Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-30, 07:40
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Jag befinner mig i en omvänd sista än TS. Denna polska jagar mig och ringer mig nästan konstant varje dag. Vad ska jag göra? Ja vi har redan träffats.

Har hon bröder?
Citera
2020-07-30, 07:43
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Har hon bröder?

Nej nej vi har snackat i telefon av och till i några år, inget hon nämnt.

Hon är en riktig bra tjej men hon verkar ha lite issues och gått upp en del sedan vi träffades.

Känner mig som en idiot som ignorerar henne.
Citera
2020-07-30, 07:44
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Nej nej vi har snackat i telefon av och till i några år, inget hon nämnt.

Hon är en riktig bra tjej men hon verkar ha lite issues och gått upp en del sedan vi träffades.

Känner mig som en idiot som ignorerar henne.

Om hon blivit tjock så här du inget att må dåligt över.
Citera
2020-07-30, 10:10
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami
Cuck blir man väl bara om man är tillsammans och hon ligger med någon annan...
Väldigt sällan är man en tjejs alldeles första val. Tjejer tar det bästa de kan få och alla kan inte få James Bond. Du lär dig med tiden lilla redpillgosse
Skall inte vara i friendzone. Blir det så att hon visar inga tecken eller när hon kommit till Sverige, om hon inte skriver att hon vill ses, så går jag vidare.
Annars försöker jag få henne att lita på mig och förhoppningsvis skapa attraktion. Lättare sagt än gjort.
Inte särskilt mycket självsäkerhet där inte. Det finns f.ö inga James Bond där ute, och dom du tänker på håller inte på och slösar sin tid med ”din” fattiga polska. Alldeles för mesig här, men jag förstår hur det kan bli när man blir förälskad, vågar inte riktigt ta risker och förstöra det man har inbillat sig att man har. Det i sin tur är direkt kontraproduktivt, hoppas du lär dig av detta.
Citera
2020-07-31, 01:34
Medlem
origamis avatar
Innan jag postade detta igår, så lagade jag henne en intressant youtube video. Hon har inte skrivit något idag om hon kollade den eller något. Har tagit radiotystnad och kollar om hon skriver mig.
Idag har hon inte skrivit mig, så det verkar nog så att hon helt enkelt är inte intresserad av mig.
Citera
2020-07-31, 18:48
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Om hon blivit tjock så här du inget att må dåligt över.

Hehe nä! Vill ju ha en smal tjej oavsett om hon är polsk eller inte.
Citera
2020-07-31, 18:55
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Den speciella vännen hon pratar om är väl du? Vem fan skulle det annars vara och varför skulle hon bemöda sig med att tala om det för dig.

Jag har t.o.m en liten autismdiagnos i grunden men för mig står det helt klart i.o.m det flörtiga sättet ni skriver på att det är dig hon pratar om, hur kan ni andra inte se det? Jag tycker att du hittills klarat dig fint än, fortsätt vara lite mystisk och intressant och dra ner på att ge henne så mycket uppmärksamhet såsom komplimanger att du gillar henne osv, det verkar lite tidigt! Prio är att få ut henne på stan du och henne när hon väl är här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in