• 2
  • 3
2023-11-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HattifnattPoSkaft
Nej! Grundspelet r helt vrdelst i Sims 4, dina simmar kommer typ aldrig lmna huset fr att s fort man vill ka och gra ngot s mste man sitta och titta p typ 3 olika laddskrmar i sammanlagt 5 min. Det finns inga bilar, man kan inte ens beska sina grannar utan laddskrm.

Kan vl vara rtt vrt det ifall att lgga ngra TUSEN p ett spel fr att f alla pack r som en droppe i havet fr dig, annars Nej.

Grundspelet r vl gratis nu, eller r jag helt ute och cyklar?
Citera
2023-11-11, 12:01
Medlem
Gratis p xboxen iaf
Citat:
Ursprungligen postat av maybearidan
Citera
2023-11-18, 10:08
Medlem
QuackyDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tontvarning
Det r sex r sedan The Sims 4 slpptes, visst r det p tiden att The Sims 5 gr entr!? Googlat och det str lite olika p olika stllen, men EA och Maxis verkar hinta om ett slpp i slutet av 2020 eller brjan av 2021. Finns tyvrr ingen officiell trailer n. Skte och verkar inte finnas ngon officiell trd om spelet, r sugen p att brja spekulera fram till slppdatum! Vad har ni fr tankar och frhoppningar som det ser ut nu? Sjlv hoppas jag p multiplayerfunktion, mer smooth former, i de tidigare spelen tycker jag allt r s kantigt och jag har spelat alla, och mycket!!! Andra fans efterfrgar bland annat mjligheten att kunna redigera omrden runtom husen, bredare repertoar av transportmedel och sklart multiplayerfunktion/online lge.
Jag hoppas p lite mer open-world. Allts att du kan g fritt till vilket stller du vill fast utan en loading screen. Du ska ocks kunna interagera med vem som helst och vilka saker som helst p vgen dit sklat!
Citera
2023-11-28, 11:27
Medlem
HattifnattPoSkafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maybearidan

Juste det har du ju faktiskt rtt i. S man kan ju alltid prova p och spela grundspelet, fast man trttnar nog rtt snabbt fr det r verkligen svintrist utan ngra packs
Citera
2024-09-19, 17:49
Medlem
snooper123s avatar
Blir inget sims 5.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto