• 1
  • 2
2020-07-30, 10:05
Medlem
Det r sex r sedan The Sims 4 slpptes, visst r det p tiden att The Sims 5 gr entr!? Googlat och det str lite olika p olika stllen, men EA och Maxis verkar hinta om ett slpp i slutet av 2020 eller brjan av 2021. Finns tyvrr ingen officiell trailer n. Skte och verkar inte finnas ngon officiell trd om spelet, r sugen p att brja spekulera fram till slppdatum! Vad har ni fr tankar och frhoppningar som det ser ut nu? Sjlv hoppas jag p multiplayerfunktion, mer smooth former, i de tidigare spelen tycker jag allt r s kantigt och jag har spelat alla, och mycket!!! Andra fans efterfrgar bland annat mjligheten att kunna redigera omrden runtom husen, bredare repertoar av transportmedel och sklart multiplayerfunktion/online lge.
Citera
2020-07-30, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tontvarning
Det r sex r sedan The Sims 4 slpptes, visst r det p tiden att The Sims 5 gr entr!? Googlat och det str lite olika p olika stllen, men EA och Maxis verkar hinta om ett slpp i slutet av 2020 eller brjan av 2021. Finns tyvrr ingen officiell trailer n. Skte och verkar inte finnas ngon officiell trd om spelet, r sugen p att brja spekulera fram till slppdatum! Vad har ni fr tankar och frhoppningar som det ser ut nu? Sjlv hoppas jag p multiplayerfunktion, mer smooth former, i de tidigare spelen tycker jag allt r s kantigt och jag har spelat alla, och mycket!!! Andra fans efterfrgar bland annat mjligheten att kunna redigera omrden runtom husen, bredare repertoar av transportmedel och sklart multiplayerfunktion/online lge.

r den fortfarande i liv? var aslngesen jag spelade the sims, kanske 1 eller 2 eller nt hm
Citera
2020-07-30, 10:11
Medlem
Japp det lever! Har gtt vldigt bra fr The Sims 4, senaste expansionen slpptes fr bara ngon mnad sedan
Citera
2020-07-30, 10:11
Medlem
Kommer The SIms 5 s hoppas jag p att de ppnar upp ''Den ppna vrlden''. Fr det var just den som gjorde s stor p trean fr mnga fans. Mnga blev besvikna p fyran just fr att Den ppna vrlden frsvann. Men de hade sin frklaring varfr det var s. Men man hoppas att femman kommer ppna ppna vrlden i alla fall.

Bttre grafik kommer ju det bli helt klart. Annars har jag inga specifika frvntningar eller frhoppningar. Jag tar det fr givet att de fortfarande kommer ha de goda funktionerna och systemet nd. S som hur man vill ha sina simmarnas personlighet, egenskaper m.m. Det kanske ven tillggs mer saker. Men som sagt, jag tar det fr givet att det skall i alla fall finnas minst lika mycket personligheter och egenskaper som i trean. Jag kpte aldrig fyra. Jag pallar inte med att det skall laddas i princip verallt.

S som jag frsttt det med femman, s kommer den inte slppas. Det finns ingen som helst planer p att en femman skall dyka upp. Fyran var sista.

S har jag frsttt det. Men jag kan ha fel.
Citera
2020-07-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag kpte aldrig fyra. Jag pallar inte med att det skall laddas i princip verallt.

S som jag frsttt det med femman, s kommer den inte slppas. Det finns ingen som helst planer p att en femman skall dyka upp. Fyran var sista.

S har jag frsttt det. Men jag kan ha fel.

Jaa har byggt ett stort megahus med 7 vningar nu under corona. Dr bor jag och alla mina IRL vnner som jag skapat. Men det laddar fr mycket s gr knappt att spela, tur ja har s mycket tid.

Hr r tv lnkar som pekar p att The Sims 5 kommer slppas:
https://gizmoblaze.com/2020/05/20/th...iting-details/
https://www.nme.com/en_au/news/gamin...d-more-2649900
Citera
2020-07-30, 10:23
Medlem
Marimus avatar
Jag har faktiskt lite svrt att tro att det skulle slppas ett Sims 5 redan nu.

Det r just precis nu som Sims 4 brjar bli som bst att spela.

Jag tycker faktiskt att man denna gngen har lyckats slppa mer expansioner utan att spelet blir ospelbart, och detta r ngot som man tagit mycket hnsyn till.

Men det r bara vad jag tror.
Citera
2020-07-30, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tontvarning
Jaa har byggt ett stort megahus med 7 vningar nu under corona. Dr bor jag och alla mina IRL vnner som jag skapat. Men det laddar fr mycket s gr knappt att spela, tur ja har s mycket tid.

Hr r tv lnkar som pekar p att The Sims 5 kommer slppas:
https://gizmoblaze.com/2020/05/20/th...iting-details/
https://www.nme.com/en_au/news/gamin...d-more-2649900
Hur plitliga r dessa sidor som skriver om att femman kommer?

Varfr skriver inte skaparna bakom The Sims om saken? Str det ngot p EA:s hemsida t.ex?
Citera
2020-07-30, 10:37
Medlem
Citat:

Varfr skriver inte skaparna bakom The Sims om saken? Str det ngot p EA:s hemsida t.ex?

Hittar ingen frstahandsklla. Men mnga artiklar refererar till att EA och Maxis uttalar sig mystiskt s man inte riktigt ska veta om sims 5 kommer eller inte. Lever p hoppet jag kanske..
Citera
2020-07-30, 12:34
Medlem
xposures avatar
Citat:

Med tanke p hur enormt populrt The Sims r s r ju en uppfljare lika skert som att ett nytt GTA kommer.
Sen s har ju ven spelbranschen blivit hrt drabbad av Covid-19 s det pverkar ju ocks.
Men kommer gr det garanterat, men kanske inte i r.
Citera
2020-07-30, 16:06
Medlem
Cijoks avatar
Det skulle vara riktigt nice med online sims 5 men det knns som om det kommer bli ett annat typ av spel. det kommer skert gra ett sdant sims men vad ska de g ut p. kommer det vara som habbo eller som animal crossing? behver man levla osv. det skulle vara kul lite som Urbz sims dr man kan spela flera personer p en konsoll/dator.

jag hoppas att de ska gra framtida bondgrd expantioner, ta tillbaka sims 3 frghjul, ppen vrld och att bas spelet p sims 5 innehller mer n vad sims 4 hade nr de kom ut.
Citera
2020-07-30, 17:02
Medlem
Kickexs avatar
Online lge och nextgen grafik skulle sitta fint men utver det s knns samma format rtt trkigt.
Mer drastiska ider och ndringar i spelmekanik och milj hade gjort saken mer lockande.
Imo r det precis varfr steget frn 3an till medival kndes betydligt bttre n steget mellan 3an och 4an.
Citera
2020-07-30, 18:46
Medlem
3767s avatar
Jo nu finns det ju inte s mycket mer att lgga till via dlc, s nog tror jag att de har jobbat p femman ett tag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in