Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-03, 22:19
Medlem
Klappasäftens avatar
Dejtar nu tre, fyra tjejer och två av dem lite mer seriöst då jag träffat dem en eller två gånger mer än de andra. Jag är totalt nere i båda och de har sina för och nackdelar. Hur ska jag välja mellan dessa båda?

Den ena väldigt positiv, glad, motiverad och framåt och lätt att prata med! Den andra mer lik mig när det kommer till intressen men betydligt mer tystlåten och lite stel.

Den första känner jag att hon kan vara för bra för mig medan den andra är mer en sådan som kanske passar mig och min personlighet. Jag känner inte någon av dem tillräckligt men för varje gång jag träffar dem så känns det mer oärligt gentemot mot båda då de inte vet att jag träffar en annan vid sidan om.

Vad ska jag göra? Problemet är att jag är i den åldern då allt ska tas så jävla seriöst med allting. Det var lättare när man var yngre och träffade tjejer i tjugoårsåldern och rentav tjejer lite yngre än det.

Jag gillar mer leken än att att ta det så jävla seriöst! Typ att vara mer som kompisar och sexet än ett par.
Citera
2020-08-03, 22:28
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Den ena väldigt positiv, glad, motiverad och framåt och lätt att prata med! Den andra mer lik mig när det kommer till intressen men betydligt mer tystlåten och lite stel.
Det är inte någon rävsax.

Du ska välja den positiva och motiverade tjejen. Den andra kommer endast hålla dig tillbaka, medan den första kommer utveckla dig.

(Ceteris paribus.)
Citera
2020-08-03, 22:29
Medlem
Gronestunes avatar
Det är väl ditt fel att du har 4-5 heltidsjobb. Hur ska vi kunna veta vem du ska välja? Du kanske bara ville tala om för flashback vilken hingst du är? Jag vet inte.
Citera
2020-08-03, 22:34
Medlem
Dagens i-landsproblem!

Hur gammal är du? Känns lite som du är kvar i tonårsstadiet när det gäller relationer. Vad vill du få ut av ditt dejtande? Ligga runt eller ha ett förhållande?
Citera
2020-08-03, 22:35
Medlem
Provkör samtliga sedan lägger du ut betyg i skala 1-12. Så kan vi här på Flashback göra en objektiv bedömning utefter det.

Mvh
Citera
2020-08-03, 22:45
Medlem
f30malmos avatar
Du kanske ska välja den du har känslor för? Inte bara tänka praktiskt om du nu ska ha relation med en av dem.

Troligtvis så har du inte riktiga känslor för någon av dem, eftersom du velar, så då kanske du bara ska backa lite och fundera på saken.
Citera
2020-08-03, 22:47
Medlem
Citat:
Dejtar nu tre, fyra tjejer och två av dem lite mer seriöst då jag träffat dem en eller två gånger mer än de andra. Jag är totalt nere i båda och de har sina för och nackdelar. Hur ska jag välja mellan dessa båda?

Den första känner jag att hon kan vara för bra för mig medan den andra är mer en sådan som kanske passar mig och min personlighet. Jag känner inte någon av dem tillräckligt men för varje gång jag träffar dem så känns det mer oärligt gentemot mot båda då de inte vet att jag träffar en annan vid sidan om.

Vad ska jag göra? Problemet är att jag är i den åldern då allt ska tas så jävla seriöst med allting. Det var lättare när man var yngre och träffade tjejer i tjugoårsåldern och rentav tjejer lite yngre än det.

Jag gillar mer leken än att att ta det så jävla seriöst! Typ att vara mer som kompisar och sexet än ett par.

Väx upp för fan. Din tönt. Skaffa barn vågar du förstås inte heller.
Citera
2020-08-03, 22:54
Medlem
Någon rävsax är det knappast. Angenämt problem. Själv skulle jag satsat på det första alternativet. Den glada.
Citera
2020-08-03, 23:10
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Är detta ännu en ”jag vill vara med i Flashback podden tråd” . Känns seriöst som en sådan . Visa lite bevis eller nått

Jag har inte haft tur med kvinnor förut så tro inte att jag är någon casanova för det är jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Det är inte någon rävsax.

Du ska välja den positiva och motiverade tjejen. Den andra kommer endast hålla dig tillbaka, medan den första kommer utveckla dig.

(Ceteris paribus.)

Jag förstår din tanke men när den glada och drivande tjejen förstår att jag är utanför samhället kommer hon backa undan snabbare än blixten.

Citat:
Ursprungligen postat av Gronestune
Det är väl ditt fel att du har 4-5 heltidsjobb. Hur ska vi kunna veta vem du ska välja? Du kanske bara ville tala om för flashback vilken hingst du är? Jag vet inte.

Jag har noll heltidsjobb! En looser!

Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Dagens i-landsproblem!

Hur gammal är du? Känns lite som du är kvar i tonårsstadiet när det gäller relationer. Vad vill du få ut av ditt dejtande? Ligga runt eller ha ett förhållande?

Mellan 30 och 40. Egentligen både och. Jag vill utveckla mig själv och bli en del av samhället men det är jag inte nu tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av Abius
Provkör samtliga sedan lägger du ut betyg i skala 1-12. Så kan vi här på Flashback göra en objektiv bedömning utefter det.

Mvh

Lättare sagt än gjort! Det tar oerhört mycket energi!

Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Någon rävsax är det knappast. Angenämt problem. Själv skulle jag satsat på det första alternativet. Den glada.

Nja! Men det är inte säkert att den glada är den som passar mig.
Citera
2020-08-03, 23:22
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:

Jag syftade mest på kvinnorna, har funnit en för dränerande long term, två kan man klara av på riktigt kort sikt, men fyra? Hela din fritid måste ju gå åt på dessa saker. Mitt tips är att skaffa en mer givande hobby som är mer intellektuellt stimulerande. Men visst.
Citera
2020-08-03, 23:23
Medlem
Citat:
Jag har inte haft tur med kvinnor förut så tro inte att jag är någon casanova för det är jag inte.

Jag förstår din tanke men när den glada och drivande tjejen förstår att jag är utanför samhället kommer hon backa undan snabbare än blixten.

Mellan 30 och 40. Egentligen både och. Jag vill utveckla mig själv och bli en del av samhället men det är jag inte nu tyvärr.

Vad gör du för att överleva? Tigger utanför Ica? Spelar? Är kriminell?

Om du vill utveckla dig själv, vad har dina ragg på Tinder med det att göra?
Citera
2020-08-03, 23:24
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du ska välja den positiva och motiverade tjejen...
Fel, fel, fel! Han ska välja den kåtaste tjejen som även gillar att suga hans kuk och gillar att smygknulla när de är på stan eller i parker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in