Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-09, 16:04
  #49
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Nja, offerbilden, eller ska vi kalla den sjukdomsvinsten som offerrollen ger, är vänsterns paradgren.

Hatet mot kvinnor är en störning, antagligen från barndomen, det är hyfsat vederlagt inom psykologin skulle jag säga.

Stamkultur är dina närmaste: familj, utökad familj, nära grannar i socknen med samma värderingar. Man kan idag utöka det till stammar online. Du behöver inte göra dig mer korkad än du är.

Inte längre. Högern klär sig mer än gärna i offerkofta - de pekar på invandrare som orsak till att samhället blivit sämre än förr (oklart när förr egentligen var) och att det är invandrarnas fel att de inte får jobb och framgång i livet.

Gott så. Då kan du säkert hänvisa till en vetenskaplig artikel som pekar på att kvinnohat är en psykisk störning som formas under barndomen. För det är väl inte så att du sitter och hittar på

Du har missuppfattat ordet stamkultur. Men nu vet jag visserligen inte vilken avkrok du bor i eftersom du betecknar familj och grannar som din stam.
2020-08-09, 16:09
  #50
Avstängd
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Inte längre. Högern klär sig mer än gärna i offerkofta - de pekar på invandrare som orsak till att samhället blivit sämre än förr (oklart när förr egentligen var) och att det är invandrarnas fel att de inte får jobb och framgång i livet.

Gott så. Då kan du säkert hänvisa till en vetenskaplig artikel som pekar på att kvinnohat är en psykisk störning som formas under barndomen. För det är väl inte så att du sitter och hittar på

Du har missuppfattat ordet stamkultur. Men nu vet jag visserligen inte vilken avkrok du bor i eftersom du betecknar familj och grannar som din stam.
hjärntvättade kulturmarxister som du är samhället undergång. hem till södertörn med dig och runkgråt till nån Nina Björk-novell.
2020-08-09, 16:13
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
https://www.friatider.se/vansterasik...psykisk-ohalsa



Är inte detta uppenbart?
Att man ser en blåhårig tjockis med nosring och spikhår står och skriker "Allt till alla", men kan själv knappt ta hand som sig själv?

Eller en sådan där fin flicka som syns i TV4 och äger massa bolag, men hamnar alltid i skvallertidningarna att hon är en psykisk störd pyskopat som lurar folk på pengar?

Eller en sådan där politiker som tror att Svenska folket bör tystas för att en svag grupp ska kunna höras bättre? Men egentligen handlade allt bara om borderlinekänslor hos politikern.
Fria tider är en högextrem tidskrift har du för källor för detta i andra icke högerextrema och anständiga tidskrifter för den här undersökningen.
2020-08-09, 16:13
  #52
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Haha. Nej enda likheten är att du inte gillar dem och förstår antagligen inte någon av dem.
På vilket sätt är det inte samma sak att hata och vilja utrota grupperna judar eller rika?

Notera att många kommunistiska diktaturer faktiskt utrotat (dödat) rika, som Kampuchea 1970-tal eller Kina 1960-tal.
2020-08-09, 16:16
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
På vilket sätt är det inte samma sak att hata och vilja utrota grupperna judar eller rika?

Notera att många kommunistiska diktaturer faktiskt utrotat (dödat) rika, som Kampuchea 1970-tal eller Kina 1960-tal.
Högerextrema raskamp mot rasfrämlingar vänsterextrema klasskamp mot överklassen.
2020-08-09, 16:18
  #54
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
hjärntvättade kulturmarxister som du är samhället undergång. hem till södertörn med dig och runkgråt till nån Nina Björk-novell.

Men du... hur var det nu med den där artikeln som stöttar din tes om att kvinnohat är en psykisk störning. Är den på G eller?

Södertörn, där bor bara mindre bemedlade människor från en fattig stam
2020-08-09, 16:18
  #55
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbe
Högerextrema raskamp mot rasfrämlingar vänsterextrema klasskamp mot överklassen.
Filosofiskt är det två identiska jakter mot två påhittat skyldiga grupper.

Notera att jag redan beskrivit en stor skillnad mellan vänsterextrema och högerextrema. De vänsterextrema anser att de är goda och har aldrig fattat jämförelsen med de högerextrema. Fast alla vi andra ser att båda grupperna fungerar identiskt. Afa hade smält in bra i nazi-tyskland.
__________________
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2020-08-09 kl. 16:23.
2020-08-09, 16:19
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
NMR beteende under Almedalsveckan 2018 är ett bra exempel på hur dessa stolta nordiska män försöker påverka samhället (misshandel av kvinnor).
NMR är jämförelsevis med små fisar. Dom utgör inget direkt större hot eftersom dom är så få i antal. Däremot presenterade jag dig en länk innan där så kallade professorer på Södertörns högskola är dömda för terrorbrott och kidnappning. Vänsterextrema folk har större inflytande än till NMR i dagens läge exempel eftersom dom lär ut poliser och kan påverka ordningsmakt. Jag såg inte NMR till exempel på BLM aktionerna. Jag såg inte heller att dom sparka på polisbussar och kasta saker mot polisen eller förstöra skyltfönster och tydligen tyckte dessa människor det var värt att demonstrera för, trots att det var förbud mot folksamlingar upp till 50 personer.
__________________
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-08-09 kl. 16:26.
2020-08-09, 16:22
  #57
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Nej, jag ljuger inte. Dom utkonkurrerade pojkrumsrunkarna hatar ofta kvinnor.

Du menar asylsökande? Även om du personligen anser att du inte behöver dem så klarar sig inte Sverige utan invandrade svenskar (särskilt om vi inkluderar 2:a gen.).

Vet du om de personer "inom dina benämningar", verkligen hatar just "alla kvinnor"? Jag tror det är individuellt.
Liksom det finns kvinnor/ flickor som ogillar vissa män & eller kvinnor. Även det omvända finns .

"Dina benämningar", får stå för dig själv.
Ordet "utkonkurrerade" för också stå och säga lite grann om dig själv.
2020-08-09, 16:24
  #58
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Vet du om de personer "inom dina benämningar", verkligen hatar just "alla kvinnor"? Jag tror det är individuellt.
Liksom det finns kvinnor/ flickor som ogillar vissa män & eller kvinnor. Även det omvända finns .

"Dina benämningar", får stå för dig själv.
Ordet "utkonkurrerade" för också stå och säga lite grann om dig själv.
Klassisk vänsterjargong "utkonkurrerade". Själv hatar jag svensk vänster-feminism och alla kvinnor som är inblandade i det, men har 4 döttrar hemma utan minsta problem. Det är inte kvinnor jag hatar, bara vänster-kvinnor.
2020-08-09, 16:25
  #59
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
NMR är jämförelsevis med små fisar. Dom utgör inget direkt större hot eftersom dom är så få i antal. Däremot presenterade jag dig en länk innan där så kallade professorer på Södertörns högskola är dömda för terrorbrott och kidnappning. Vänsterextrema folk har större inflytande än till NMR i dagens läge exempel eftersom dom lär ut poliser och kan påverka ordningsmakt. Jag såg inte NMR till exempel på BLM aktionerna.

Den enda vänsterextrema gruppen värd namnet i Sverige är AFA.

Vänstern (men ungdomsförbund) kan knappast klassas som vänsterextrema - även om det finns människor som anser att S hör dit.

Nej, att NMR skulle stötta BLM känns osannolikt
2020-08-09, 16:27
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
NMR är jämförelsevis med små fisar. Dom utgör inget direkt större hot eftersom dom är så få i antal. Däremot presenterade jag dig en länk innan där så kallade professorer på Södertörns högskola är dömda för terrorbrott och kidnappning. Vänsterextrema folk har större inflytande än till NMR i dagens läge exempel eftersom dom lär ut poliser och kan påverka ordningsmakt. Jag såg inte NMR till exempel på BLM aktionerna. Jag såg inte heller att dom sparka på polisbussar och kasta saker mot polisen eller förstöra skyltfönster.
Vänstern i Sverige har aldrig mördat någon i dess namn men det har nazister ett flertal gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in