Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-28, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-Bot
Har inte något emot nätbaserat, men då bör det vara svenskt.

Tråkigt att monopoliserad verksamhet i USA ska flytta kapital från små länder som Sverige. Sveriges politiker bör sätta tariffer på sådant, om det fanns någon stake i våra politiker det vill säga..

Skyll på våra politiker som skattar ihjäl oss för att soffpotatisar och annat löst folk ska kunna leva.
Citera
2020-10-28, 13:07
Medlem
Står fri frakt vid köpt lver 229 jr men får ändå välja om jag ska ha det hem eller hämta ut det ska jag ha det hem kostar det 49 kr då är det fanken ej gratis
Citera
2020-10-28, 13:22
Medlem
Karmans avatar
Expressen är inte nådiga i sin kritik. Bland annat säljs en "våldtäkt blomma-tapet (?)"
https://www.expressen.se/dinapengar/...e-sajten-uppe/
Citera
2020-10-28, 13:32
Medlem
VILKET SKÄMT, de har bara gjort en mirror av deras engelska amazon sida med en ledsen automatisk våldtäkts och kuk översättning. hahah
Citera
2020-10-28, 13:35
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Har DJI såna här generösa garantier eller är det amazons översättning som lovar guld:

Citat:
Garanti: en fullständig och ansvarsfull serviceplan som täcker oavsiktliga skador och erbjuder två ersättningsenheter i 12 månader plus extra kostnad

Om deras(troligen en egen översättningsapp, inte ens google är så dålig) översättning ger andra löften än vad originalspråket menar, gäller dom ändå?
Citera
2020-10-28, 13:44
Medlem
Saken är väl den att vi i Sverige har varit bortskämda med prisjämförelsesajter som pricerunner och prisjakt ett bra tag, med konsekvensen att det finns en rätt stor prismedvetenhet hos åtm de under 50.

Amazon i övriga länder har kommit in på en betydligt mindre mogen marknad och där har man fått större förtroende från början.

Det lär krävas år av förbättringsarbete för Amazon för att komma in i Sverige, ungefär samma resa som Lidl hade.
Citera
2020-10-28, 13:44
Medlem
Meeis avatar
Lite besviken på utbudet och priserna. Tänkte att nu ska vi äntligen få en sida där man kan hitta lite fler böcker med bra priser men dom har typ inget och är dyrare än många andra ställen. Så i mitt fall blir det nog att fortsätta med https://www.bookdepository.com/ som har gratis frakt och är billigare.
Citera
2020-10-28, 14:08
Avstängd
NotDeads avatar
Besviken, men är ju bara första dagen så.

Fanns inte mycket men hoppas ju att det fylls på.

Att försöka registrera sig var ett helvete. Dom säger att någon redan använder mina mail adresser. Försöker ta ''glömt'' lösenord, ena mailen skickar dom till och när jag ska skriva in lösenordet så ber dom om namnet jag använde till att registrera mig med, funkar inte trots jag skriver mitt namn.

Till den andra mail adressen skickar dom inte ens en lösenords länk...

Hoppas det blir ordningen på skiten.
Citera
2020-10-28, 14:16
Medlem
TheKhurgans avatar
Kollade nu.
Herregud vad felskrivningar det är. Eller dåliga översättningar då.

Inne på verktyg ser det ju knappt ut som svenska ibland

https://www.amazon.se/b/?_encoding=U..._i=20639826031

Vad är bäst att köpa där förresten? Böcker?

Tror de kommer ha svårt att ta sig in här. Vi har väldigt bra webbutiker i Sverige.
Verktyg finns det flera sidor som har bra priser och snabb leverans.
Apotea, snabba som fan.
Zalando för kläder
osv.

Vad ska de ha som core business??
Citera
2020-10-28, 14:16
Medlem
Markera-allts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Har DJI såna här generösa garantier eller är det amazons översättning som lovar guld:

Om deras(troligen en egen översättningsapp, inte ens google är så dålig) översättning ger andra löften än vad originalspråket menar, gäller dom ändå?

Jo är dji care så det stämmer.

Inte svårt att kolla upp t ex på dji egna hemsida.
Citera
2020-10-28, 14:36
Medlem
kattmaten var billig!
Citera
2020-10-28, 15:09
Medlem
Jon.Holmss avatar
Kollade på en North Face-ryggsäck idag. Eller en ”norra ansiktet-ryggsäck” som amazon.se kallade den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in