Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-28, 00:18
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftsvampen
Jodå. Har haft det själv när jag gick i skolan, eller vandrat i naturen. Med att gå omrking på stan som vuxen med ryggsäck, nä. Jag har iofs aldrig något mer med mig än vad som får plats i fickan. Jag kanske ändrar mig en dag när jag får mer att bära på.
Ja du ändrar dig nog när du måste ha med dig lite mer grejer och måste använda dina ben.
Citera
2020-07-28, 00:36
  #98
Medlem
Giftsvampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Ja du ändrar dig nog när du måste ha med dig lite mer grejer och måste använda dina ben.

Det skulle vara om jag tar med en bok större än pocket då. Men en ryggsäck bara för det?Använder hellre tygkasse då. Men kanske en ryggsäck att ha tygkassen och den där boken i.. Vad har man i en ryggsäck? Matlåda kanske?
Citera
2020-07-28, 00:38
  #99
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shivering-Banana
Ryggsäck är ok som man. Ryggsäck går att bära på en r1a i 300km/h, och den går att bära i krig.

Så länge du inte har nån fjompig logotyp som sticker ut så är det helt ok. 🧐

Seriöst nu, jag kanske var en smula sarkastisk. Men du ska inte försöka shamea folk och kalla dom bögar eller homosexuella bara för att de inte håller med dig. En sån diskussion kommer du förlora tio gånger av tio om du har en vettig människa i andra änden.
Dont shoot the messenger.
Min ryggsäck ser ut såhär: https://cdna.lystit.com/photos/27da-...26-normal.jpeg

Tygkasse är en tidslös atteralj, därmed basta. Att de är associerade med knyppel och garn är till en last, men det förändrar inte saken.
Citera
2020-07-28, 01:01
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Dont shoot the messenger.
Min ryggsäck ser ut såhär: https://cdna.lystit.com/photos/27da-...26-normal.jpeg

Tygkasse är en tidslös atteralj, därmed basta. Att de är associerade med knyppel och garn är till en last, men det förändrar inte saken.
Stopp och belägg.

Först visar du en bild på en ryggsäck. Sen påstår du att en tygkasse är en tidlös attiralj. Hur ska du ha det. Är det rygga eller tygpåse som gäller?

(Visa gärna bild på tygpåsen du bär runt på)
Citera
2020-07-28, 01:10
  #101
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shivering-Banana
Stopp och belägg.

Först visar du en bild på en ryggsäck. Sen påstår du att en tygkasse är en tidlös attiralj. Hur ska du ha det. Är det rygga eller tygpåse som gäller?

(Visa gärna bild på tygpåsen du bär runt på)
Mina tygkassar är mönstrade och hemmagjorda, en är en designer-kasse, men den är i plast.

Har redan avhandlat vad jag tycker, då får gå tillbaks och läsa för att hänga med i resonemanget, sluta stalka mig på forumet!
Citera
2020-07-28, 01:38
  #102
Medlem
Har en tygkasse i ryggsäcken, när jag handlar så pass mycket att ryggan blir full tar jag kassen.
Citera
2020-07-28, 02:03
  #103
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smhh
Har en tygkasse i ryggsäcken, när jag handlar så pass mycket att ryggan blir full tar jag kassen.
Kör likadant, 4kcm tar den upp maximalt.
Citera
2020-07-28, 17:20
  #104
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Ryggsäck i skinn?? Är du läderbög?

En rimlig fråga. De enda jag kan tänka mig som oironiskt har läderryggsäck är bögar och tyskar. Ser ju inte klokt ut. En tygkasse torde vara någon form av heterostämpel i jämförelse.
Citera
2020-08-03, 21:32
  #105
Medlem
dialektikers avatar
Igår såg jag Lars Epstein ha svart tygkasse, samt kameran i handen. Det funkade, tycker jag.
Citera
2020-08-03, 21:47
  #106
Medlem
Yggdrasil12s avatar
hahahahahha INGEN SKULLE BRY SIG vem fan orkar kika i affären om man går runt med en tygkasse ?


inte jag iallafall
Citera
2020-08-04, 19:10
  #107
Medlem
Bär på någon av mina fem tygkassar dagligen och kommer förmodligen göra det flera år till. Tycker det är extra snyggt under sommartid i kombination med ett par jeansshorts och en snygg tisha.
Citera
2020-08-04, 20:13
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rugratz
Bär på någon av mina fem tygkassar dagligen och kommer förmodligen göra det flera år till. Tycker det är extra snyggt under sommartid i kombination med ett par jeansshorts och en snygg tisha.

Jag bor i Norge men har fått höra på senare tid att det ultimata sättet att visa att du har oändligt med pengar är nu att gå runt med plastkassar. xD

Trevlig kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in