Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Varför låstes tråden? Finns ju mycket material menar jag. Och det produceras ju ständigt nytt. Vore intressant att till exempel dela erfarenheter av deras inställning till handsprit. Det som alltså tidigare inte fanns därför att "det fungerar inte på virus".
Precis, det är en ständigt aktuell tråd. Jag frågade dem angående handsprit förut när corona var som värst, de hade ingen handsprit för den skulle bara försvinna ändå sa de. Aja, allt sånt skulle man kunna ta upp i tråden. Det skulle ju gå att ta upp bra saker med i en sådan där tråd, tex pris och alltid öppet och diskutera för och nackdelar. De flesta svenssons tränar ju i någon mån så det är en tråd som skulle vara intressant för många.
tycker just motiveringen är riktigt dålig, som jag och en annan skrev så blir det väldigt subjektivt med att kalla en tråd för "lite passe", då kan ju moderatorer stänga trådar om miljöpartiet eftersom det är ett så litet parti så det känns ju lite passe att diskutera dem
Hoppas moderatorer/admin kan ta ett nytt beslut, tror det är fler än oss som gärna skulle kunna diskutera 24 fitness lite mer fritt.