kulturen måste ju hållas i schack.
Nä, fransmän är mer avantgarde än vi är och dessutom belästa avseende Europas kultur.
En fransk tjej vore ett uppvaknande för dig. Jag menar bara sexet befinner sig på en hög själslig dimension som kärlekskrydda till själva penetrationen.
Inte en bag in box, knulla på och ropa kukko och somna som en klubbad säl efter noll förspel och ett intensivt pumpande.

Jag kan hålla med att fransk kultur ses ofta som en finare klass.

Men jag talar om vanligt franskt folk nu.

Denna fransyska som jag känner är inte fin i kanten. Hon kan gå med mjukisbyxor och XXL T-shirt och smaska godis framför TVn.

Så du får gärna förklara bättre om några timmar.
Citera
2020-07-25, 05:14
  #4
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
kan ja intyga. Ja har bott 8 år i frankrike.

Väldigt fina damer och vilda i sängen. De är galna i allt som har med analsex att göra!

Du blandar ihop fransyskor med franska bögar. Det är de senare du knullar.

Fransoser är som någon skrev betydligt mer kultiverade är den grisiga svensken som mer är att likna den stillösa och okultiverade amerikanen. Fransyskor kan föra sig i salongerna och diskutera klassiskt litteratur och bibeln, tillskillnad mot den svenska flickan som enbart läser Camilla Läckberg och Bianca Ingrossos instagram.
Citera
2020-07-25, 07:45
  #5
Medlem
Tarrous avatar
Belästa, vilket redan nämnts. Mer traditionella gällande manligt & kvinnligt, avslappnade, jävligt in your face jobbmässigt och sannolikt mer öppna för en romans med en äldre manlig chef än sina svenska systrar.
Citera
2020-07-25, 08:02
  #6
Medlem
Fransyskor går gärna runt nakna hemma i sin lägenhet och röker.
Citera
2020-07-25, 08:10
  #7
Medlem
Urinterapeuts avatar
Fransyskor är perverterade, lössläppta och gillar att ha sex med afrikaner, oskyddat i grupp.
De bär på könssjukdomar och är känslomässigt raserade.

Detta blir konsekvensen av att växa upp i det perversa samhället som det franska är. En vidrig, pseudomarxistisk kultur som är beredda att gå i döden för att förinta europas nationaliteter.

Synd att inte tyskarna jämnade Paris med marken.
Citera
2020-07-25, 08:40
  #8
Medlem
dirtydave82s avatar
Fransmän lever på gamla meriter. Dom har en otrohetskultur utan dess like. Och bli inte förvånad om din fru äter middag med en manlig kompis som är singel. Det behöver inte betyda något men det är jävligt udda sociala beteenden som sker där. För dom är ju så sofistikerade och fina!!!
Citera
2020-07-25, 09:39
  #9
Medlem
Väldigt petiga, vill endast ha afrikaner.
Citera
2020-07-25, 09:53
  #10
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag kan hålla med att fransk kultur ses ofta som en finare klass.

Men jag talar om vanligt franskt folk nu.

Denna fransyska som jag känner är inte fin i kanten. Hon kan gå med mjukisbyxor och XXL T-shirt och smaska godis framför TVn.

Så du får gärna förklara bättre om några timmar.
Morning!
Ja då vet jag minsann inte vad jag skall skriva mer än att det säkerligen skiftar otroligt mycket.
Med alla influenser från kolonialtiden är det verkligen ett multikulturellt samhälle där det beror på vem man pratar om; man måste lära känna människan. Som alltid.
Citera
2020-07-25, 10:39
  #11
Medlem
Dadelmannens avatar
Helt jävla samhälle ju, finns ju så klart alla sorter som redan nämnts. Generellt är de kanske lite mer avslappnade om man jämför med oss, men så är vi också Europas kanske stiffaste folk så följer väl inte så mkt.
Citera
2020-07-25, 10:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Fransmän lever på gamla meriter. Dom har en otrohetskultur utan dess like. Och bli inte förvånad om din fru äter middag med en manlig kompis som är singel. Det behöver inte betyda något men det är jävligt udda sociala beteenden som sker där. För dom är ju så sofistikerade och fina!!!

Buhu.. Skulle du på riktigt inte låta din fru äta middag med en manlig vän?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback