Citat:
Ursprungligen postat av
shrimplord67
Till saken hör också att jag e orolig för honom. Jag har varit inne på hennes insta och lagt märke till att hon har blivit likead av andra killar som jag med all säkerhet vet INTE har för avsikt att bara va hennes vän. Av detta drar jag slutsatsen att det kommer att ta slut mellan dem förr eller senare. Vilket är värst? Förr eller senare?
Jag tror att ju förr desto bättre för alla parter.
Jag har också lagt märke till att vissa av snubbarna har kommenterat hennes selfies med hjärtemojis. Detta har fått mig att fundera över om jag eventuellt borde försöka snoka bland hennes dms —>förslagsvis någon gång när vi ska ha filmkväll. Vad tror ni om detta? Är det att gå för långt? Eller är det försvarbart i och med att jag gör det för min kompis bästa? Är hon helt oskyldig kommer jag givetvis inte att säga något.
( OBS detta bara är ett tankeexperiment, är inte helt säker på om jag ska genomföra detta)
Var ärlig mot dig själv, finns det en enda "tjejkompis" du haft som du inte kunnat tänka dig att under några omständigheter ligga med? Män är inte vänner med kvinnor för att de finner de intellektuellt stimulerande såvida de inte själva är ganska korkade. Män och kvinnor kan inte vara vänner, män står på kö och kvinnor använder vänskapen som en plan B om deras nuvarande pojkvän sticker.
Även om du kommer att hitta bevis på att hon varit otrogen så kommer din kompis med stor sannolikhet inte tro på dig för att flickvännen kommer att komma med tårarna i ögonen och komma på en dålig ursäkt som han sväljer antingen pga självpreservation, ren förnekelse eller för att han förlåter henne (fjolla). I vilket fall som helst så kommer hon att göra att han säger upp kontakten med dig eller fryser ute dig på något sätt.
Det finns absolut ingenting du kan göra, been there, done that. Jag har själv sagt upp kontakten med en vän av samma skäl, vi umgicks dagligen i 12år. Jag fick bara nog.