Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Nej, jag tänkte inte på det då jag trodde att Österrike hade samma standard som Sverige. Tills du hintade om annat och jag gick in och läste. Fick hjärtstopp. Han hintade med att han är bankman och tjänar en hel del vilket gör att man i Österrike som kvinna inte behöver jobba förutom att ha ströjobb. Tänkte han kanske menar studenter eller något vad vet jag.
Så började han fråga om jag tycker om mitt jobb. Jag tänkte vad fint att han tänker på mitt jobb..
Jag undrade samma sak som dig varför han reagerade så starkt. Han skrev 10 years. So many years och så blev han typ tyst/eller väldigt få med ord. Tänkte han kanske äter/eller går på toa så släppte han bomben. Dont mention you were married before and divorced. Jag sa men vad är problemet? Han skrev what the hell happened...
Jag tänkte oki..... Jag skrev jag blev inlagd och han vänstrade. Då skrev thats very sick. Very sick..
Thats not ok at all. Jag skrev det är ok. Jag dör inte liksom.
Men jag testar gränserna lite med honom. Skickar linne med urringning och då är det tyst men när det en fin och elegant klänning så skriver han very nice
Varför pratar du inte med honom istället för att hålla på med barnsliga "testa gränserna".Vad vill du med det, provocera?
Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Han skrev Spain is not good for a woman to travel alone.
Han skrev you know what a nutte is? Jag skrev nope.. Översättning på engelska hora..
Chockerande att han har den synen. Han blev rätt grinig. Han skrev att han ska ta in hästarna och sova
Så han antyder alltså att du är en hora och du ifrågasätter inte det?
Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Har valt att inte svara honom idag men det tar emot för jag gillar honom så mycket
Igen, vad tror du att du ska få ut av det? Det är bara barnsligt och leder absolut ingenstans att hålla på med maktspel och silent treatment. Om man blir sur på vad någon säger så pratar man om det och ser om man kan lösa det, inte surar och tror att den andra magiskt ska förstå och ändra sig.
Är du verkligen intresserad och vill skapa bra förutsättningar för en relation måste ni lära er kommunicera respektfullt och vara raka med varann.