Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-07-26, 19:02
  #85
Medlem
Nu är det väl inte så många som kommer tro mig men det mest underbara har hänt. Hon såg min tråd på flashback och antog att det var jag. Det ringde i telefonen och jag svarade och det var hon! Det var fucking hon! Hon berättade även att hon tänkt på mig under dessa månaderna. Fan, det mest underbara någonsin. Vi ska ses snart igen och förhoppningsvis går det lite bättre än första gången. Tack Flashback! Over and out! <3
Citera
2020-07-26, 21:56
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Is4kq
Skönt och höra att du verkar ha lagt ner ditt Cannabis bruk i alla fall då om jag förstått rätt? Kul och påpeka det på andra människor, mår du bättre av det din stackare?

Seriöst? Ska du jämföra ditt knarkande med att man själv några gånger testat CBD olja mot en inflammatorisk tarmsjukdom? Pinsam du är, jag har aldrig testat någon drog i mitt liv och gillar inte ens att bli full.
Din reaktion säger även mycket om att du är en sån kille som bör hålla dig ifrån tjejer för deras bästa. Lycka till du. Gött att hon nobbade dig och gick vidare till en vettigare kille.


Har inget intresse av att läsa något mer från dig. Du verkar lite bitter för att det kommit fram att du är en pundare.
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-26 kl. 22:47.
Citera
2020-07-26, 21:57
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefactoAnarki
Hon kanske märkte att han var påtänd på bion. Kan förklara mycket.

Kanske det. Inte många vill vara ihop med en knarkare. Det här kräket ger en blivande kvinnomisshandlare-vibbar.
__________________
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-26 kl. 22:04.
Citera
2020-07-26, 22:28
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Is4kq
Förstår hur du tänker, klart det inte är okej att använda fysiskt våld överhuvudtaget. Det var inte så att det bara small från ingenstans, det var efter flera veckor av pikar, skratt, fula ord och jag hade inte gjort något fel alls enligt mig själv. Hade även diskussioner där jag bad hela gänget med vänlighet att sluta men efter extremt äckliga kommentarer och annat så rann bägaren över och mitt begär att lappa till henne så hon fick fötterna var på jorden gick helt enkelt inte att hålla emot efter det, speciellt med en ADHD diagnos. Det var första och sista gången det hände!

Vad är det dom sa då? Där kan du nog närma dig förklaringen.
Se till att det där verkligen inte händer igen!
Citera
2020-07-26, 22:47
  #89
Medlem
Traumereis avatar
Uppenbart vad som är fel här. Du beter dig som en KVINNA. Feminin! En man blir inte förälskad, han ler inte, han gråter inte av förkrosselse. När jag läser din text så önskar jag att jag stod framför dig, här och nu, så att jag kunde ge dig en ordentlig smäll på käften! Faktum är att du beter dig som en liten fitta, och sen grinar du när tjejen taggar?

HALLÅÅÅ? Hur står det till på hjärnkontoret egentligen?!?!?

En man måste avvisa och såra kvinnan, då kommer hon avguda honom! Han måste vara iskall, dominant och nedlåtande. Föddes du igår?!?!

Läs igenom texten du skrev igen, och begrunda vilken jävla fjant du framstår som. PATETISKT! Självklart lackade kvinnan ur på dig.

Herregud
Citera
2020-07-27, 11:06
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kanske det. Inte många vill vara ihop med en knarkare. Det här kräket ger en blivande kvinnomisshandlare-vibbar.

Han har redan misshandlat en kvinna villket han själv nämner i TS.

Och angående hans knarkande, tittar man äldre trådar han skrivit i så är det inte bara extacy 2-3 gånger per år som han vill påskina utan också lugnande tabletter och opiater (tramadol) i kombination med alkohol.

Håller man på med blandmissbruk på opiater så är man på hal is.

Men det faktum att han underdriver sitt narkotikamissbruk och helt mörkar sitt opiatmissbruk talar för att han förmodligen inte säger hela sanningen om annat som är till hans nackdel heller.

Det gör att man fortfarande gärna vill ha fler svar om vad som hände på bion när han tog på henne och om konflikten som han var inblandad i som slutade med att han misshandlade en ung kvinna.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in