Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-26, 00:10
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liness90
Jo men precis, blev lurad som bara den. Har lust o skriva ett anonymt mail tills hans sambo o bara säga exakt vad som har hänt och att han träffat mig i smyg så får hon ta beslutet om hon vill vara med han eller inte, för det är rätt åt honom, han ska inte komma undan, visst naivt kanske av mig men jag känner att jag hade kunnat gå vidare då för nu e det som en trauma som bara inte släpper taget om mig.

Har fallit tillräckligt hårt för den skitstöveln redan tyvärr. Aa verkligen, han svarar bara typ när jag vill ses o så,jävla as!

Mailet kommer ju inte vara speciellt anonymt då endast du och han vet detaljerna om vad ni gjort.
Han och troligtvis även sambon kommer ju fatta direkt att det är du som skickat mailet.
Citera
2020-08-26, 01:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ja de är svårt o bli lurad o sårad av nån som jag trodde var den rätta, så kalla mig va du vill men de här e inget bara o komma över o gå vidare. Han var inte vem som helst, vi klickade på alla sätt o vis därför e de här så mkt svårare men det förstår ingen.

Men du var ju helt uppenbart inte den rätta för honom, annars hade han lämnat sin sambo för gott!

Du lever i en illusion och kan inte tänka klart, samtidigt är det tragiskt att läsa dina verklighetsfrånvända inlägg, tror du på fullt allvar att endast du upplevt äkta kärlek när man klickar med någon? Om svaret är ja så borde du gå i någon form av psykoterapi.

Släpp den där killen nu och gå vidare med ditt liv, ni två kommer aldrig någonsin att kunna ha ett fungerande relation med varandra, ni är helt enkelt för lättfotade och opålitliga.
Citera
2020-08-26, 02:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Men vad ska jag göra om jag inte kan sluta tänka på han, tror du de e så lätt eller, har försökt me allt dejtat hur många som helst, vart me kompisar, festat, semestrar o ja inget funkar.

Du behöver helt klart professionell psykologisk hjälp, den där fixeringen du har vid din fd älskare och forna vänsterprassel känns väldigt osund.

Om inte du kan sluta tänka på en mansperson som du aldrig någonsin haft en seriös relation med utan bara varit KK med på jobbet (!) av alla ställen så är det en allvarlig varningssignal.

Man kommer osökt att tänka på den här filmen när man läser dina inlägg.

Lyd mitt råd nu och sök hjälp innan du mår ännu sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in