Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-02, 15:29
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leira
Jo. Vad trodde du att du röstade för egentligen? Det har varit ganska solklart de senaste 20 åren.

Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
??????? Är du på riktigt?
Jag har inte röstat på fel parti för egen del.

Men tror du verkligen att de som röstade på Reinfeldt förstod att han skulle öppna våra hjärtan? Jag skulle snarare klassificera det som ett bedrägeri mot svenska folket.
Citera
2020-08-02, 15:34
  #14
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Jag har inte röstat på fel parti för egen del.

Men tror du verkligen att de som röstade på Reinfeldt förstod att han skulle öppna våra hjärtan? Jag skulle snarare klassificera det som ett bedrägeri mot svenska folket.

Ja. Det var redan illa ställt innan det aset dök upp.
Men han spelade på känslor, drog i dom rätta snörena, och vips satte folk på sig varenda skygglapp dom kunde hitta, och bara lät sig dansa ner i avgrunden till hans pipa.
Citera
2020-08-02, 17:10
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Ja. Det var redan illa ställt innan det aset dök upp.
Men han spelade på känslor, drog i dom rätta snörena, och vips satte folk på sig varenda skygglapp dom kunde hitta, och bara lät sig dansa ner i avgrunden till hans pipa.
Nej, jag såg igenom den bluffen han var hela tiden. Han var en lögnare rakt igen.

Men många trodde väl att han menade allvar med sätta åt bidragstagarna. Inte att han skulle ändra migrationslagen för att öppna våra hjärtan.
Citera
2020-08-02, 18:34
  #16
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Nej, jag såg igenom den bluffen han var hela tiden. Han var en lögnare rakt igen.

Men många trodde väl att han menade allvar med sätta åt bidragstagarna. Inte att han skulle ändra migrationslagen för att öppna våra hjärtan.

Han och resten, säger precis vad folk vill höra, så dom kan sitta kvar på sina poster av prestige, rampljus, livvakter och arvoden.
Att vara rak, och göra rätt, det har ett högt pris, alldeles för högt.
Men man ska heller inte glömma att dessa är vanliga människor.
Dom är lika självcentrerade och avundsjuka som oss dödliga, skillnaden är att när vi handlar får det inte samma konsekvenser.

Jag tycker man skall avskaffa den gamla dassiga demokratin helt och hållet och införa teknokrati och direktdemokrati, i vår nya digitaliserade värld klarar vi det.
Det vi håller på med nu är demokratur och rent jävla bakåtsträvande.

Men visst, SD är det enda nyktra alternativet som det ser ut just nu.
Citera
2020-08-02, 23:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Dom som invandrar är av samma etniska börd av ledande och styrande landsmän som är kopior av hitler.. Dvs isis, extrem islam och andra militära korrupta politiska styren i deras hemländer ...

Dom onda är defintivt inte ifrån europa sen länge.. du förespråkar en ny hitler och världsorning som ser ut så här och kommer ifrån samma kontinent: https://www.google.com/search?q=osam...AHrQz6JeI1dQvM

Du är den riktiga nazisten minst sagt, som importerar detta
Nädu, jag är till viss del jude och kan inte vara en nazist, kanske tom du fattar. Vi skyddar varandra och stoppar möjligheten till en ny förintelse. Vi har kopierat en del av hitlers metoder och har nu makten att peka ut de riktiga fienderna till mänskligheten, rasisterna, nationalisterna.
Citera
2020-08-02, 23:58
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanlivet
Ja och här ser vi alltså urtypen av en ond invandrare som vill förinta alla goda människor.

För det är bara vita som är goda.

Vita är goda, svarta är onda. Det är fan en universiell och kosmisk lag.
Vita och färgade blandas, om barnen är älskade spelar det ingen roll förstår du.
Citera
2020-08-03, 00:26
  #19
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneweisskorrv
Människor funkar inte så.
Om någon för 20-30 år sedan hade en välfungerande kristallkula och kunde visa folk vad deras röster kommer att resultera i, så hade människor sagt ett solklart nej till invandring.
Men, åren har visat att man kan vänja människor med VAD SOM HELST.

Fast de som röstat/förespråkat massinvandring har faktiskt inte levt upp till det kontraktet eller den ideologin som det ingår i.
Vad hade hänt om de tvingats bo mitt i mångkulturen, uppleva den varje dag i alla livets situationer och känna den med hela sinnesnärvaron? En del är alltid idioter som hellre dör än att ge kritiker rätt, men jag tror faktiskt inte att det hade varit så stor del som "hade vant sig vid det". Någonstans erkänner ju svenskar att varenda rasist har rätt när de gör sina livsval där de måste hyckla om de inte ska försätta sina barn och sin familj i fara/sämre miljö/utanför det egna. Svenskar känner instinktivt av mångkulturens främlingskap och "hot", men man vågar inte stå för det. Svenskar lever i en enorm livslögn med ett "avstånd" i sig som är väldigt svårt att sätta ord på. Kolla Samnytts senaste video, det är bara PK-pladder och skitsnack och ursäkter och bortförklaringar.
Citera
2020-08-03, 06:55
  #20
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Nädu, jag är till viss del jude och kan inte vara en nazist, kanske tom du fattar. Vi skyddar varandra och stoppar möjligheten till en ny förintelse. Vi har kopierat en del av hitlers metoder och har nu makten att peka ut de riktiga fienderna till mänskligheten, rasisterna, nationalisterna.

Jo du är arisk och germansk nazist .. finns inga tvivel om det.. Du vill utrota västerlänningar med andra ord
Citera
2020-08-03, 10:54
  #21
Medlem
RobbanUCs avatar
Svennehororna kommer inte reagera innan det blir tomt på hyllorna i butikerna, eller innan de hamnar på gatan då deras bostad "fördelats till bättre behövande".

I grunden så är Svensken lika självisk och ond som de parasiterande invandrarna och delar med glädje ut andras skattepengar till "behövande" från världens alla hörn så länge som det inte drabbar dem själva.

Typexempel är L-röstande "woke" kvinnor i bättre bemedlade medelklassområden som demonstrativt påkallar uppmärksamhet för att visa sitt "ansvarstagande", sin altruism, omtanke och maniska godhetssignalerande.

Dubbeltänket och dubbelmoralen karaktäriserar dessa kvinnors liv, och så länge den ekonomiska krisen, våldet och misären inte drabbar dessa "woke" kvinnor i deras etniskt rena vita välbemedlade PK-enklav så fortsätter dårskapen med mera migration och ökat förfall.

TS har i viss mån rätt då det krävs en rejäl kris för att åtminstone få upp ögonen på (en del av) svennehororna.

På samma sätt som i det sönderfallande Sovjet efter 1991 så kommer det självklart finnas förnekare i Sverige som fortsatt röstar på och tror på den gamla regimens godhet även efter fallet.
__________________
Senast redigerad av RobbanUC 2020-08-03 kl. 11:04.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in