Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-05, 11:47
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Det kan du väl göra om du vill, din slusk. Men kommer en lodis som du fram och säger så till mig kastar jag hen in i hens flyttkartong och tejpar ihop den.

Skulle du verkligen våga det eller hade du varit rädd att göra någon illa till mods?
Citera
2020-08-05, 12:16
  #110
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Skulle du verkligen våga det eller hade du varit rädd att göra någon illa till mods?
Jag hade gjort det. Jag hade blivit hyllad för att jag håller drägget borta från samhället. Alla hade uppskattat det.
Citera
2020-08-07, 13:04
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Jag hade gjort det. Jag hade blivit hyllad för att jag håller drägget borta från samhället. Alla hade uppskattat det.


Haha jaja din vandrande fasad.
Citera
2024-04-15, 10:07
  #112
Medlem
Jag hade en kort dialog med mig själv innan om jag skulle skaffa en sådan, men efter 2 sekunder så kände jag, NEJ TACK.

Ni som lallar runt med dessa slafsiga tygkassar, vad är fördelen med en sådan som en väska inte har?
Citera
2024-04-15, 10:20
  #113
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Vad som fascinerar mig är hur pass mycket folk verkligen bryr sig, och lägger ner så pass jävla mycket energi på att kolla på hur andra människor gör, har på sig/med sig.

Om det är praktiskt eller bekvämt och enkelt att använda...men använd det då?
Eller är jag bara naiv och gammalmodig nu..?
Nej, du har helt rätt.
Citera
2024-04-15, 12:18
  #114
Medlem
rondellhundens avatar
Töntigt hipsterbög svenne varning med tygkasse
Citera
2024-04-15, 13:19
  #115
Medlem
dialektikers avatar
Nu när de inför visitationszoner, tror ni inte adidaskrigarna skulle kunna kamouflera sig, genom att bära tygkasse, istället för magväskor.
Citera
2024-04-15, 18:11
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag hade en kort dialog med mig själv innan om jag skulle skaffa en sådan, men efter 2 sekunder så kände jag, NEJ TACK.

Ni som lallar runt med dessa slafsiga tygkassar, vad är fördelen med en sådan som en väska inte har?

Jag kan stoppa min påse i fickan när jag inte använder den.
Citera
2024-04-15, 20:36
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag kan stoppa min påse i fickan när jag inte använder den.

Bär du alltid med dig din tygkasse?
Citera
2024-04-15, 20:38
  #118
Avstängd
Fabianzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkmacka
Man ser dem överallt runtom i Stockholm iallafall, på gator och torg, till alla olika nivåer av klädkod, på jobbet eller till en bar. Killar med tygkasse.

Vad fan hände egentligen.

Fattar inte hur första killen som tog på sig en tygkasse ens kom på idén? Plockade han upp flickvännens lille urtvättade gråbeiga univeritetsstämplade påse från golvet i hallen och tänkte att den här, om jag har på mig den här så kommer jag absolut INTE se bögig ut?

Själv använder jag bara ryggsäck, gärna en i skinn eller en helt svart. Man kan erbjuda sig att bära tjejers vattenflaskor och jacka och obekväma såna klackskor och gud vet vad som får plats i en riktig väska såsom ryggsäcken är, jag är ju fucking mary poppins i gentlemannaformat medans killen med tygkassen får ner vadå - EN tampong i sin lilla tygbit som måste vara i princip tom för att han inte ska se ut som nån patetisk packåsna bredvid tjejen och hennes plånboksstora handväska.

Vad tänker ni andra killar (och tjejer??) om det här?
Klart man kan!
Citera
2024-04-16, 18:29
  #119
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkmacka
Man ser dem överallt runtom i Stockholm iallafall, på gator och torg, till alla olika nivåer av klädkod, på jobbet eller till en bar. Killar med tygkasse.

Vad fan hände egentligen.

Fattar inte hur första killen som tog på sig en tygkasse ens kom på idén? Plockade han upp flickvännens lille urtvättade gråbeiga univeritetsstämplade påse från golvet i hallen och tänkte att den här, om jag har på mig den här så kommer jag absolut INTE se bögig ut?

Själv använder jag bara ryggsäck, gärna en i skinn eller en helt svart. Man kan erbjuda sig att bära tjejers vattenflaskor och jacka och obekväma såna klackskor och gud vet vad som får plats i en riktig väska såsom ryggsäcken är, jag är ju fucking mary poppins i gentlemannaformat medans killen med tygkassen får ner vadå - EN tampong i sin lilla tygbit som måste vara i princip tom för att han inte ska se ut som nån patetisk packåsna bredvid tjejen och hennes plånboksstora handväska.

Vad tänker ni andra killar (och tjejer??) om det här?

Jag är en gammal man, +60 och upphör aldrig att förvånas över hur syltryggade ungdomar är nuförtiden.
Om du trivvsa med att gå med en rosa handvväska gjör det, om du vill gå med en ryggsäck gör det
men förnedra dig inte med attt be om vårt tillstånd hur du ska bete dig. din fråga är omanlig och fjollig. Det enda den säger är att du är en osäker person
Citera
2024-04-16, 19:02
  #120
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Jag är en gammal man, +60 och upphör aldrig att förvånas över hur syltryggade ungdomar är nuförtiden.
Om du trivvsa med att gå med en rosa handvväska gjör det, om du vill gå med en ryggsäck gör det
men förnedra dig inte med attt be om vårt tillstånd hur du ska bete dig. din fråga är omanlig och fjollig. Det enda den säger är att du är en osäker person

+1
Allt ts behöver läsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in