Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-03, 22:12
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shrimplord67
Det är ju bruden jag vill ha bort inte min polare (?!) att säga upp kontakten är så jävla dramatiskt. Vad ska jag göra för att vi ska kunna börja hänga som vanligt igen?
Jag vill bara att allt ska gå tillbaka till så som det var men jag vette fan vad jag ska säga utan att det låter fett cringe.

Du kan inte få bort tjejen, han måste komma till insikten själv. Det är väl inte dramatiskt att säga upp kontakten? Behöver inte göra en stor grej av det, han har ju uppenbart visat att hon är viktigare än vad du är, hur ska du då lyckas få bort henne menar du? Han kommer tillbaka när det tar slut med henne.
Citera
2020-08-03, 22:14
Medlem
shrimplord67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Skaffa egen så slipper du tjura
jag får ligga, det handlar inte om det. Jag vill ba få träffa min vän nån jävla gång- är det så svårt att fatta??
Citera
2020-08-03, 22:16
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Blir inte så jävla sugen på att straffa brud efter jag med egna ögon beskådat hur min bror liksom tynat bort och blivit en jävla toffel, en sidekick till ett sliddjur. Då är jag hellre ensam

Citat:
jaha, så din lösning är att ja oxå ska bli en toffel eller??

Ni är alltså betacucks som inte klarar av att föra er och ta kontrollen i kvinnligt sällskap?
Citera
2020-08-03, 22:36
Medlem
dwgs avatar
Citat:
jaha, så din lösning är att ja oxå ska bli en toffel eller??

Live kommer aldrig va sig likt, alla går in i nya faser.
Flickvänn
Sambo
Giftermål
Barn
Pension
Barnbarn
Död

Så inse att livet aldrig kommer vara sig likt
Citera
2020-08-03, 22:46
Medlem
shrimplord67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Ni är alltså betacucks som inte klarar av att föra er och ta kontrollen i kvinnligt sällskap?

jag vet inte, hur gör man det? dela med dig av tips om du har några heh
Citera
2020-08-03, 22:53
Medlem
shrimplord67s avatar
Citat:
Flickvänn
Sambo
Giftermål
Barn
Pension
Barnbarn
Död

Inte nog med att det är måndag, sommaren är snart slut och så även detta. Det är fan bara en lång jävla checklista fram till döden.. det ena e bara ännu deppigare än det andra. where's the fun?
Citera
2020-08-03, 22:55
Medlem
Se om han kan sko om sig, ge honom en känga .

Hö hö hö dagens pappa skämt
Citera
2020-08-03, 23:04
Medlem
shrimplord67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronestune
Du kan inte få bort tjejen, han måste komma till insikten själv. Det är väl inte dramatiskt att säga upp kontakten? Behöver inte göra en stor grej av det, han har ju uppenbart visat att hon är viktigare än vad du är, hur ska du då lyckas få bort henne menar du? Han kommer tillbaka när det tar slut med henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren

Citat:
Flickvänn
Sambo
Giftermål
Barn
Pension
Barnbarn
Död

Till saken hör också att jag e orolig för honom. Jag har varit inne på hennes insta och lagt märke till att hon har blivit likead av andra killar som jag med all säkerhet vet INTE har för avsikt att bara va hennes vän. Av detta drar jag slutsatsen att det kommer att ta slut mellan dem förr eller senare. Vilket är värst? Förr eller senare?
Jag tror att ju förr desto bättre för alla parter.

Jag har också lagt märke till att vissa av snubbarna har kommenterat hennes selfies med hjärtemojis. Detta har fått mig att fundera över om jag eventuellt borde försöka snoka bland hennes dms —>förslagsvis någon gång när vi ska ha filmkväll. Vad tror ni om detta? Är det att gå för långt? Eller är det försvarbart i och med att jag gör det för min kompis bästa? Är hon helt oskyldig kommer jag givetvis inte att säga något.
( OBS detta bara är ett tankeexperiment, är inte helt säker på om jag ska genomföra detta)
Citera
2020-08-03, 23:10
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
tvingas skeda chipsskålen om jag ska få nått jävla sällskap. .

Du saknar alltså att ligga sked med din polare? Du får väl skaffa en ny "bror" att kela med.

Citat:
Inte nog med att det är måndag, sommaren är snart slut och så även detta. Det är fan bara en lång jävla checklista fram till döden.. det ena e bara ännu deppigare än det andra. where's the fun?

Ingen fara, det är snart höstlov så det kan du se fram emot.
Citera
2020-08-03, 23:19
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Lek detektiv och snoka fram så mycket som mögligt och försök sedan att knulla med henne. Om hon går med på det så visar du polaren videoinspelningen med orden att du har räddat honom från undergången.

Alternativt kan du köpa honom ett par toffler.
Citera
2020-08-03, 23:28
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Till saken hör också att jag e orolig för honom. Jag har varit inne på hennes insta och lagt märke till att hon har blivit likead av andra killar som jag med all säkerhet vet INTE har för avsikt att bara va hennes vän. Av detta drar jag slutsatsen att det kommer att ta slut mellan dem förr eller senare. Vilket är värst? Förr eller senare?
Jag tror att ju förr desto bättre för alla parter.

Jag har också lagt märke till att vissa av snubbarna har kommenterat hennes selfies med hjärtemojis. Detta har fått mig att fundera över om jag eventuellt borde försöka snoka bland hennes dms —>förslagsvis någon gång när vi ska ha filmkväll. Vad tror ni om detta? Är det att gå för långt? Eller är det försvarbart i och med att jag gör det för min kompis bästa? Är hon helt oskyldig kommer jag givetvis inte att säga något.
( OBS detta bara är ett tankeexperiment, är inte helt säker på om jag ska genomföra detta)

Var ärlig mot dig själv, finns det en enda "tjejkompis" du haft som du inte kunnat tänka dig att under några omständigheter ligga med? Män är inte vänner med kvinnor för att de finner de intellektuellt stimulerande såvida de inte själva är ganska korkade. Män och kvinnor kan inte vara vänner, män står på kö och kvinnor använder vänskapen som en plan B om deras nuvarande pojkvän sticker.

Även om du kommer att hitta bevis på att hon varit otrogen så kommer din kompis med stor sannolikhet inte tro på dig för att flickvännen kommer att komma med tårarna i ögonen och komma på en dålig ursäkt som han sväljer antingen pga självpreservation, ren förnekelse eller för att han förlåter henne (fjolla). I vilket fall som helst så kommer hon att göra att han säger upp kontakten med dig eller fryser ute dig på något sätt.

Det finns absolut ingenting du kan göra, been there, done that. Jag har själv sagt upp kontakten med en vän av samma skäl, vi umgicks dagligen i 12år. Jag fick bara nog.
Citera
2020-08-03, 23:32
Medlem
1. Gnäll inte, ställ dig på egna ben och hitta andra saker att göra. Försök lägga fokus på dig själv och attrahera en egen hona alternativ hitta på saker med andra vänner.

2. Låt han toffla in sig så hårt han kan, kanske leder det till det långa kärleksfulla livet med en fru o barn, om inte annat så tar det slut så får han stå där o fråga sig vart alla vänner tog vägen

Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in