Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-07, 00:57
Bannlyst
Ja. Typ när de sitter ner med bena lite isär så pungsvettsdoften sprider sig . Tänder otroligt mycket på det och kan inte rå för det. Muskulösa, hårda, medel lår , i en 90 graders vinkel typ lite mindre kanske. Män mellan kanske 25-45 år typ helst. Med fasta lår . Äldre mäns ben är ofta inte lika fasta och det är helt enkelt inte lika sexigt som när män i säg 30-års åldern sitter så. Det är en viss typ av atletiska lår jag menar, finns en viss muskelmassa och fasthet i dom. men inte överdrivet, mer som normala män kan ha. Är det vanligt att tända på manslår och deras sexiga skrev? Känns inte som jag hört om det så mycket tidigare bland kvinnofolk.. mest bara om armar , magar, bröst/axlar, ryggar, rumpor osv . Knappt någon fokus på deras skrev alls. Det är ju en oerhört erogen zon så jag tycker väl att mäns lår och skrev förtjänar mer uppmärksamhet än så , men förhoppningsvis blir väl 20-talet då vi börjar få upp ögonen för mäns lår och skrev mer igen
Citera
2020-08-07, 01:11
Bannlyst
Det är helt omöjligt att hitta en vettig bild. Kommer bara upp gay men, osexiga kontrorsmodeller och manspreaders i kollektivtrafiken
Citera
2020-08-07, 01:12
Medlem
Äntligen man spread entusiast! Välkommen till Stockholms tunnelbana 👍👍🙂🙂
Citera
2020-08-07, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dundermusen031
Äntligen man spread entusiast! Välkommen till Stockholms tunnelbana 👍👍🙂🙂

Nej, jag bör klargöra att manspreading är oerhört osexigt. Det funkar inte i den miljön (kollektivtrafiken). Men i andra mer avslappnade miljöer och i en lite mindre överdriven sittposition , så är det en helt annan sak.
Citera
2020-08-07, 05:33
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Ja. Typ när de sitter ner med bena lite isär så pungsvettsdoften sprider sig . Tänder otroligt mycket på det och kan inte rå för det. Muskulösa, hårda, medel lår , i en 90 graders vinkel typ lite mindre kanske. Män mellan kanske 25-45 år typ helst. Med fasta lår . Äldre mäns ben är ofta inte lika fasta och det är helt enkelt inte lika sexigt som när män i säg 30-års åldern sitter så. Det är en viss typ av atletiska lår jag menar, finns en viss muskelmassa och fasthet i dom. men inte överdrivet, mer som normala män kan ha. Är det vanligt att tända på manslår och deras sexiga skrev? Känns inte som jag hört om det så mycket tidigare bland kvinnofolk.. mest bara om armar , magar, bröst/axlar, ryggar, rumpor osv . Knappt någon fokus på deras skrev alls. Det är ju en oerhört erogen zon så jag tycker väl att mäns lår och skrev förtjänar mer uppmärksamhet än så , men förhoppningsvis blir väl 20-talet då vi börjar få upp ögonen för mäns lår och skrev mer igen

Du kollar mycket fotboll på TV:n va?
Citera
2020-08-07, 07:23
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag som man har aldrig tyckt att mina lår är så speciellt snygga inte mina ben heller trots gymmande regelbundet, mina knän ser helt demolerade ut, men jag har snygg överkropp.
Citera
2020-08-07, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag som man har aldrig tyckt att mina lår är så speciellt snygga inte mina ben heller trots gymmande regelbundet, mina knän ser helt demolerade ut, men jag har snygg överkropp.

Ta en bild framifrån när du sitter ner och visa . Gärna i jeans, du kan visa överkroppen också om du vill
Citera
2020-08-07, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Du kollar mycket fotboll på TV:n va?
Nej sportiga män i shorts är inte så jättesexiga tycker jag. Däremot intellektuella män i jeans.

Det är inte enbart låren och skrevet i sig som är det sexiga utan mer själva utstrålningen .

Alla män jag ser på stan nu sitter antingen med bena i kors eller framåtlutande över mobilen så de döljer sitt skrev, men det är väl anständigt av dom. I en mer privat miljö kanske de känner sig mer avslappnade
Citera
2020-08-07, 13:04
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag vet vilka lår du menar och ja det är snyggt, det är därför jag tränar pistolsquats tre gånger i veckan. Såg en asiat på youtube som hade helt otroliga ben för han hade tränat pistolsquats och shrimpsquats i olika svåra variationer. Man såg först överkroppen som såg ut som en vanlig asiat sen såg man benen och jag höll fan på att trilla av stolen. Önskar jag kunde hitta den videon igen bara för att visa.
Citera
2020-08-07, 20:55
Bannlyst
Här är en jättebra bild på det jag menar: https://www.bigstockphoto.com/image-...rom-his-throne

Tänder på när män sitter så, som kungar typ.. och man ser skrevet
Citera
2020-08-07, 21:10
Bannlyst
Den här bilden också (typiskt att han har sin hand ivägen) https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...PkfrrVMtl1co&s
Citera
2020-08-07, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Jag vet vilka lår du menar och ja det är snyggt, det är därför jag tränar pistolsquats tre gånger i veckan. Såg en asiat på youtube som hade helt otroliga ben för han hade tränat pistolsquats och shrimpsquats i olika svåra variationer. Man såg först överkroppen som såg ut som en vanlig asiat sen såg man benen och jag höll fan på att trilla av stolen. Önskar jag kunde hitta den videon igen bara för att visa.

Starkt gjort av dig , ser otroligt jobbigt ut.., kanske något man borde försöka sig på själv nån gång så man också får fina lår.. Manslår är sjukt sexiga iaf och man vill bara smeka dom och gå ner på dom.... Det är exakt vad man vill och är inget man kan rå för eller hjälpa. Det är helt naturligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in