Citat:
Ursprungligen postat av
americandadfan
Är detta ännu en ”jag vill vara med i Flashback podden tråd” . Känns seriöst som en sådan . Visa lite bevis eller nått
Jag har inte haft tur med kvinnor förut så tro inte att jag är någon casanova för det är jag inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Asmodeusvult
Det är inte någon rävsax.
Du ska välja den positiva och motiverade tjejen. Den andra kommer endast hålla dig tillbaka, medan den första kommer utveckla dig.
(Ceteris paribus.)
Jag förstår din tanke men när den glada och drivande tjejen förstår att jag är utanför samhället kommer hon backa undan snabbare än blixten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gronestune
Det är väl ditt fel att du har 4-5 heltidsjobb. Hur ska vi kunna veta vem du ska välja? Du kanske bara ville tala om för flashback vilken hingst du är? Jag vet inte.
Jag har noll heltidsjobb! En looser!
Citat:
Ursprungligen postat av
Bensprattel
Dagens i-landsproblem!
Hur gammal är du? Känns lite som du är kvar i tonårsstadiet när det gäller relationer. Vad vill du få ut av ditt dejtande? Ligga runt eller ha ett förhållande?
Mellan 30 och 40. Egentligen både och. Jag vill utveckla mig själv och bli en del av samhället men det är jag inte nu tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Abius
Provkör samtliga sedan lägger du ut betyg i skala 1-12. Så kan vi här på Flashback göra en objektiv bedömning utefter det.
Mvh
Lättare sagt än gjort! Det tar oerhört mycket energi!
Citat:
Ursprungligen postat av
Haddoque2
Någon rävsax är det knappast. Angenämt problem. Själv skulle jag satsat på det första alternativet. Den glada.
Nja! Men det är inte säkert att den glada är den som passar mig.