• 1
  • 2
2020-07-26, 20:40
Medlem
gilla läget
Citera
2020-07-26, 20:40
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Skum motivering och jag begriper inte varför man inte skulle få diskutera dåliga saker med det där gymmet. Jag kan lyfta det internt men det är ju som sagt semestertider.

ok tack för svar. intressant att höra moderatorers syn på det hela med. Jag ska iväg och jobba snart men kanske kan skicka pm till de andra moderatorerna imorgon, men tycker oavsett att det vore intressant att diskutera "offentligt" hoppas tråden kan startas upp igen
Citera
2020-07-28, 14:40
Medlem
Emerains avatar
En uppdatering: ärendet diskuteras fortfarande och olika lösningar bollas och vägs mot varandra. Detta har inte glömts bort men det är som sagt semestertider och det gör att detta tar lite länge tid än vanligt.

/mod
Citera
2020-07-31, 06:34
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jag skickade ett pm till "Killer-queen" igår kl 1543 men har ännu inte fått något svar så tar upp problemet här istället.

Det jag vill diskutera är denna numera stängda tråden av en fd moderator.

(FB) Saker som vi hatar på fitness 24/7

Jag har själv precis köpt medlemskap hos nämnda gym och är allt annat än nöjd och skulle således vilja diskutera denna stora gymkedja och vad som är dåligt där. Jag tycker det är tråkigt att den där tråden är stängd och ställer mig frågande till den fd moderatorns beslut med att stänga tråden för att en klagotråd över en stor gymkedja känns "lite passe".

Det är ju högst subjektivt, men det finns ett diskussionsunderlag och tråden tycks ju ha haft ett existensberättigande eftersom så många har läst och skrivit i den. skulle jag vara konspiratoriskt lagd så skulle jag gissa på att det är fitness24seven som låtit någon klaga hos moderatorer eller admin för att få bort en jobbig tråd.

Eventuellt kan ni låta tråden byta forum till företagsskvaller men att stänga den för att den är "lite passe" tycker jag är märkligt.

Jag tycker att det var ett felaktigt beslut att stänga den aktuella tråden. Den har varit aktiv sedan 2012, och tycker att den kan vara öppen. Har nu öppnat tråden igen. Bra att du uppmärksammade saken.

admin
Citera
2020-07-31, 18:24
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag tycker att det var ett felaktigt beslut att stänga den aktuella tråden. Den har varit aktiv sedan 2012, och tycker att den kan vara öppen. Har nu öppnat tråden igen. Bra att du uppmärksammade saken.

admin

Tack så mycket, det var ett bra beslut. Då kommer jag och förhoppningsvis andra skriva av oss i den tråden vad gäller fitness24seven.

Tummen upp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in