Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-03, 20:25
Medlem
BucNasty-s avatar
Ett spel som är ett utslagnings spel som Ninja warriors och wipeout ser riktigt roligt ut. Släpps den 4 aug till oss på ps4 och för mig blir det ett givet köp

https://www.youtube.com/watch?v=HVhZTUyyo1A
Citera
2020-08-03, 20:29
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BucNasty-
Ett spel som är ett utslagnings spel som Ninja warriors och wipeout ser riktigt roligt ut. Släpps den 4 aug till oss på ps4 och för mig blir det ett givet köp

https://www.youtube.com/watch?v=HVhZTUyyo1A
Har redan förköpt på Steam, ser framemot det
Citera
2020-08-03, 20:53
Moderator
memymos avatar
Detta ser ut som något jag skall testa i helgen!
Citera
2020-08-03, 21:13
Medlem
Erikons avatar
Ser skitkul ut, ska köpa
Citera
2020-08-04, 15:16
Medlem
Rätt skoj, stora serverproblem tidigare, men de håller på och uppdaterar servrarna just nu. Borde vara tillbaka vid halv fyra idag.

Ingår i månadens PS+ btw, så alla PS 4 spelare med PS+ borde gå och ladda ner detta.
Citera
2020-08-04, 16:15
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Såg riktigt kul ut .. Blir och ladda ner i helgen PS4+
Citera
2020-08-04, 19:05
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arr
Rätt skoj, stora serverproblem tidigare, men de håller på och uppdaterar servrarna just nu. Borde vara tillbaka vid halv fyra idag.

Ingår i månadens PS+ btw, så alla PS 4 spelare med PS+ borde gå och ladda ner detta.

Trodde man skulle köpa det, nu vart det genast bättre när det va gratis på ps plus
Citera
2020-08-05, 18:03
Medlem
Ser roligt ut!
Citera
2020-08-05, 19:25
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Har kört ett tag nu, lyckades fixa en win på tredje försöket.

Riktigt roligt spel, passar perfekt om man har en liten stund till övers att bara hoppa in och spela lite. Vet inte hur hållbart det är i längden, man kanske tröttnar fort, men om det uppdateras med nya banor kanske det håller sig.
Citera
2020-08-05, 19:55
Moderator
memymos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Har kört ett tag nu, lyckades fixa en win på tredje försöket.

Riktigt roligt spel, passar perfekt om man har en liten stund till övers att bara hoppa in och spela lite. Vet inte hur hållbart det är i längden, man kanske tröttnar fort, men om det uppdateras med nya banor kanske det håller sig.

Fråga då jag inte hunnit sätta mig in i det än (först ledig fredag)

Går det qua upp med polare eller köra lite privata games?

eller är det en annan typ av battleroyale?
Citera
2020-08-05, 22:03
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memymo
Fråga då jag inte hunnit sätta mig in i det än (först ledig fredag)

Går det qua upp med polare eller köra lite privata games?

eller är det en annan typ av battleroyale?
Man kan bjuda in vänner och vara upp till 4 stycken i ett party, men man tävlar fortfarande individuellt mot alla andra (60 totalt). Banorna varvas dock med lagspel och då kommer man spela i sitt party, om möjligt, vilket är beroende på om ens vänner blivit utslagna tidigare eller om lagen skulle bli ojämna. Inga privata spel, än så länge iaf.

Man ska dock inte ta det på för stort allvar för just nu är det inte direkt rättvist. Vissa gånger har jag hamnat i lagspel där man är 5 mot 6. I femte ronden vilket är final, hamnar man ofta på banan Fall Mountain där man ska tävla upp för ett berg, där är startpositionerna inte heller särskilt rättvisa och att hamna i bakre ledet känns som en klar nackdel. Men trots det fortfarande ett roligt spel.
Citera
2020-08-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvarenolycka
Man kan bjuda in vänner och vara upp till 4 stycken i ett party, men man tävlar fortfarande individuellt mot alla andra (60 totalt). Banorna varvas dock med lagspel och då kommer man spela i sitt party, om möjligt, vilket är beroende på om ens vänner blivit utslagna tidigare eller om lagen skulle bli ojämna. Inga privata spel, än så länge iaf.

Man ska dock inte ta det på för stort allvar för just nu är det inte direkt rättvist. Vissa gånger har jag hamnat i lagspel där man är 5 mot 6. I femte ronden vilket är final, hamnar man ofta på banan Fall Mountain där man ska tävla upp för ett berg, där är startpositionerna inte heller särskilt rättvisa och att hamna i bakre ledet känns som en klar nackdel. Men trots det fortfarande ett roligt spel.

Greppa tag i dem framför dig. R2
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in